Hüppa postitusse
Postitatud
comment_38938

Nonii. oleme siis järjega seal, et cabrio sai omale täna eesti reg nr. ülevaatuse ja kindlustuse.

Masin on siis pärit 91. aastast, värvuselt roheline ja omab üüberkapuutsi

Kapoti all on tiksumas rahulikult 1.8l ja 83kw mootor, plokipea sai eelmise omaniku jutu järgi 15 000 tagasi kap remondi ja uue nuka

Vedrustuseks on all miskid BMW Performance kollased amordid ja punased madaldusvedrud(lisaks pagassis coilover vedrud)

Summuti on muidu originaal aga lõpus on miski lehtersprortiivnõi pütt

Käiguosakond on tihe ja korras.

Kere on saanud miskit litaka taga parempoolsesse rattakoopasse. lisaks on ees põll miskit näinud.

Katus on korras muidu, ainult 2 väikest auku on juhi pea kohal(võti läheb aind läbi)

Salong on muidu ok, aga tagaiste, tüüpilisest kohast puruks.

Nii ja nüüd siis mõne sõnaga plaanidest

Olemas:

2.8 TUB mootor

Vaja:

LSD tiffer 3.64 ülekandega

318i radikas

Vems

VL torukolle

IX või Golf1 pidurivõimendi koos pumbaga

El vendid 2tk ette

Lenso BSX 9 x 16 veljed plus rehvid

selline väike idee ja mõttelend siis

http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://album.ee/album/292468/50296379 http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif

Ei oska ma neid pilte siia üles laduda

  • Vastuseid 130
  • Vaatamisi 13,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Pill koos. Proovisõidu ajal lendas tosoolilõdvik laiali. Kuna ise panen soome minema täna siis lasen vennasel asja korda ajada et nv ikka kokkutulekule saaks mul naine tulla.

  • Ma kardan, et selle tempo juures läheb see summuti enne rooste kui plärtsu tunda saab.

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Jahutussüsteem sai õhutatud, igaksjuhuks hoian veel sõites arvutit järel et tempi ja asju jälgida reaalselt kuna laiskuse tõttu pole viitsinud m20 temp andurit panna ja ära ühendada.  To do list:

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_119288

Nonii,  täna sai pill taas käima 😅😅 viga oli ajus mingi väike tilulilu. See tõmbas asja lühisesse ja kaitse läbi. 

Homme tellin simonsi reso ära. Teen kindlustuse ja kui Lõuna-Eesti varuosa magnaat kodus on,  käiks tiiru külas ka( tulede lülitit ja kojamehe kangi vajaks) 

Kui pütt jõuab, sätiks põhja alla ära ja ülevaatusele. 

 

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_130924

Aega on möödunud omajagu, pole ammu miskit postitanud. Hetke uudis on see, et pada on vahelt taas maha tõstetud. Esialgne põhjus oli vibratsioon mootoris peale õlipumba kunagist kottermani. Kuna teine samasugune m52tub28 sai eelmine talv juurde ostetud koos zf kastiga siis oli plaan pada vahetada. Lahkamisel selgus hoopis paha uudis, et hoorattas on mõrad ja sidurikorvi 3 kinnitusest 2 on omadega hõissa. Ilmselgelt sealt see vibra kõik tuli. Plaan järgmine: mingi aeg teine hooratas, Audi AAN korv ja uus ketas. Alla proovin seekord zf kasti, sest getrag260 kast ja 3,38 diff jäi väga uimaseks minu jaoks.

Korvi majandus nägi välja selline 

IMG_20190310_130821.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_132067

Hetkeseisu uuendus: sai keevitatud kunde tagumine tiivaäär + koobas , hooratas treitud, siduriketas ja AANi korv paigaldatud, 2 mootori vahel tükke ümber tõstetud

Hetkel vaja:

1.uuelt mootorilt lahti saada väntvõlli rihmaseib ja puurida ning keermestada asendi anduri kinnitus(originaalis loeb hooratta pealt infot aga külge läheb triggerwheel'iga rihmaseib) koht on tehasest olemas. 

2.Tagatiib üle tuisata

3.Mudru kokku ja pada vahele ning peakski olema valmis liiklusesse naasma

DSC_0069.JPG

 

DSC_0072.JPG

Muudetud , muutis MartinRoo

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.