Hüppa postitusse
Postitatud
comment_27023

Tere kõigile.

Sai soetatud endale ammune unistus. Mootorist ja muust tehnilisest nii palju et ikka tavaline 320i, 95kw. peal on lai radikas ja 325 summuti, nivoo amordid.

Praeguseks olen teha jõudnud:

*Esiotsa Shadow Line'iks. ( neerud + külgmised võred uuesti värvinud)

*Signalisatsioon.

*Esisilla reguleerimine.

*Õlide, kõikide filtrite ja küünalde vahetus.

*Klappide reguleerimine.

*Käigukasti pukside vahetus.

*Roolivõimu parandus.

*Klapikambrikaane tihendi vahetus.

*Ja lugematul hulgal pisivigade likviteerimine :)

(Homme läheb auto diagnosti eks siis paista kui hull asi on)

Plaanis autoga lähitulevikus teha:

*2.0 mootori kap. rem. või 2.5 (126kw) mootor asemele panna.

*Korralik helisüsteem + heliisolatsioon.

*Ette smoke esi ja kaug tuled.(Flokist) http://flok.ee/tuningshop/adminzone/uploads/1163968646_photo1.jpg

(Kui leiaks kusagilt siis tahaks udukaid ja suunasi ka, kas smoke või crystal cleare'e?)

*Osta talveks 14-15" plekkveljed + naelrehvid.

* Toonklaas alates esimestest küljeakendest + turvakile

*Immobilaiser

*Tagasilla pukside vahetus

Kevade poole siis.........

*Taha smoke'id.(Flokist)

http://flok.ee/tuningshop/adminzone/uploads/1162498152_photo1.jpg

(Mis võiks minu arust tiba tumedamad olla, ei teagi kas võiks need ise üle lakkida?)

*M-Tech II esi- ja tagastange (Dc-ice'ist)

http://www.dc-ice.ee/home/toode/1078_suurpilt.jpg

http://www.dc-ice.ee/home/toode/1079_suurpilt.jpg

(Küljed on mul mingised olemas, ei teagi milliseid külgi Touringule pakutakse?)

*Ette -40 mm madaldusvadru ja gaasiamordid.

(Taha jätaks nivood ja originaal vadrul, vähemalt algul, kuna vean tihti raskeid asju ja siis madaldusega äkki kisub ratta liiga koopasse, kuigi nivoo funkab õnneks veel )

*Azev A või mingised BBS 16-17" valuveljed.

*Interjööri uuendus (Uus rool, käigukangi nupp(kuna praegune on katki), esiistmed) (Siit ka küsimus, et kas e30 Touringusse sobivad mõne teise BMW istmed,nt e36?)

*LSD

Aga hakkasin siia koostama ajapikku väikest listi mida vaja oleks, olen ülimalt tänulik kui keegi ka aidata saab :)

Mõned pildid ka.

pildid%20005.jpg

pildid%20011.jpg

pildid%20014.jpg

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_26274
Mootori sissesõitmist ei pea küll mingi väga hea õliga tegema. Mingi enamvähem koraliku tootja poolsünt või isegi mineraalõli kärab küll. Niikuinii oleks see sodi soovitatav sealt peale 1000 km läbimist välja vahetada.

:shock: :roll: et siis mootori tõstsid peale ja hakkasid sisse sõitma aga mootoripatju, rihmasid ja lõdvikuid ära ei vahetanud?

ma arvan et sõidan julgelt 5000km selle õliga ja alles siis vahetan ära.

ei vahetanud jah mootori patju jne.

comment_26270
ma arvan et sõidan julgelt 5000km selle õliga ja alles siis vahetan ära.
Mida sul seal mootoris siis tehti, et sa üle 3000 rpmi ei taha vajutada aga peale remonti sõidad julgelt 5000km sama oliga? Kui vahetati saalesid/kolbe/rõngaid jms. pole mõtet esimese õliga nii pikalt sõita. Osad töötavad sul sisse selle 1000 km ja siis tuleks õli vahetada, mis on metalli ja muud sodi täis

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.