Olen tükkaega mõelnud, et kas teha teemat või mitte, sest olen olnud juba 2aastat rulli omanik, küll aga erinevate.
9nda klassi suvi:
Tükkaega jäi silma juba üks Volkswagen Golf2, mida tahtsin kindlasti ära osta. Huvi oli nii suur, et käisin väga väikse palga eest terve suvi tööl, et lõpuks see saada. Tehtud! Auto oli minu ja emotsioonid olid laes.
Peale 5kuud auto näppimist ja tänavavahel ketsi tegemist, tuli isu midagi muud proovida. Enda auto sai maha müüdud, ning silma jäi üks E30 kupee.
See auto oli mul nii aastaaega, sellega sai kõik lollused ära proovitud, alustades sportsummutist ja lõpetades rulliga värvimisega.
Aga nüüd. see auto millest ma rääkida tahan.
Auto sattus minu kätte nii, et punasest kupeest sai juba suht villand. Vahetasin selle E34 2.5l vastu ja selle koheselt E30 Touringu vastu.
Värvus on tal valge ja edasi viib teda 83kw! Sisu on tal korralik, ei narmenda. Esiistmeid on keegi eelmineomanik parandanud ehk siis õmblenud sama riide peale.
Kerepoolest ütleme nii et harjumaa keskmine. Rooste kohti on, aga mitte nii tapvalt. Küll aga see talv, on minu autot palju lõhkunud.
Esimene päev, kui auto jõudis minu hoovi, see oli 2012 Jaanuar. Ma tean, see esistange on võõrkeha ja ei sobi üldse sinna. Stange on renooo oma Kellel soovi sellise jubeduse järele, võib teada anda. Hetkel on originaal põll ilma stangeta..
Lube mul ei olnud, ei saanud vägapalju ka sõita, kui aga niipalju et oli õppesõidu märgid peal ja emps kõrval Algul autoga väga suuri plaane polnud, lihtsalt seisis ja ootas minuaega, kuni ma lõpuks load saan.
Vahepeal sai tehtud siis US-style tuled ja kollased kiled pandud, lihtsalt puhta igavusest..
Sai ka alla lükatud madaldus, ei ole E30 mõeldud, aga sai väheke moditud.
Jaanipäev 2012: Paar päeva enne jaanipäeva suutsin oma super madaldusega karteri puruks sõita. M40 karter nii madalal ka, et tavaline kaevutruup jäi keset tänavat ette. Sai kiiresti korda tehtud, ostsin ka selle siit foorumist, aga ei mäleta kasutajat.
Siin näha ka madaldust.
Edasi sellest niipalju, et küttepump läks õhtale, auto seisis pea kolm kuud. Aga kuni jõudsid minukätte sellised asjad:
Nüüd sai auto kohe korda. Uus B varuosa kütte pump ja filtrid. Praktikal sai koheselt vahetatud mootoriõli, filtrid jpm. Esisillas vahetasin ka sharniirid ära, küna üks tegi vaikselt juba häält.
Peale seda sai korralikult tunda E30 rõõme
Ostsin ka hea hinna eest ilusad veljed, mis sobivad e30 alla valatult.
Nüüd siis on tuled ära kiletatud musta kilega, ilus küll, aga ei soovita. Nähtavus on väga halb.
Bemm ilma tümmita, on sama nagu Opel ilm roosteta. Ehk siis tegin ka tümakakasti. Tulemusega rahul, kõikidel kõlaritel eraldi kõlakoda. Ainuke miinus on see, et võtab palju ruumi. Võimu ostsin kasutaja Magnuse käest.
Asjad on nüüd siis niikaugel, et ühel päeval, kui auto töötas lihtsalt kohapeal, viskas temperatuuri põhja. Jätsin auto koheselt seisma ja ajasin garaasi. Arvasin et termostaat on läbi, kuna puhus ainult külma, võtsin termostaadi vahelt ära, ikka läks keema. Võtsin siis veepumba maha, arvasin et labad sassis, terve. Selge, siis oli teada et midagi hullemat, plokikaane tihend. Plokikaane mahavõttes selgus, et 2 ja 3 silinder pressisid rõhku jahutussüsteemi. Oli ka arvata, sest kui radikalt kork maas oli, siis mullitas ainult, keema minnes lausa viskas välja.
Sellega kaasnedes selgus, et rihmarullid vajavad vahetust + uus rihm.
Teadsin et, plokikaane lihv, survestamine, uued rullid, rihm oleks läinud mulle palju maksma.
vaatasin netis natukene ringi, ning mõtlesin et M43B18 oleks ideaalne mootor rulli peal. Odav ülaval pidada ja samas ka ökonoomsem. Sai kasutaja Lauri1 käest toodud see samune mootor. Mootor hetkel ootab pealepanekut, kuna tulin alles operatsioonilt ja toibun hetkel kodus.
Vigadest veel:
*Tagumine amort kolksub, kuu algul tuleb välja vahetada.
*Esistange puudu. Võib hea hinnaga pakkuda
Pakkuda võib veel:
*Udutulesi : katkisi, kinnitusi, ainult korpust. Kõik sobib!
Edasised plaanid:
*Veebruari algul tahaks mootori ilusti toimida saada
*Kui auto liikvel, tuleb paremat karpi kohendada ja keevitada. Keegi eelmistest omanikest suutis makrofleksiga parandada.
*Märtsi algul tahaks Ta-technick coiloverid tellida, ning järgi proovida. Kindlasti ka karterikaitse
*Kevadel veljed värvida keskelt kas kuldseks või valgeks. Hetkel lasin liivapritsiga üle ja tavaline lakk peal, et sool väga ei sööks.
Inspiratsiooni annab see auto, suvel ju võiks selline välja näha küll
Üritan autot nii ehitada kuidas raha on. Kahjuks hetkeseisust pilte pole, varsti tulekul.
Võite anda nüüd häid mõtteid mida veel teha ja mida jätta tegematta.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Hei rulli omanikud!
Olen tükkaega mõelnud, et kas teha teemat või mitte, sest olen olnud juba 2aastat rulli omanik, küll aga erinevate.
9nda klassi suvi:
Tükkaega jäi silma juba üks Volkswagen Golf2, mida tahtsin kindlasti ära osta. Huvi oli nii suur, et käisin väga väikse palga eest terve suvi tööl, et lõpuks see saada. Tehtud! Auto oli minu ja emotsioonid olid laes.
Peale 5kuud auto näppimist ja tänavavahel ketsi tegemist, tuli isu midagi muud proovida. Enda auto sai maha müüdud, ning silma jäi üks E30 kupee.
See auto oli mul nii aastaaega, sellega sai kõik lollused ära proovitud, alustades sportsummutist ja lõpetades rulliga värvimisega.
Aga nüüd. see auto millest ma rääkida tahan.
Auto sattus minu kätte nii, et punasest kupeest sai juba suht villand. Vahetasin selle E34 2.5l vastu ja selle koheselt E30 Touringu vastu.
Värvus on tal valge ja edasi viib teda 83kw! Sisu on tal korralik, ei narmenda. Esiistmeid on keegi eelmineomanik parandanud ehk siis õmblenud sama riide peale.
Kerepoolest ütleme nii et harjumaa keskmine. Rooste kohti on, aga mitte nii tapvalt. Küll aga see talv, on minu autot palju lõhkunud.
Esimene päev, kui auto jõudis minu hoovi, see oli 2012 Jaanuar. Ma tean, see esistange on võõrkeha ja ei sobi üldse sinna. Stange on renooo oma
Kellel soovi sellise jubeduse järele, võib teada anda. Hetkel on originaal põll ilma stangeta..
Lube mul ei olnud, ei saanud vägapalju ka sõita, kui aga niipalju et oli õppesõidu märgid peal ja emps kõrval
Algul autoga väga suuri plaane polnud, lihtsalt seisis ja ootas minuaega, kuni ma lõpuks load saan.
Vahepeal sai tehtud siis US-style tuled ja kollased kiled pandud, lihtsalt puhta igavusest..
Sai ka alla lükatud madaldus, ei ole E30 mõeldud, aga sai väheke moditud.
Jaanipäev 2012: Paar päeva enne jaanipäeva suutsin oma super madaldusega karteri puruks sõita. M40 karter nii madalal ka, et tavaline kaevutruup jäi keset tänavat ette. Sai kiiresti korda tehtud, ostsin ka selle siit foorumist, aga ei mäleta kasutajat.
Siin näha ka madaldust.
Edasi sellest niipalju, et küttepump läks õhtale, auto seisis pea kolm kuud. Aga kuni jõudsid minukätte sellised asjad:
Nüüd sai auto kohe korda. Uus B varuosa kütte pump ja filtrid. Praktikal sai koheselt vahetatud mootoriõli, filtrid jpm. Esisillas vahetasin ka sharniirid ära, küna üks tegi vaikselt juba häält.
Peale seda sai korralikult tunda E30 rõõme
Ostsin ka hea hinna eest ilusad veljed, mis sobivad e30 alla valatult.
Nüüd siis on tuled ära kiletatud musta kilega, ilus küll, aga ei soovita. Nähtavus on väga halb.
Bemm ilma tümmita, on sama nagu Opel ilm roosteta. Ehk siis tegin ka tümakakasti. Tulemusega rahul, kõikidel kõlaritel eraldi kõlakoda. Ainuke miinus on see, et võtab palju ruumi. Võimu ostsin kasutaja Magnuse käest.
Asjad on nüüd siis niikaugel, et ühel päeval, kui auto töötas lihtsalt kohapeal, viskas temperatuuri põhja. Jätsin auto koheselt seisma ja ajasin garaasi. Arvasin et termostaat on läbi, kuna puhus ainult külma, võtsin termostaadi vahelt ära, ikka läks keema. Võtsin siis veepumba maha, arvasin et labad sassis, terve. Selge, siis oli teada et midagi hullemat, plokikaane tihend. Plokikaane mahavõttes selgus, et 2 ja 3 silinder pressisid rõhku jahutussüsteemi. Oli ka arvata, sest kui radikalt kork maas oli, siis mullitas ainult, keema minnes lausa viskas välja.
Sellega kaasnedes selgus, et rihmarullid vajavad vahetust + uus rihm.
Teadsin et, plokikaane lihv, survestamine, uued rullid, rihm oleks läinud mulle palju maksma.
vaatasin netis natukene ringi, ning mõtlesin et M43B18 oleks ideaalne mootor rulli peal. Odav ülaval pidada ja samas ka ökonoomsem. Sai kasutaja Lauri1 käest toodud see samune mootor. Mootor hetkel ootab pealepanekut, kuna tulin alles operatsioonilt ja toibun hetkel kodus.
Vigadest veel:
*Tagumine amort kolksub, kuu algul tuleb välja vahetada.
*Esistange puudu. Võib hea hinnaga pakkuda
Pakkuda võib veel:
*Udutulesi : katkisi, kinnitusi, ainult korpust. Kõik sobib!
Edasised plaanid:
*Veebruari algul tahaks mootori ilusti toimida saada
*Kui auto liikvel, tuleb paremat karpi kohendada ja keevitada. Keegi eelmistest omanikest suutis makrofleksiga parandada.
*Märtsi algul tahaks Ta-technick coiloverid tellida, ning järgi proovida. Kindlasti ka karterikaitse
*Kevadel veljed värvida keskelt kas kuldseks või valgeks. Hetkel lasin liivapritsiga üle ja tavaline lakk peal, et sool väga ei sööks.
Inspiratsiooni annab see auto, suvel ju võiks selline välja näha küll
Üritan autot nii ehitada kuidas raha on. Kahjuks hetkeseisust pilte pole, varsti tulekul.
Võite anda nüüd häid mõtteid mida veel teha ja mida jätta tegematta.
Seniks aga kõik ja üks niisama pilt ka
Loodan, et meeldib !
Muudetud , muutis Tauno