Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka tĂ€iskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali jĂ€rgi, kuidagi lĂ”puks jĂ€i E30 sĂ”elale. Antud auto ise aktiivselt mĂŒĂŒgis ei olnudki, leitud sai tĂ€nu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sĂ”idukogemus.Â
Kere on paar aastat tagasi vĂ€rvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti ĂŒle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mĂ”ned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapĂ€rase M40 tiksu.
Esmakohtumine:
Â
2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik sĂŒsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sĂŒgisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele.Â
Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne vĂ€limus, kuid sĂ”ita oli ĂŒpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning vĂ”imendas pĂ”hjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ĂŒmmargused rĂ”ngad, aga ajastutruu ja sĂ”ita ka hea.Â
6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja jĂ€relturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, Ă”lid-filtrid, roolilatti tolmukate, mĂ”lemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, Ă”hulĂ”dvik. Lisaks sai avastatud mĂ€rg pĂ”randamatt, mille kĂ€igus kontrollitud ootuspĂ€rane pĂ”hja seis. Kunagi lapitud, nĂŒĂŒdseks natuke rebasekarva lĂ€inud. Auke veel ei tĂ€heldanud, kuid lĂ€hitulevikus vĂ”iks tegeleda. Mingi aeg otsisin pĂ”hjust  kĂ”rgele tĂŒhikĂ€igule, kuid lĂ”puks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku vĂ”iks ka kinni panna
ĂV'le lĂ€ksin eeldusega, et CO nĂ€it vale vĂ”i miskit muud hĂ€da. Kuid tĂ€iesti puhaste paberitega ja saab suve nautida.Â
Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal kĂ€ia. Saabus vĂ”imalus, kasutasin Ă€ra. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliĂŒlekanne nagu bussil, siis lĂ”bus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hĂ€sti nautida.Â
Ăldpildis vĂ€ga mĂ”nus suvekruiser, praegu ĂŒritan vĂ”imalikult palju igapĂ€eva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse jĂ€rgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis hĂ€irib, on see Ă”udne rooliĂŒlekanne, roolivĂ”imu puudumine muidugi vĂ”imendab linnas manööverdamisel. KĂŒll jĂ”uab tegeleda. Sisu pildi lisan lĂ€hiajal
Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka tĂ€iskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali jĂ€rgi, kuidagi lĂ”puks jĂ€i E30 sĂ”elale. Antud auto ise aktiivselt mĂŒĂŒgis ei olnudki, leitud sai tĂ€nu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sĂ”idukogemus.Â
Kere on paar aastat tagasi vĂ€rvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti ĂŒle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mĂ”ned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapĂ€rase M40 tiksu.
Esmakohtumine:
Â
2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik sĂŒsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sĂŒgisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele.Â
Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne vĂ€limus, kuid sĂ”ita oli ĂŒpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning vĂ”imendas pĂ”hjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ĂŒmmargused rĂ”ngad, aga ajastutruu ja sĂ”ita ka hea.Â
6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja jĂ€relturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, Ă”lid-filtrid, roolilatti tolmukate, mĂ”lemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, Ă”hulĂ”dvik. Lisaks sai avastatud mĂ€rg pĂ”randamatt, mille kĂ€igus kontrollitud ootuspĂ€rane pĂ”hja seis. Kunagi lapitud, nĂŒĂŒdseks natuke rebasekarva lĂ€inud. Auke veel ei tĂ€heldanud, kuid lĂ€hitulevikus vĂ”iks tegeleda. Mingi aeg otsisin pĂ”hjust  kĂ”rgele tĂŒhikĂ€igule, kuid lĂ”puks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku vĂ”iks ka kinni panna
ĂV'le lĂ€ksin eeldusega, et CO nĂ€it vale vĂ”i miskit muud hĂ€da. Kuid tĂ€iesti puhaste paberitega ja saab suve nautida.Â
Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal kĂ€ia. Saabus vĂ”imalus, kasutasin Ă€ra. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliĂŒlekanne nagu bussil, siis lĂ”bus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hĂ€sti nautida.Â
Ăldpildis vĂ€ga mĂ”nus suvekruiser, praegu ĂŒritan vĂ”imalikult palju igapĂ€eva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse jĂ€rgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis hĂ€irib, on see Ă”udne rooliĂŒlekanne, roolivĂ”imu puudumine muidugi vĂ”imendab linnas manööverdamisel. KĂŒll jĂ”uab tegeleda. Sisu pildi lisan lĂ€hiajal
Muudetud , muutis Jorgen