Teemaalgatuseks sooviksin tervitada selle auto remontinud/värvinud tegelast - sellist pornot ei leia lätist ka.
Tehasest veeres antud masin välja 316ina ning 086 schwarz värviga. Keegi on aja jooksul peale installind m40b18.
Ost, nagu eesti ilmale kohane, käis juba enamvähem pimedas ja kohapeal väga midagi aru ei saanudki. Koopad on tehtud, vaiba all midagi halba ei paistnud, läbi häda kannatas sõita ja vedas isegi Tartusse välja.
Garaazi jõudes jätsin masina kohe nurka seisma, kuna pettumus oli järgmine päev natukene suur. Vigadest :
* paak lekkis
* paagikinnitused olid istme all klaasriidepahtlist
*osasi auke keres pahtliga parandatud?
*kõrvalistuja parem tag. istmekinnitus mäda
*esimesed nurgad(tulede taga) mädad
*istmeraamid roostes(ei liikund)
*sillatala (esimene) mäda
*gaasi andes auto kiskus vasakule
*kõrin kuskil ülekandes
*akna peal airportjam 2009 ja qlimax kleepsud (ei tea kui suur viga, aga naljakas ikka)
*salongis palju carbon kilet
*hoovastik megaraske
Sai siis nädal või kaks juppe kogutud ning vaikselt autot hakatud laiali kakkuma.
Esiteks lahkusid akende küljest tuulesuunajad, teiseks kogu salong ning kolmandaks esininadetailid. Vahepeal sai ka istmed laiali kisutud, et taastamisse viia - kuid nagu ikka, hea hinnaga tegija kaob nagu tina tuhka. Tõstuki peale ajades eemaldasin ka silda alt võtmata suure kangiga kütusepaagi, et saaks uued kinnitused keevitada.Umbes nädala aega asi venis, tegin vaikselt jupi haaval, kuni lõpuks lõi välgunool pähe ja sai 2 ööpäeva jutti tööd tehtud.
Siia mõned pildid pornost ja uutest asjadest.
(pildid lõpuni välja suvalises järjekorras)
Uut paaki alla installides ilmnes üllatus - kui vana paak tuli raskelt ja kangiga sealt vahelt välja, siis uus paak läks nagu lupsti silla ja kere vahele.
Samuti anti autoga kaasa 2 paari katkiseid udutulesid, kust kahte oleks kasutada saanud. Läksin kergema vastupanu teed ning müüsin need maha ja ostsin udutulede asemele orig katted. Näeb parem välja, kui neid auke seal pole.
Autol sai siis vahetatud -
*tutikas esisillatala
*uued zarniirid
*uued puksid
*uued stab kondid + puksid
*uus paak
*uued tagumised amordid
*uus kütusetorustik
*uus kardaani vahepukk(laager kõrises)
Kui auto jälle ratastele sai, võtsin kätte auto välimuse. Proovisin sellst värvikattest piisavalt midagi head välja võluda ning poleerisin terve auto, tellisin uued reg. numbeid, värvisin ära veljed, lisasin pagasnikule lipi ning järgmiseks eemaldasin toonklaasi koos qlimaxi kleepsudega.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Jõudu.
Teemaalgatuseks sooviksin tervitada selle auto remontinud/värvinud tegelast - sellist pornot ei leia lätist ka.
Tehasest veeres antud masin välja 316ina ning 086 schwarz värviga. Keegi on aja jooksul peale installind m40b18.
Ost, nagu eesti ilmale kohane, käis juba enamvähem pimedas ja kohapeal väga midagi aru ei saanudki. Koopad on tehtud, vaiba all midagi halba ei paistnud, läbi häda kannatas sõita ja vedas isegi Tartusse välja.
Garaazi jõudes jätsin masina kohe nurka seisma, kuna pettumus oli järgmine päev natukene suur. Vigadest :
* paak lekkis
* paagikinnitused olid istme all klaasriidepahtlist
*osasi auke keres pahtliga parandatud?
*kõrvalistuja parem tag. istmekinnitus mäda
*esimesed nurgad(tulede taga) mädad
*istmeraamid roostes(ei liikund)
*sillatala (esimene) mäda
*gaasi andes auto kiskus vasakule
*kõrin kuskil ülekandes
*akna peal airportjam 2009 ja qlimax kleepsud (ei tea kui suur viga, aga naljakas ikka)
*salongis palju carbon kilet
*hoovastik megaraske
Sai siis nädal või kaks juppe kogutud ning vaikselt autot hakatud laiali kakkuma.
Esiteks lahkusid akende küljest tuulesuunajad, teiseks kogu salong ning kolmandaks esininadetailid. Vahepeal sai ka istmed laiali kisutud, et taastamisse viia - kuid nagu ikka, hea hinnaga tegija kaob nagu tina tuhka. Tõstuki peale ajades eemaldasin ka silda alt võtmata suure kangiga kütusepaagi, et saaks uued kinnitused keevitada.Umbes nädala aega asi venis, tegin vaikselt jupi haaval, kuni lõpuks lõi välgunool pähe ja sai 2 ööpäeva jutti tööd tehtud.
Siia mõned pildid pornost ja uutest asjadest.
(pildid lõpuni välja suvalises järjekorras)
Uut paaki alla installides ilmnes üllatus - kui vana paak tuli raskelt ja kangiga sealt vahelt välja, siis uus paak läks nagu lupsti silla ja kere vahele.
Samuti anti autoga kaasa 2 paari katkiseid udutulesid, kust kahte oleks kasutada saanud. Läksin kergema vastupanu teed ning müüsin need maha ja ostsin udutulede asemele orig katted. Näeb parem välja, kui neid auke seal pole.
Autol sai siis vahetatud -
*tutikas esisillatala
*uued zarniirid
*uued puksid
*uued stab kondid + puksid
*uus paak
*uued tagumised amordid
*uus kütusetorustik
*uus kardaani vahepukk(laager kõrises)
Kui auto jälle ratastele sai, võtsin kätte auto välimuse. Proovisin sellst värvikattest piisavalt midagi head välja võluda ning poleerisin terve auto, tellisin uued reg. numbeid, värvisin ära veljed, lisasin pagasnikule lipi ning järgmiseks eemaldasin toonklaasi koos qlimaxi kleepsudega.
Edaspidisteks plaanideks on -
*roolivõim
*e36 latt
*istmed tegemisse
*keemiline
*helitehnika
tervitustega
Muudetud , muutis Vengerfeldt