Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_153079

Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka täiskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali järgi, kuidagi lõpuks jäi E30 sõelale. Antud auto ise aktiivselt müügis ei olnudki, leitud sai tänu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sõidukogemus. 
Kere on paar aastat tagasi värvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti üle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mõned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapärase M40 tiksu.

Esmakohtumine:

 PX5gV9l.jpg.776c00938a5a2521c12a14bae795fad7.jpg

2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik süsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sügisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele. 

Pilt

Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne välimus, kuid sõita oli üpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning võimendas põhjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ümmargused rõngad, aga ajastutruu ja sõita ka hea. 

Pilt

Pilt

Pilt

6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja järelturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, õlid-filtrid, roolilatti tolmukate, mõlemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, õhulõdvik. Lisaks sai avastatud märg põrandamatt, mille käigus kontrollitud ootuspärane põhja seis. Kunagi lapitud, nüüdseks natuke rebasekarva läinud. Auke veel ei täheldanud, kuid lähitulevikus võiks tegeleda. Mingi aeg otsisin põhjust  kõrgele tühikäigule, kuid lõpuks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku võiks ka kinni panna :D
ÜV'le läksin eeldusega, et CO näit vale või miskit muud häda. Kuid täiesti puhaste paberitega ja saab suve nautida. 
Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal käia. Saabus võimalus, kasutasin ära. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliülekanne nagu bussil, siis lõbus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hästi nautida. 

Pilt

Pilt

Pilt

Üldpildis väga mõnus suvekruiser, praegu üritan võimalikult palju igapäeva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse järgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis häirib, on see õudne rooliülekanne, roolivõimu puudumine muidugi võimendab linnas manööverdamisel. Küll jõuab tegeleda. Sisu pildi lisan lähiajal :)

Muudetud , muutis Jorgen

Esiletõstetud vastused

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_153107

Täna sai natuke sisukam pesu ette võetud. Kuna isepesulas märkasin, et vesi ei liigu üheski suunas detailidelt maha oli vaja värvkattele suurem hooldus teostada. 

Töö järjekord: Pigi ja raua keemia, käsipesu, kuivatus, saviga, käsipesu ja wet coat (Gyeon).

Ei imesta, et detailidel nullilähedane voolavus oli. Saviga tehes oli aru saada, et värvkate tugevalt abrasiivne. Lähemalt uurides palju kollakat materjali, millega tegu - ei tea. Kapott ja katus olid kõige hullemas seisus.IMG_2147.jpeg.fc37561769d38efe8131b5970ece3763.jpegIMG_2148.jpeg.a86bc14763aaab6b53936c212234451d.jpegAga sai oluliselt paremaks ja wet coati järgselt lõpuks arvestatav kaitsekiht peal. Kunagi võiks rohkem vaeva näha ja ka poleerida, teatud sügavuses ikkagi swirl’e palju. 
Eelmine nädal sai OEM juppide tellimus ka tehtud, kui kohal ja küljes, räägin lähemalt.

Lõpetuseks üks pildiseeria.IMG_2174.jpeg.8d054b7749f258c5b9c7db53b55d9b38.jpegIMG_2168.jpeg.90cc3164a1d6b3ae9564213cff58246d.jpegIMG_2164.jpeg.a31bb9aa64956bef9280b4b33d6ccf54.jpegIMG_2184.jpeg.ba2771c4240f7ea836a0d0934d3eeb86.jpegIMG_2156.jpeg.8d107476011b6eec17b43546cba12721.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_153311

Puhkuse ajal autoga ei liikunud, puhkas ka. Teatud visioonid ellu viidud ja seekord muudatused interjööris. Keskkonsoolis häirisid nii mõnedki asjad ning endale visuaalselt kenamaks tehtud. 

Läbipuuritud auguga kate vahetatud, raadio eemaldus, paremas seisus OBC kate, "mushroom knob" käigukangi nupp, tagaklaasi soojenduse ja kõlarite balansi nuppude eemaldus. Sai puhtam ja kenam, ideaalis võiks ohutulede nupp nüüd ka mujal paikneda, kuid see on praktilise väärtusega ja nii väga ehk ei sega. Radio delete plaat on siiani andmete järgi tellitav, kuid tundub et nüüdseks NLA (no longer available) staatuses, siis alternatiivina Kanadas 3D prinditud toode ja pole ühtegi paha sõna öelda tekstuuri ja sobivuse kohaselt.

Üks huvitav rool sai ka puhkuse ajal Saksamaalt ostetud, lähiajal leiab ka see tee autosse.

Enne:

image.png.a3fda391f1db27cd67602f6d704bc3c7.png

 

Pärast:

image.png.2afe274dbfc2f2c635f0bac6738fd940.png

image.png.1d38655d1be559fc98c84b5ccc58542b.png

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.