Tere, pistan ka siis väikse teema oma ruulist siia:). Sai soetatud masin siis kuskil aasta tagasi. Tegu siis 88 aasta isendiga millel peal oli originaalis 2.0 mootor. Sai kaalutud päris kaua, et mida siis ehitada, kas sport rallikat või rahva ja preaguste seisudega läheb see rahva ralliks ja sport ralli legendi autoks kuna hetkel liigume spordis mossega . kuna soetatud sai see suhteliselt lohakalt omanikult siis tööd on seal palju. praeguseks tehtud tagasilla kapitaal remont mille käigus sai vahetatud kõik puksid, kettad, klotsid,torud, voolikud, trossid ja laagrid.Veel sai soetatud soomest fk madaldus 35mm nii eest kui tagant kuna eestis vastasid kõik kaupmehed, et sellist asja pole olemas:D . Kui esialgu sai vaadatud et kere on enamvähem korralik siis nüüd pidin selles pettuma kuna logareid eemaldades tulid esile suured augud, ei teagi mis ja kus sellega käidud on aga tundub, et korralikult kivisse tõmmatud sellega niisis veetsin kolm päeva keevitades ja kõike tehtud ei saanudki ,et siis teha jäi veel tagumine põll. Siit ka küsimus kas saab osta b osana uut põlle või on kellegil pakkuda korraliku vana:)?. üldiselt on puudu veel autolt amordid(mis tulevad ka soome kauplusest) lõpu pütt mis ka veel puudu ja võib pakkuda ja kõige tähtsam LSD.Ei teagi millist ülekannet kasutada kuid välistada võib kindlasti kõik kiired, kuna lõppkiirust seal olulist rolli ei mängi, et siis sedagi võib pakkuda. Auto värvus on hetkel tume lilla aga plaanis on värvida see Oransiks. Kahjuks pildi materjali pakkuda pole hetkel:S Eks tööd on plaju teha veel, ahhjaa karteri kaitset alla leiutades vaatasin õliradika asukohta ja mõtlesin, et kas saaks selle ehk kuidagi ülespoole panna või kuhgi küljele, kuna see Bmw on mul esimene isend siis ei tea väga midagi sellest, et kuhu midagi oleks sobiv panna:), et siit paluks siis näpunäiteid, sest ei viitsi ka iga ralli bemmi meestele närvidele käia et mis ja kuidas:P
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere, pistan ka siis väikse teema oma ruulist siia:). Sai soetatud masin siis kuskil aasta tagasi. Tegu siis 88 aasta isendiga millel peal oli originaalis 2.0 mootor. Sai kaalutud päris kaua, et mida siis ehitada, kas sport rallikat või rahva ja preaguste seisudega läheb see rahva ralliks ja sport ralli legendi autoks kuna hetkel liigume spordis mossega
. kuna soetatud sai see suhteliselt lohakalt omanikult siis tööd on seal palju. praeguseks tehtud tagasilla kapitaal remont mille käigus sai vahetatud kõik puksid, kettad, klotsid,torud, voolikud, trossid ja laagrid.Veel sai soetatud soomest fk madaldus 35mm nii eest kui tagant kuna eestis vastasid kõik kaupmehed, et sellist asja pole olemas:D . Kui esialgu sai vaadatud et kere on enamvähem korralik siis nüüd pidin selles pettuma kuna logareid eemaldades tulid esile suured augud, ei teagi mis ja kus sellega käidud on aga tundub, et korralikult kivisse tõmmatud sellega
niisis veetsin kolm päeva keevitades ja kõike tehtud ei saanudki ,et siis teha jäi veel tagumine põll. Siit ka küsimus kas saab osta b osana uut põlle või on kellegil pakkuda korraliku vana:)?. üldiselt on puudu veel autolt amordid(mis tulevad ka soome kauplusest) lõpu pütt mis ka veel puudu ja võib pakkuda ja kõige tähtsam LSD.Ei teagi millist ülekannet kasutada kuid välistada võib kindlasti kõik kiired, kuna lõppkiirust seal olulist rolli ei mängi, et siis sedagi võib pakkuda. Auto värvus on hetkel tume lilla aga plaanis on värvida see Oransiks. Kahjuks pildi materjali pakkuda pole hetkel:S Eks tööd on plaju teha veel, ahhjaa karteri kaitset alla leiutades vaatasin õliradika asukohta ja mõtlesin, et kas saaks selle ehk kuidagi ülespoole panna või kuhgi küljele, kuna see Bmw on mul esimene isend siis ei tea väga midagi sellest, et kuhu midagi oleks sobiv panna:), et siit paluks siis näpunäiteid, sest ei viitsi ka iga ralli bemmi meestele närvidele käia et mis ja kuidas:P
Aitäh:)
Muudetud , muutis rider03