Postitatud 3. november 201113 a comment_31552 Tere, Paneks siis probleemi ka siia üles, äkki kellegil on mõni hea idee. Mootoriks siis 126kw m20 2.5. Külma mootoriga pöörded ~1100rpm, sooja mootoriga ~1500rpm. Vahetatud kõik õhulõdvikud, kontrollitud, lekkeid ei ole. Süüte sisse keerates tühikäigu mootor töötab, töösooja mootoriga impulss puudus tühikäigu mootori pistikust. Mida soojemaks mootor, seda kõrgemaks pöörded. Proovitud töötava auto pealt tühikäigu mootorit, aju, õhulugejat, temp andurit ja gaasiklapi andurit. Ootan häid ideid.
3. november 201113 a comment_31557 Kui siin huupi pakkuda, siis pakuks ikkagi, et auto ei oska õiget mootori tempi lugeda.
4. november 201113 a Autor comment_31589 Probleem sai lahenduse - läbilaskev gaasiklapp andis liiga palju õhku peale.
Tere,
Paneks siis probleemi ka siia üles, äkki kellegil on mõni hea idee.
Mootoriks siis 126kw m20 2.5.
Külma mootoriga pöörded ~1100rpm, sooja mootoriga ~1500rpm.
Vahetatud kõik õhulõdvikud, kontrollitud, lekkeid ei ole.
Süüte sisse keerates tühikäigu mootor töötab, töösooja mootoriga impulss puudus tühikäigu mootori pistikust.
Mida soojemaks mootor, seda kõrgemaks pöörded.
Proovitud töötava auto pealt tühikäigu mootorit, aju, õhulugejat, temp andurit ja gaasiklapi andurit.
Ootan häid ideid.