Hüppa postitusse
Postitatud
comment_133348

Tere!


Täna hommikul oli põhjust tagaklaasisoojendus sisse lülitada. Algul süttis konsoolis ka lüliti tuli, kuid klaas puhtamaks ei läinud. Mingil hetkel kustus ka märgutuli ära. Vaatasin esimese asjana muidugi kaitsmekarbist, kas kaitse pole läbi läinud. Nr 8 (30A) oli aga täiesti terve. Nüüd enam lülitit vajutades ei tee taustavalgus midagi. Kust viga otsida? Kui probleem oleks tagaklaasi ja traadi ühenduses, siis peaks ju tuli konsoolis ikka põlema minema või kuidas?

Lahenduse pakkus valgma

Mine lahenduse juurde

Esiletõstetud vastused

comment_133394

Tagaklaasi soojendusribisid saad ka multimeetriga ilusti mõõta. Üks ots massi ja teisega mõõdad ribidelt volte. Et mitte multimeetri otsaga uusi vigastusi teha, siis soovituslik väike foolium leht alla panna. Keset klaasi peaks olema 6V ja olenevalt siis kummale poole liikuda, peab mõõtmistulemus muutuma kas 1V või 12V poole. Katkestuse korral aga katkestuse ühes otsas 0V ja teises 12V. Koha ülesleides on võimalik seda ka remontida. Üsna levinud mure sedaanidel ja teistel mütsiriiulitega autodel, kus sinna pandud esemed ribisid kahjustavad.

Ise olen kasutanud loctite toodet: https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/remontained/loctite-3863-klaasi-soojenduselemendi-remondi-komplekt-2g

 

8EA52634-9CB2-4E80-A316-3EBAA359DBCE.jpeg.f668edc8d4dfaa706ec25b95c86c4033.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus