Hüppa postitusse
Postitatud

Enamus e30 omanikke ilmselt kursis sellega. Keegi teab kas on kuidagi võimalik vähendada loksu diffris?

Esiletõstetud vastused

Üldiselt viga satelliitide võlli pesas mis ovaalseks kipub kuluma. Diferentsiaali osa välja vahetada vähem kulunuma vastu peaks asja korda tegema. Igaks juhuks suure hammasratta ja tiguhammasratta vahet loksutada ja laagreitele pilk peale heita, sest kunagi ei tea mis leida võib.

Väike loks on seal suuremal osal difritel sees mis tavaliselt kuidagi tunda ei anna. Sul siis sealt täitsa pekkis või? Regull rõngad äkki puuduvad või on lihtsalt sul see kompott nii kulunud, et tuleb välja vahetada.

Pooltelgede poltidega kinnituva kaane/katte (kuidasiganes neid nimetatakse) alt pead distantsseibi vahetama - juhi poole x võrra õhem ja kõrvalistuja poole sama võrra paksem (muidu ajad laagrite eelpinge paigast)

Seibide komplekte saada kahes mõõtude vahemikus, mõlemad maksavad h2-s 43€

33139065734 1.45MM-1.69MM

33139065735 1.72MM-1.96MM

 

Kaku differ lahti ja mõõda praegused seibid ära ja oleta mis mõõdus sul uusi vaja võiks minna. Kui hästi läheb siis saad ühest komplektist mõlemad. Lõplikud mõõdud selguvad niikuinii katsetamise käigus, backlash peab jääma 0.06 .. 0.14 mm (osad alllikad ütlevad 0.075 .. 0.09 mm)

Üle jäänud seibid võin ma poole hinnaga ära osta.

Võta kaane alt rõngas ära. Joonista plekitükile selle kontuur ja lõika välja. Kui vaja tee mitu tükki. Plekki on erinevas paksuses saada.

Ise just klopsisin mitmest doonorist 4,27 ülekandega LSD kokku. Kuna eelarve on piiratud ja täppismõõteriistu pole, saime plekääridega päris lähedaseks :) Kuna element tuli diisli difrist, pidin treialilt hammastega taldriku alla rõnga tellima. Ja pikemad poldid ostsin samuti. Ja kuna supleriga mõõdetud 6,5mm osutus ebatäpseks, tegin ka sinna vahele ühe plekkrõnga lisaks. Tosin korda difrit kokku-lahti pannes-võttes sain loksu käega tunnetamatuks ja ei poo ka.

P.S. rõngaid tehes lõika poldiaugud plekikääridega väikese varuga välja. Pleki puurimine on põleotsas vastik ja ohtlik töö.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus