Hüppa postitusse

325i '86 - tossike

Postitatud

Siin siis see mis sai hiljuti Leedust toodud. See mul siis praegu 4. BMW 3 on müügis ka kui kedagi huvitab. Sai ostetud 65 aastase papi käest kes ostis selle auto 15 aastat tagasi hunniku dollarite eest. Läbisõit oli ostes 200045 km ja ma ei usugi, et see vanake spidot kerinud on. Auto pole talvel kilomeetritki sõitnud ja suvel ilusate ilmadega käis ainult aiamaal koos naisega :?: tagavararatas on tutikas ja polevat kunagi kasutatud. Peal on originaal tehase signa, recaro istmed. Salong väga korras ja puhas. Veermik ja mootor 5+. Stanged, uksed ja karbid on kõik õliga seestpoolt üle tehtud. Olemas kõik teeninduse paberid ja kui neid uurisin siis käis vanake alati juuni kuus teeninduses ja lasi auto üle kontrollida. Kõik õlid on eelmisel aastal vahetatud ja peale seda oli auto sõitnud 240 km. Heaks asjaks on veel blokkdiffer ja sellega asfaldil külg ees sõita on päris lõbus. :lol:

pilt0025xo.th.jpg

img1102medium9eq.th.jpg

img1101medium3id.th.jpg

  • Vastuseid 67
  • Vaatamisi 16,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • Autor
Kas mõtekam poleks uus mootor ennem ette valmistada ? :roll:

Freesimisega vaata, et liiga hoogu ei lähe. Ei viitsi praegu alla vaatama minna aga M50 ei ole see quench area enam nii suur kui M20. igal juhul pead 98't tankima hakkama :?:

hooratas peaks seal kahemassiline olema, kas ja kuidas seda freesitakse üldse. asjast saad aimu siit http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=25295

aga kas M20B25 mootori hooratas ja sidur ei sobi? käigukast on ju sama???

  • Autor
kui jätad vana käigukasti siis peadki m20 hooratta ja siduri panema

aga kumba hooratas on kergem kas m20 või m50 ? aga mõlemad on ju ühesugused getrag kastid ja erinevus on ainult hoovastikus??? või olen valesti aru saand?

kahemassiline peaks raskem olema. kastidel on poldiaugud küll samad aga muidu peaks nad erinevad olema ning ülekandearvud peaks ka teistsugused olema

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

asi nii kaugel, et mootor maas ja uue mootori tihendid olemas ja läheb selle lammutamiseks ja remontimiseks.

img1747kx0.th.jpg tihendidpb8.th.jpg

pildile mitu korda peale klikates läheb suuremaks

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

ei proovind aga peaks minema :?: mootoril on nüüd kõik tihendid vahetatud, plokikaas freesitud, sisselase poleeritud, hooratas kergemaks treitud ja kui kolima ei peaks siis paneks järgmisel nädalavahetusel peale aga......vist ei jõua. see nädal tahan aju ka viia selle mehe kätte kes chip tuningut teeb....oli siin või bmw klubis mingi teema kus 2,5 kiloga paigaldati ja tulemused olid päris head. asi ikkagi edeneb, arvestades seda, et saan ehitada ainult laupäeval ja pühapäeval

  • Autor
ei proovind aga peaks minema :?: mootoril on nüüd kõik tihendid vahetatud, plokikaas freesitud 1mm, sisselase poleeritud, hooratas kergemaks treitud ja kui kolima ei peaks siis paneks järgmisel nädalavahetusel peale aga......vist ei jõua. see nädal tahan aju ka viia selle mehe kätte kes chip tuningut teeb....oli siin või bmw klubis mingi teema kus 2,5 kiloga paigaldati ja tulemused olid päris head. asi ikkagi edeneb, arvestades seda, et saan ehitada ainult laupäeval ja pühapäeval

nüüd plaanid muutusid ja mootori ehitus läheb 2 nädalat pikemaks mille jooksul tehakse veel kepsud kergemaks ja tasakaalustatakse, madalad kolvid, mis samuti tasakaalustatakse, kolvidesse klapipesad, uued saaled, uued rõngad,6-1 torukollektor venitatud torust....ja peakski vist praeguseks kõik olema. see mootor peaks seda väga eduliselt edasi liigutama aka eks näeb. see lõbu läheb mulle maksma umbes 8000 :shock:

tegelt oleks pidanud ennem uurima, kas kaane freesimisega ei hakka leegi levimise kiirus kannatama aga nüüd on juba hilja. pöörete tõstmisega on see jama, et hüdrotõukurid ei taha pikalt üle stock piiraja pöörete kesta.

ning lihtsalt teadmiseks, et b-osa tõukureid pole mõtet osta.

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

no praeguseks mootor peaaegu valmis, sidurit vaja ja pmst võiks peale tõsta aga selline tuhin tuli peale, et teen kere ka kohe ära. panen M-TECH1 peale ja E36 sisu ka sisse. arvan, et ega enne talve liikuma ei saa, sest oktoobris lähen inglismaale ja novembrist-maini pole mind ka Eestis. Jätan auto tuttava kätte, kes viib projekti lõpuni. MAIS SAAB KINDLASTI NÄHA, KATSUDA JA VBLLA KA SÕITA :?:

Kas E36-e sisu mahub ilusti sisse?

Keegi siit foorumist pani vist isegi e38 sisu sisse, ainult tagaistmed tehti vähe lühemaks:P

  • Autor

esimeste istmetega ei ole probleemi, tuleb ainult kinnitused ümber teha. tagumise istmega aga veits suurem jama. mõlemalt poolt 5cm maha ja siis läheb.

esimeste istmetega ei ole probleemi, tuleb ainult kinnitused ümber teha. tagumise istmega aga veits suurem jama. mõlemalt poolt 5cm maha ja siis läheb.

seljatugi on käetoega? kui on siis selle saab ilma lõikamata ka sisse panna.

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor

Nii....vahepeal olen ennast kätte võtnud ja asjad on nii kaugel, et m50b25 on peale tõstetud, kast on otsas, puudub siduri ketas, käib hoovastiku modimine :D

Mootor läks peale Niva patjadega. Pidurivõimuks sai e32 735i võim, sest see võimsam kui e21 oma :D probleem natuke selles, et mootor jääb vastu roolilatti aga pean vist ühte poolt natukene tõstma. Pühapäeval laon külge kõik mis käib mutrite/poltidega mootori külge ja siis jahutussüsteemi kallale.

  • 4 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.