IffMees Postitatud 3. november 2011 Jaga Postitatud 3. november 2011 Tere, Paneks siis probleemi ka siia üles, äkki kellegil on mõni hea idee. Mootoriks siis 126kw m20 2.5. Külma mootoriga pöörded ~1100rpm, sooja mootoriga ~1500rpm. Vahetatud kõik õhulõdvikud, kontrollitud, lekkeid ei ole. Süüte sisse keerates tühikäigu mootor töötab, töösooja mootoriga impulss puudus tühikäigu mootori pistikust. Mida soojemaks mootor, seda kõrgemaks pöörded. Proovitud töötava auto pealt tühikäigu mootorit, aju, õhulugejat, temp andurit ja gaasiklapi andurit. Ootan häid ideid. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 Margo Postitatud 3. november 2011 Jaga Postitatud 3. november 2011 Kui siin huupi pakkuda, siis pakuks ikkagi, et auto ei oska õiget mootori tempi lugeda. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
0 IffMees Postitatud 4. november 2011 Autor Jaga Postitatud 4. november 2011 Probleem sai lahenduse - läbilaskev gaasiklapp andis liiga palju õhku peale. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Küsimus
IffMees
Tere,
Paneks siis probleemi ka siia üles, äkki kellegil on mõni hea idee.
Mootoriks siis 126kw m20 2.5.
Külma mootoriga pöörded ~1100rpm, sooja mootoriga ~1500rpm.
Vahetatud kõik õhulõdvikud, kontrollitud, lekkeid ei ole.
Süüte sisse keerates tühikäigu mootor töötab, töösooja mootoriga impulss puudus tühikäigu mootori pistikust.
Mida soojemaks mootor, seda kõrgemaks pöörded.
Proovitud töötava auto pealt tühikäigu mootorit, aju, õhulugejat, temp andurit ja gaasiklapi andurit.
Ootan häid ideid.
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel
Sellele küsimusele on 2 vastust
Soovitatud postitused