Postitatud 17. august 200915 a comment_18461 Alustada tuleks vist sellest et jutt käib Võimuga Latist. Juhipoolsest otsast hakkas roolilatil kõva leke(mitte ei tilkunud vaid õli lausa voolas). Olen kuulnud et e36 latil on olemas mingisugune tihendite/tihendi remontkomplekt või midagi taolist. Kas ka e30 midagi sellist olemas on või oskab keegi öelda kus mis asi täpselt läbi on.
17. august 200915 a comment_18456 Saab ka eraldi tellida, kui latilt ZF-i kood maha lugeda ja Autoeksperti minna. Aint aega võib kuluda mõni nädal.
17. august 200915 a Autor comment_18454 tõenäoliselt Hirmsat leket põhjustas töösilindris asuva võlli alumine Simmerlink,mingit mõõtu peal polnud,aga tundub et on standartne mõõt. "kunot" räägi lähemalt sellest ZF koodist,Kaalun ka neid valgeid rõngaid osta mis töösilindris on(mitte ei tule õige nimetus meelde)
17. august 200915 a comment_18452 See koht, mida sina töösilindriks nimetad, pole seda mitte. Tegu on alles jagaja osaga, mis on pildi peal lahti. Tõenäoliselt tingib lekke ikkagi lati kolvivarre tihend (pildi järgi sa pole selleni veel jõudnudki), mis asub korpuses (tegelikult on neid 2- mõlemas otsas). Valgeid rõngaid pole mõtet asendada, need ei kulu, Vajadus võib olla asendada nende allolevaid o-rõngaid. Nimetatud o-rõngaid võib panna ka läbilõigatud kumminöörist kokku, kuna täidavad vaid radiaallaiendi ülesannet. Kui väga vaja, ma võin vaadata, äkki mul vedelevad mõned lati tihendid, kuid siis oleks mul vaja tema välisläbimõõtu ja lati kolvivarre läbimõõtu. Kui sa roolivõlli hammasratta all oleva tihendi oled nii välja kangutanud, et ta on deformeerunud, siis jääb sul üle tihendikomplekt osta- aint lati tihenditest jääb siis väheks. Seega ära lähene sellele asjale brutaalselt ja primitiivselt! Muideks, korpusesse tihendite paigaldamine on ka paras nöök, kolvivarre sinna sissetoppimine samuti (hammastega ei tohi uut tihendit rikkuda!), rool tuleb õigesse asendisse panna jne. Tihendikomplekt http://www.h2.ee kaudu Dichtungssatz Hydrolenkgetriebe (Комплект прокладок, рулевой механизм) 840.51 EEK Lisaks nõutakse sama pildi järgi veel BMW 32131132799 Satz Anbauteile (Комплект дополнений, рулевой механизм) 94.64 EEK juurdeostmist Lisandub mõngane toimetustasu Sul oleks ka vist mõtekas osta 500kr eest "uus" ja lõpetada kemiseerimine, sest kui sa nimetad võimendi jagajat töösilindriks, siis keerad seal veel sellise käki kokku, et anna kannatust ja raiskad raha asjata uute tihedite peale ära- paika sa neid enivei nii ei saa, et asi korda saaks. Pildi järgi oled juba lahtivõtmisel teinud vea- esimesena tulnuks eemaldada lati tugi.
18. august 200915 a Autor comment_18446 Iga asja täpset nimetust ma tõesti ei tea.ja varem sellist asja lahti võtnud pole,lihtsalt oletasin. Positiivne on see et kunot mulle asja selgemaks on teinud. Võtsin lati korpusest välja, kundepoolse lati kolvivarre tihendiga polnud raskusi(too on veel alles pehme ja istub ilusti tihkelt varre peal). Varre läbimõõt, kus on tihendi pind on 26mm,ja mõõda kuidas tahad sain ikka välimise tihendi pinna 35,3mm. Juhipoole tihend,mis arvatavasti suurt leket tegi,on raske kätte saada, ei kujuta ettegi kas seal on sama tihend mis teisel pool? Kunot ehk jagab näpunäiteid ja vaatab kas tal on sellised tihendeid.
18. august 200915 a Autor comment_18443 nii,mõlemad kolvivarre tihendid on käes. 26.35.7 on tihendid jagaja võlli alumisel tihendil mingeid numbreid peal ei olnud.
18. august 200915 a Autor comment_18439 õnneks sain 3 tihendit eraldi tellida autopoest mille maksumus kokku läks 370.- Ühestki laagri ja tihenditega tegelevast kauplusest või laost oli võimatu saada sellist ,kuna nad peavad taluma suurt rõhku.
18. august 200915 a comment_18436 Kui kolviosa tagasi topid, mähi ümber hammaslati isoleerlinti. Pärast paikapanekut kerid selle maha.
5. september 200915 a comment_18195 nüüd oled küll lüpsta saanud, 4 tihendit 19 eeki tükk tegi remondi eelarveks 76 eeki plus õli
5. september 200915 a Autor comment_18192 nüüd oled küll lüpsta saanud, 4 tihendit 19 eeki tükk tegi remondi eelarveks 76 eeki plus õli Odavamalt tõesti ei leidnud kuskilt nii suurt survet taluvaid kõvasi SK tihendeid.Ja liikuda on vaja neid tavalisi Sk tihendeid mis survet ei talu müüakse muidugi ala 1kr tükk,kuid neeed lähevad kuuga seal tagurpidi. Vähemalt on korras ja kahju pole!
Alustada tuleks vist sellest et jutt käib Võimuga Latist.
Juhipoolsest otsast hakkas roolilatil kõva leke(mitte ei tilkunud vaid õli lausa voolas).
Olen kuulnud et e36 latil on olemas mingisugune tihendite/tihendi remontkomplekt või midagi taolist.
Kas ka e30 midagi sellist olemas on või oskab keegi öelda kus mis asi täpselt läbi on.