Jump to content
E30 COMMUNITY
  • 0
Sign in to follow this  
Maiz

-30mm madalam R4 E30

Question

 
Mul tekkis nimelt küsimus madaldus vedrude valikul.Hetkel on autol täiesti standardsed vedrud Bilstein B6 amortisaatoritega, ning velje/rehvi mõõduks 16X7.5 205/50R16*.Rehvi mõõtu muuta plaanis hetkel ei taha, ning esimene küsimus kas ratas mahub keerama 30mm madalamana sellise rehvimõõduga(51mm amordipüstak).?
 Teine küsimus puudutaks vedrude valikut(autoks 318is), nimelt oskab keegi suunata mis tootja müüb originaal püstakule bolt on sobivaid eripikkustega vedrusid kus oleks võimalik valida/ teada vedrude jäikust.KW kataloog näitab osaliselt kuid valik on kesine, H&R kohta ei ole suutnud leida.
 Kolmas küsimus oleks lühike, nimelt mis jäikusega vedrusid keegi oma E30-nel kasutab, kes vahest ka rajapäevi külastab standard kondistioonis vedrupüstakutega :) (on keegi ka standard autoga nurgakaaludel käinud?).

 Kiire otsingumootori rakendamine silmaringi laienduseks andis sellise nimekirja(mille väärtused on küsitavad):

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=40472

*mul pole hetkel seisvast autost korraliku pilti kust koopa/rehvi suurus suhe oleks selgelt näha, kuid tundub nagu tagumised vedrud oleksid veidi väsinud küljepealt vaadates(tagaots oleks nagu madalam.)Võibolla on see silmapete erinevatest koopa disanidest.

Laskem arutlusel vabalt kulgeda.
 

post-2800-0-84003400-1427321593_thumb.jp

post-2800-0-03540000-1427321875_thumb.jp

Edited by Maiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

See madalduse peal olev number on mingi standardauto puhul. Üldiselt ikka väga individuaalne, palju reaalselt madalamaks läheb. Keeramine sõltub lisaks rehvidele veel velje ET-st.

Iseenesest -30 suht ohutu veel igasuguste variantide korral. Enda kogemusest võin öelda, et R4 rulli -40mm vedrude paigaldusel ei hakanud 205/55 R16 kuhugi vastu käima erinevates asendites.

PS. Püstak keerab koos rattaga kaasa, seega kui alla läheb ja vastu ei käi, siis ei puutu ta pööramisel teemasse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ilmselt sõnastasin oma esimest küsimust natuke valesti.Ei pea silmas turundusliku nime kandva "miinus 30" madaldus sarja.Otsingi vedru tootjat, kellelt oleks võimalik osta sobivaid eripikkustega vedrusid 51mm püstakule sobivale, enda soovitud kõrguse ning mingisugusegi jäikuse vahel valida.Ehk ostsin vedrusid mis nn. 205/50R16 rehviga standard auto puhul umbes 30mm madalamaks läheks, ning teaksin ostetava kauba speci.Lisasin püstakumõõdu kogematta lausevõrra kõrgemale eelmises postis, ehk tean püstaku liikumis teekonda rooli keerates :)
 Küsin huvipärast kas sinu "miinus 40" madaldusega auto oligi 40mm madalam võrreldes standard vedrudega? Hetkel tundub, et lähen autoga nurga kaaludele, ning amordi parameetrite, nurga kaalude ning muude vajaminevate väärtustega arvutab sõber umbes vedru jäikused minu kasutusel, sealt edasi saab testida sõites.[Kõige raskem on selle õnnetu 60nendate tagasillaga, millel staatiliselt on vb 1kraad camberit,veopeal on 2 ja rohkem, ning kere kreenis on positiivne.Väga suuresti muutavad väärtused, kuid vahest muudavad juhtitavust meeldivalt vanakooliks :) ]

Edited by Maiz

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Minu -40 puhul läks küll pmst -40(+-5mm vbolla). Ostsin kasutatuna ka need muidugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use & Privacy Policy