Hüppa postitusse

M-Tech

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    759
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

M-Tech päevavõit oli viimati 26. detsember 2011

M-Tech sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja M-Tech saavutused

Asjatundja

Asjatundja (10/14)

  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Postitusmasin Harv
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud

Hiljutised märgid

1

Reputatsioon

  1. Tänud, selle järgi on ka Wilwoodi silindri käik 28mm sisuliselt sama nagu originaalil.
  2. Kas kellegil on käepärast autost eraldatud BMW E30 siduri peasilindrit ning saaks sellelt ära mõõta maksimaalse peasilindri käigu (vabast asendist täiesti põhja)? Tahaks seda võrrelda Wilwoodi pedalbox-i "short" versiooni siduri peasilindri käiguga. Hetkel ei ole töösilindril piisavalt käiku ja sooviks aru saada, kust probleem sisse tuleb. Wilwoodi silindri mõõt on identne OEM peasilindriga.
  3. Huvi M20 mootori starteri ja hooratta vastu. On kellegil pakkuda? Kontakt: 56 675 415 või andres(ät)joujaam.ee
  4. Uuendasin esimest postitust!
  5. Paluti edastada teave sellise ürituse kohta ka siia foorumisse. Äkki on siin foorumis mõni tulihingeline klassikalise bmw huviline (e30 on ka klassika), kes sooviks ka EKBK suvisest üritusest osa võtta. Ei ole kohustuslik täis originaalne auto, peaasi et inimesel on huvi ja auto näeb viisakas välja. Prooviks vaikselt koondada Eesti bmw huvilisi ning kokku viia naaberriikide huvilistega. See aasta on jälle oodata Soome BMW klubist liikmeid (soome klubi juhatuse esimees on ka lubanud tulla), on lubatud Lätist ja ka Leedust meid külastada. [size=18]Üritusest täpsemalt: http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575[/size]
  6. Hetkel saaks pakkuda 1000.- eur eest seda komplekti koos tutika MegaSquirt 2 programeeritava ajuga!
  7. Kiirele ostjale nüüd TASUTA kauba peale ka Dr. Schrick kangem nukkvõll. Tahaks juba kevadeks uut tehnikat ehitama hakata.
  8. Kas E34 silla jaoks on sillatala kinnitused ka vaja ikka ringi teha?
  9. Kuna nüüd tuleb mootorile suurem turbo, jääb vana komplekt üle! Turbo on vastavalt ostja soovidele kas TD04 või TD05. TD04 tuleb varem taha aga tootlikus on väiksem, TD05 on originaalist replica aga toimib ilusti. Koosneb: * Custom made turbo kollektor BMW M10B18 mootorile (TIP stutsidega) * 3" bellmouthiga RV downpipe RV õmblustega (ThermoTec Gen 2 teibiga) * Mitsubishi replica TD05 16G Big turbo + sisene WG + actuator (kuni 380hp) VõI Mitsubishi TD04L-13T-6 turbo + sisene WG + actuator (kuni 270hp) * 3" Turbo õhu sissevoolutoru koos silikoonlõdvikuga * Teflonist armeeritud turbo õli pealevoolu voolik koos kinnitustega * Teflonist armeeritud turbo vesijahutuse voolikud koos kinnitustega (üks ots custom) * Roostevabast custom turbo õli äravoolutoru koos spetsiaalse voolikuga TASUTA KAUBA PEALE: * MegaSquirt juhtmestik BMW M10B18 mootorile E30 kerele (vajab uuesti teipimist ja veidi kohendamist) * 2.5" RV DownPipe (teibitud, ilma flantsita) E30 kerele * Turbo õli pealevooluvoolik koos stutsidega (kummist) * Turbo vesijahutuse voolikud koos custom stutsidega (kummist) Soovi korral soodsalt kaasa ka järgnevad asjad: * 680cc/min@3.0bar pihustikomplekt (1 pihusti oleks hea uus tellida) - 100.- eur Täiesti stock ja remontimata mootorist sai DynoMaxis tõmmatud TD04 turboga järgmised numbrid (0.9 bar): 175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm 327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm 400m 14.1s@161km/h, 0-100km/h 6.0s. Remonditud mootorist aga streikiva süütesüsteemiga sai TKTK-s tõmmatud TD05 turboga järgmised numbrid (1.0bar): 213kw/290hp mootorist (185kw/251hp rattast) @ 6300rpm 377nm mootorist (328nm rattast) @ 4500rpm Hetkel sõidab 1.5bar rõhuga. Hind: 500.- eur Asukoht: Tallinn Kontakt: 52 74 011 üldpilt:
  10. Fuel SURGE TANK-i pead sa ilmselt silmas? Fuel Catch Tank oli mul Sierral eile kapotiall, kui tuulutusest täis paagiga bensiini kallakul joooksis
  11. Paluti, et ma siia väheke kommenteeriks. Ma ei saa aru mida te täpselt jahute aga ainuke idee ongi selles, et kasutada 3.5 korpust ja klappi, kuna see takistab vähem. 3.5 korpuse ja klapi külge pannakse 2.5-ese resistorplaat/elektroonika. IMO ei tasu see nuss ennast üldse ära aga kui teil oma ajaga tõesti muud teha pole, siis laske käia.
  12. Läikiv must on kena! Peab enda auto ka kunagi üle värvima aga nagu ikka värvi valimine on nagu velgede valimine, et on palju ilusaid värve aga milline konkreetselt võtta on keeruline otsustada.
  13. Poisid poisid, tulge nüüd maapeale, 0.25mm on esimene rem. mõõt juba mõnel mootoril. Kulumist mõõdetakse ikka SAJANDIKES mitte KÜMNENDIKES nagu te praegu teete. :shock: Normaalse mootori maksimaalne kulumispiir on seal umbes 3-5 sajandiku juures + paisumis lõtk. See kehtib tavalistele tehasemootoritele. Iseasi kui kasutusel on näiteks sepiskolvid, mis eeldavad üldjuhul juba 8 sjaandiku lõtku. Hetkel on mul ehitamisel üks Ross Racing sepiskolvidega mootor millele kolvi tootja näeb ette 12 sajandiku paisumislõtku. :shock: Sellise KULUMISEGA tehasemootor on ammu ilma prügikastikaup. Palun tehke vahet PASIUMISLÕTKUL ja KULUMISEL. Antud mootoril peaks olema tehasest paisumislõtk 2 sajandiku ehk 0.02mm. Kõik suurem vahe üle selle on juba kulumine. 0.05mm koos lõtkuga ehk 0.03mm kulumist oleks juba korraliku mootori viimane piir. Täpse spec-i leiab ilmselt kuskilt remondiraamatust.
  14. Ära seda paagi kuju nii 100% tõe pähe ka võta, võimalik, et paak peaks pildil teistpidi keeratud olema (torud juhi pool). Seda kuhu miski käib saad ikka konkreetse auto peal vaadata.
  15. Kusjuures järgmisel pildil ilusti näha ka, et see nr11 on söefiltri ots.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus