Tekkis plaan luua kerge ülevaade nii endale kui teile oma tehtud ja veel tulevatest toimetustest. Võtaks siis ükshaaval läbi hetkel olemas olevad sõidukid ja siis tulevikus hakkaks vaikselt postitama väikestest edasiminekutest kõikide autode osas.
1) E30 320i 1988a. m20b20
Esimese E30-na sai 2018a. kevadel ostetud 1988a. 320i kupee, mida veab edasi 95kW R6 mootor. Sisse oli paigaldatud suhteliselt heas seisus sportsisu ning peal oli tavaline 3 kordaraga sportrool. Kere olukord oli päris hea, põhi oli ilus, kuid pindmist roostet oli siin ja seal ikka olemas nii taga tiibadel, juhi uksel kui ka taga luugil, millega on nüüdseks tegeletud. Antud autoga oli plaan säilitada võimalikult palju originaalsust ja hoida teda hobi ning suve autona, kuid väljanägemiselt tahtsin teha ta ikkagi silmapaistvaks. Panen mõned pildid milline auto alguses välja nägi.
Esimese asjana sai tegeletud roostekohtadega ja need eemaldatud. Seejärel läks alla 40/40 madaldus.
Järgmisena sai soetatud 7,5 ja 8,5 tolli laiad JR9 17 tollised BBS RS replicad ja ette E30 IS-i esilisa ning tulemuseks sai autost see.
Hiljuti sai soetatud M-tech 1 rool ja lasin tolle ära nahatada, kuid pole veel jõudnud külge krudida.
Kuna hetkel häid pilte auto sisust ei leidnud, siis lisan nad varsti kui olen jõudnud rooli autosse paigaldada.
Vahepealsed aastad oligi siis hobi ja suveautoks too 320i ning daily driveriks oli e91 330xD
Kuid südames oli ikka soov ehitada endale üks auto, mis oleks võimas, näeks hea välja ja mida suudaksin üleval pidada. Peas oli pilt valmis Marrakesh Brown-i värvi E30, millele vahele panna M57 mootor. Siit saakski edasi liikuda teise E30 juurde, mis sai siis tolle mõtte täitmiseks toodud, kuid täpselt sel hetkel tuli müüki peaaegu see millest olin unistanud ning kiire otsusena müüsin maha oma daily driveri ja kõik teised kogunenud bemmid ning ära sai toodud vahepealseks sõitmiseks järgnev auto.
250kw/800nm
Custom soft
3" downpipe ja 2.5" edasi
6 käiku edasi
Tugev sidur
Tagasild reguleeritav ja kõik Strongflex puksid
Typ188 LSD differ 25%
e46 kardaan
4xBilstein B8 amordid
60/40 madaldusvedrud
Jämedad püstakud
Taga ketassild ja ees ventileeritavad pidurid
Sillad, pidurid jne täielikult taastatud
M-Technic II kerelaiendid ja tagatiib
Kõik uued tuled ees/taga
Nahkistmed täielikult taastatud
M-Tech2 370mm rool
Must lagi
Igastahes plaanid selle autoga on teda nautida ja hoida teda samavääriliselt nagu oli seda teinud auto eelmine omanik. Ehitada tal hetkel vaja pole midagi, vaja oleks üle vaadata soft millega tegeletakse juba sellel nädalavahetusel. Üleüldiselt olen autol ära vahetanud tahhoka, sest eelmine keeldus kiirust näitama, teinud nahkistmete hoolduse Gyeoni Leather coatiga ja ilmselt läheb peale autole Gtechniqu keraamiline kaitse, kuid enne selle juurde tormamist pean eelmiselt omanikult uurima, mis hetkel peal on. Lisaks sai autole tellitud olemasolevasele erilisele numbrimärgile veits veel erilisem registreerimismärk ning tolle auto oma läheb ilmselt 320i-le. Pilt autost hetkel.
Lõpuks jõuab siis viimase autoni, millest tuleb pisut pikem projekt
3) BMW E30 318i 1987a
Mingiaeg tekkis pakkumisele siis juba eelnevalt kellegi poolt keevitatud kõva kere, millel kaasas palju muid kere- ning salongidetaile. Pikalt ei mõelnud ning lendasin tollele kerele siis kohe järele. Toorik ise kõva, kuid mõned kohad veidike robustselt keevitatud ning tahavad uuesti tegemist, lisaks tuli kaasa M62B35 V8 mootor, kuid see kasutusse ei lähe. Lisan ka mõned pildid.
Hetkese seisuga siis projektist niipalju, et sisu kokkuladumiseks on olemas praktiliselt kõik detailid ja igasuguseid muid varuosasi on tekkinud väga palju. Lisaks on olemas veel üks hapu kerega sõidukorras 320i 92kW pre face e30 kupee kust saab veel puudu olevaid varuosi.
Tehnilise poole pealt veel palju asju puudu, kuid toodud sai ka mootoridoonor. Autoks siis M57n mootoriga 6 käigulise manuaalkastiga E60.
Paar päeva tagasi sai soetatud ka ühed räbalate katetega e30 pre sportistmed, mis lähevad täielikult taastamisele, eks näha mis neist saab.
Kõik hetkel suhteliselt lühidalt ja pealiskaudselt kirja pandud, kuid detailidest hakkaks edasi postitama jupi kaupa tulevikus, kui toimuvad edasised arengud. Hetkel olen avatud pakkumistele E38 730d karteri, E30 ketassilla, LSD diffri, E30 põhjavaiba suhtes.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tervist
Tekkis plaan luua kerge ülevaade nii endale kui teile oma tehtud ja veel tulevatest toimetustest. Võtaks siis ükshaaval läbi hetkel olemas olevad sõidukid ja siis tulevikus hakkaks vaikselt postitama väikestest edasiminekutest kõikide autode osas.
1) E30 320i 1988a. m20b20
Esimese E30-na sai 2018a. kevadel ostetud 1988a. 320i kupee, mida veab edasi 95kW R6 mootor. Sisse oli paigaldatud suhteliselt heas seisus sportsisu ning peal oli tavaline 3 kordaraga sportrool. Kere olukord oli päris hea, põhi oli ilus, kuid pindmist roostet oli siin ja seal ikka olemas nii taga tiibadel, juhi uksel kui ka taga luugil, millega on nüüdseks tegeletud. Antud autoga oli plaan säilitada võimalikult palju originaalsust ja hoida teda hobi ning suve autona, kuid väljanägemiselt tahtsin teha ta ikkagi silmapaistvaks. Panen mõned pildid milline auto alguses välja nägi.
Esimese asjana sai tegeletud roostekohtadega ja need eemaldatud. Seejärel läks alla 40/40 madaldus.
Järgmisena sai soetatud 7,5 ja 8,5 tolli laiad JR9 17 tollised BBS RS replicad ja ette E30 IS-i esilisa ning tulemuseks sai autost see.
Hiljuti sai soetatud M-tech 1 rool ja lasin tolle ära nahatada, kuid pole veel jõudnud külge krudida.
Kuna hetkel häid pilte auto sisust ei leidnud, siis lisan nad varsti kui olen jõudnud rooli autosse paigaldada.
Vahepealsed aastad oligi siis hobi ja suveautoks too 320i ning daily driveriks oli e91 330xD
Kuid südames oli ikka soov ehitada endale üks auto, mis oleks võimas, näeks hea välja ja mida suudaksin üleval pidada. Peas oli pilt valmis Marrakesh Brown-i värvi E30, millele vahele panna M57 mootor. Siit saakski edasi liikuda teise E30 juurde, mis sai siis tolle mõtte täitmiseks toodud, kuid täpselt sel hetkel tuli müüki peaaegu see millest olin unistanud ning kiire otsusena müüsin maha oma daily driveri ja kõik teised kogunenud bemmid ning ära sai toodud vahepealseks sõitmiseks järgnev auto.
2) BMW E30 318i 1985a M57D30 250kW
Kuna auto pole pikalt minu käes olnud, siis panen siia palju eelmise omaniku pilte(loodan, et see talle sobib) ja lähemalt auto teemaga saab tutvuda Tauri. teemas: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&hilit=tauri.&t=282151&sid=ded2d4d10d4119edd4c5c60b13d549d0
Autost siis lühidalt järgnevalt:
250kw/800nm
Custom soft
3" downpipe ja 2.5" edasi
6 käiku edasi
Tugev sidur
Tagasild reguleeritav ja kõik Strongflex puksid
Typ188 LSD differ 25%
e46 kardaan
4xBilstein B8 amordid
60/40 madaldusvedrud
Jämedad püstakud
Taga ketassild ja ees ventileeritavad pidurid
Sillad, pidurid jne täielikult taastatud
M-Technic II kerelaiendid ja tagatiib
Kõik uued tuled ees/taga
Nahkistmed täielikult taastatud
M-Tech2 370mm rool
Must lagi
Igastahes plaanid selle autoga on teda nautida ja hoida teda samavääriliselt nagu oli seda teinud auto eelmine omanik. Ehitada tal hetkel vaja pole midagi, vaja oleks üle vaadata soft millega tegeletakse juba sellel nädalavahetusel. Üleüldiselt olen autol ära vahetanud tahhoka, sest eelmine keeldus kiirust näitama, teinud nahkistmete hoolduse Gyeoni Leather coatiga ja ilmselt läheb peale autole Gtechniqu keraamiline kaitse, kuid enne selle juurde tormamist pean eelmiselt omanikult uurima, mis hetkel peal on. Lisaks sai autole tellitud olemasolevasele erilisele numbrimärgile veits veel erilisem registreerimismärk ning tolle auto oma läheb ilmselt 320i-le. Pilt autost hetkel.
Lõpuks jõuab siis viimase autoni, millest tuleb pisut pikem projekt
3) BMW E30 318i 1987a
Mingiaeg tekkis pakkumisele siis juba eelnevalt kellegi poolt keevitatud kõva kere, millel kaasas palju muid kere- ning salongidetaile. Pikalt ei mõelnud ning lendasin tollele kerele siis kohe järele. Toorik ise kõva, kuid mõned kohad veidike robustselt keevitatud ning tahavad uuesti tegemist, lisaks tuli kaasa M62B35 V8 mootor, kuid see kasutusse ei lähe. Lisan ka mõned pildid.
Hetkese seisuga siis projektist niipalju, et sisu kokkuladumiseks on olemas praktiliselt kõik detailid ja igasuguseid muid varuosasi on tekkinud väga palju. Lisaks on olemas veel üks hapu kerega sõidukorras 320i 92kW pre face e30 kupee kust saab veel puudu olevaid varuosi.
Tehnilise poole pealt veel palju asju puudu, kuid toodud sai ka mootoridoonor. Autoks siis M57n mootoriga 6 käigulise manuaalkastiga E60.
Paar päeva tagasi sai soetatud ka ühed räbalate katetega e30 pre sportistmed, mis lähevad täielikult taastamisele, eks näha mis neist saab.
Kõik hetkel suhteliselt lühidalt ja pealiskaudselt kirja pandud, kuid detailidest hakkaks edasi postitama jupi kaupa tulevikus, kui toimuvad edasised arengud. Hetkel olen avatud pakkumistele E38 730d karteri, E30 ketassilla, LSD diffri, E30 põhjavaiba suhtes.
Muudetud , muutis TiheVunts