Hüppa postitusse

K:Võimuga Roolilatil suur leke juhipoolses otsas


Soovitatud postitused

Alustada tuleks vist sellest et jutt käib Võimuga Latist.

Juhipoolsest otsast hakkas roolilatil kõva leke(mitte ei tilkunud vaid õli lausa voolas).

Olen kuulnud et e36 latil on olemas mingisugune tihendite/tihendi remontkomplekt või midagi taolist.

Kas ka e30 midagi sellist olemas on või oskab keegi öelda kus mis asi täpselt läbi on.

Kommentaari link
https://foorum.e30.ee/teema/312-kv%C3%B5imuga-roolilatil-suur-leke-juhipoolses-otsas/
Jaga teistel saitidel

tõenäoliselt Hirmsat leket põhjustas töösilindris asuva võlli alumine Simmerlink,mingit mõõtu peal polnud,aga tundub et on standartne mõõt.

"kunot" räägi lähemalt sellest ZF koodist,Kaalun ka neid valgeid rõngaid osta mis töösilindris on(mitte ei tule õige nimetus meelde)

p8174965.jpg

See koht, mida sina töösilindriks nimetad, pole seda mitte. Tegu on alles jagaja osaga, mis on pildi peal lahti. Tõenäoliselt tingib lekke ikkagi lati kolvivarre tihend (pildi järgi sa pole selleni veel jõudnudki), mis asub korpuses (tegelikult on neid 2- mõlemas otsas). Valgeid rõngaid pole mõtet asendada, need ei kulu, Vajadus võib olla asendada nende allolevaid o-rõngaid. Nimetatud o-rõngaid võib panna ka läbilõigatud kumminöörist kokku, kuna täidavad vaid radiaallaiendi ülesannet. Kui väga vaja, ma võin vaadata, äkki mul vedelevad mõned lati tihendid, kuid siis oleks mul vaja tema välisläbimõõtu ja lati kolvivarre läbimõõtu. Kui sa roolivõlli hammasratta all oleva tihendi oled nii välja kangutanud, et ta on deformeerunud, siis jääb sul üle tihendikomplekt osta- aint lati tihenditest jääb siis väheks. Seega ära lähene sellele asjale brutaalselt ja primitiivselt! Muideks, korpusesse tihendite paigaldamine on ka paras nöök, kolvivarre sinna sissetoppimine samuti (hammastega ei tohi uut tihendit rikkuda!), rool tuleb õigesse asendisse panna jne.

Tihendikomplekt http://www.h2.ee kaudu

Dichtungssatz Hydrolenkgetriebe (Комплект прокладок, рулевой механизм) 840.51 EEK

Lisaks nõutakse sama pildi järgi veel

BMW 32131132799 Satz Anbauteile (Комплект дополнений, рулевой механизм) 94.64 EEK

juurdeostmist

Lisandub mõngane toimetustasu

Sul oleks ka vist mõtekas osta 500kr eest "uus" ja lõpetada kemiseerimine, sest kui sa nimetad võimendi jagajat töösilindriks, siis keerad seal veel sellise käki kokku, et anna kannatust ja raiskad raha asjata uute tihedite peale ära- paika sa neid enivei nii ei saa, et asi korda saaks. Pildi järgi oled juba lahtivõtmisel teinud vea- esimesena tulnuks eemaldada lati tugi.

Iga asja täpset nimetust ma tõesti ei tea.ja varem sellist asja lahti võtnud pole,lihtsalt oletasin.

Positiivne on see et kunot mulle asja selgemaks on teinud.

Võtsin lati korpusest välja,

p8184973.jpg

p8184970.jpg

kundepoolse lati kolvivarre tihendiga polnud raskusi(too on veel alles pehme ja istub ilusti tihkelt varre peal).

Varre läbimõõt, kus on tihendi pind on 26mm,ja mõõda kuidas tahad sain ikka välimise tihendi pinna 35,3mm.

Juhipoole tihend,mis arvatavasti suurt leket tegi,on raske kätte saada, ei kujuta ettegi kas seal on sama tihend mis teisel pool?

Kunot ehk jagab näpunäiteid ja vaatab kas tal on sellised tihendeid.

  • 2 nädalat hiljem...
nüüd oled küll lüpsta saanud, :D 4 tihendit 19 eeki tükk tegi remondi eelarveks 76 eeki plus õli

Odavamalt tõesti ei leidnud kuskilt nii suurt survet taluvaid kõvasi SK tihendeid.Ja liikuda on vaja

neid tavalisi Sk tihendeid mis survet ei talu müüakse muidugi ala 1kr tükk,kuid neeed lähevad kuuga seal tagurpidi.

Vähemalt on korras ja kahju pole!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus