Hüppa postitusse
Postitatud

Niisiis. Sai autol mootorit vahetatud. Vana ja uus mootor olid sama koodiga m10b18 75kw mootorid. Nüüd on uus mootor vahel ja käivitub ainult ilma temp andurita, kui anduri pistik ühendasa sureb kohe välja. Ilma andurita käib tühikäigul, pöördesse ei kipu minema. Proovitud on teist aju, jagajat, kommukat, juhtmestikku, pihusteid, kütuselatti, temp andureid, õhulugejat jne. Pm kõik jupid on ümber vahetatud mis pähe tuli, aga ei midagi. Kütuserõhk on enne latti 2,5bar ja säde on ka kenasti olemas sel hetkel kui ära kooleb.

Kõik massid üle kontrollitud ja on olemas.

Endal juba täitsa juhe koos...

 

Muudetud , muutis TõnisL
vähene info

Esiletõstetud vastused

Mõni m10 omanik võiks nüüd aidata, et kas tema mootor läheb üldse käima, kui aju tempi andur lahti ühendada?

Usa foorumites sirvides on ka sama probleemi olnud ja ühel igatahes aitas aju vahetus.

  • Autor

Kolme m10 aju proovitud, kõigiga sama jama. Töötab kuidagi ka siis kui õhulugeja pistik lahti on.

Üldiselt võiks olla. See on kindel, et sul vale segu probleem. Tempi anduri takistus peaks soojaga vähenema vist. Seega küljest võetuna takistus lõpmatu ja aju peaks mootori külmaks arvama. M10 vist üks andur külmkäivituse jaoks, üks ajule ja üks näidikule? Pole ausalt öeldes ühtki M10 mootoriga E30 olnud :D Kui külmkäivituspihusti segu liiga rikkaks ei aja, siis vastupidi variant lahja segu korral, et töötabki ainult külmkäivituse kütusega ja pihusteid ei avata. Selle süüdlaseks saab vända andur olla näiteks.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus