Hüppa postitusse

Taksaator

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    54
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Postitused, mis Taksaator postitas

  1. Kõik sümptomid viitavad sellele, et paagist pealetulevas torustikus või paagis endas miski sodi-ummistus ees, kui teine el.kõrgsurvepump ka tõesti korras oli. Võta filtrisse tulev tuts lahti ja puhu paaki tagasi läbi ja profülaktika mõttes võid uue filtri ka panna. Mul endal ka paagist pealetulevaga jamasid olnud ja seal võib ka ollust olla mis paagi sees oleva sõela ära ummistab. 

  2. Esmasel vaatlusel see IX muidugi blank, aga VIN seitse viimast 1888364 ja seal kolm lisa roheline klaasiring 350, tangitud paak 850 ja lisasuunad 860. Aga vaata eelmist 1888363, siis see kull jumala blank zinnoberrot ix, aga vaata uleeelmist 1888361, siis lisasi pea full set kui panna sellele juurde veel kirjed 301, 361, 530 ja 540 vastavalt siis orig. signa, vent. aknad, kont ja tempomaat. Sellel konkreetsel isendil on veel see huvitav, et paremat el. peeglit ka pole. Aga korraks aitab jutust.

    • Meeldib 1
  3. Laurile on jah vanast ajast jäänud aku tagastada, aga kui auto diili tegime oli pagasis mingi tagavararatas olemas ja hiljem oli see sealt minema jalutanud. Ja rahad olen hiljem kõigile ära kandnud kui ka rahakotti pole olnud. Ja selle istmepolstri kompenseerin sulle ka lähiajal, kuigi selle sain tookord Ziusi käest. Ja kellel mingid probleemid, siis saab ka mulle helistada või sõnumi saata (ei ole tegemist mingi suliga ja tel 17.a. olnud ka sama 5090356).

    • Meeldib 1
  4. Tegu on siiski õige rooliga sellel iX-il, kuna antud masin nii-öelda ülemineku mudel, siis antud rool ongi õige. Paksendustega M-Tech II tuli minu teada alates maist(september) 1988. Tõsi on see, et see ka ainuke M-i lisa sellel autol ja M-Tech paketist asi üsna kaugel. Muidu tegu täiesti originaal iX-ga, aga kere tahab mitmest kohast pisiparandusi(keevitusi) saada. Kõige hullem tagapõlle ülemine jagu(pagasitihendi servast allapoole) ja tagumine vasak uks väljastpoolt. Auto värv kohati pleekinud, aga enamus originaalvärvi all, esiporitiivad küljest käinud, aga samuti A-kraam. Muidugi on ka poritiiva aluservad ja küljekarbid osaliselt kahtlased, aga seda näeb peale laiendite mahavõttu.

    Müüja väidab, et talle tuli see koos toomiskuludega ca. 4 kiloga kätte. Ei kommenteeri. Auto muidu Austriast pärit ja raamatupakk ilusasti kaasas ning läbisõit tundub õige olevat.

  5. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2219431

    Sai siis eile ette võetud ja käidud seda isendit Pärnus vaatamas. Masin mitu korda üle värvitud, leedukad ilmselt  parempoolse tagatiiva liistust allapoole jäävat osa värskelt teinud. Väljast ja seest müügi jaoks ära limpsitud, kapoti alt avaneb vana masina õige vaatepilt. Mitmetest kohtadest vahib oskuslikul vaatamisel juba roostet vastu. Hea see, et esipõll tehasesäilind ja orig. esimese otsa udukad(kahe kruviga kaas) veel küljes. Esimesed poritiivad ka tehase omad ja visuaalselt roosteta. Müüja ka ütles eelnevalt, et värvitud kohati on(paraku reaalsuses enamus autost) ja et rool masinal viltu peal ja kässar võtab ebaühtlaselt. Veljed ka pudelikorgid, mitte kuulutuses mainitud 15 tollised. Sisu muidu korralik, aga juhiistme põhi rebenenud riidega(raske sellist doonoristet leida) ja juhiukse seest midagi otsitud-tehtud ja polster lohakalt tagasi topitud. Müüja tingimisjuttudest ei tahtnud kuuldagi, et olevat järjekord ukse taga. Selle hinnaklassi juures võiks juba need lihtsad veadki kõrvaldada.

     

    Et järgmistele ostuhuvilistele siis see jutt teadmiseks, võib-olla vähendan mõne huvilise küttekulu või jalavaeva. Eks need katuseluugita ja kepikastiga kupeed ostetakse ära varem või hiljem. Lisaks suht haruldane värvi- ja polstrikombinatsioon.

  6. Müüa järgmine komplekt:

    E30 kärgveljed BBS 4x100 7J15'' ET24
    kapslid
    rehvid Michelin Energy 195/60 R15

    Kasutatud, kuid korralikud. Veljed on sirged. Rattad tasakaalustatud. Rehvid on korralikud, turvise jääksügavus 4mm.

    Veljed taas saadaval. Võimalik saada veits soodsamalt(ca.270.-) Uus omanik ei saanud siia kasutajat teha ja palus mul kuulutada. Info tel.53438838

    Veljed, kapslid ja rehvid endises seisus, vahepeal kasutatud pole.

  7. Eestis siis on või olnud neli 324 tdA Touringut (4/541-st). Üks minu käes (0750100), üks Pärnumaal (EA84161) ja kaks teadmata asukohas(sterlingsilber EA84306 ja briljantrot EA84327).

    Kes autodest midagi teab või tunneb oma endise auto VIN-i järgi ära võib ühendust võtta.

  8. 324d on üks aju, aga td kaks aju kindalaeka kohal, lisaks veel selle tõttu juhtmestik teine. Difri ülekanded 3,45 vs.3,25, käigukast ka td kangem. Lisaks veel aastakäikude erinevused. Tavadiisel E30 tuli elektrooniline aju alates sügis 1988. Muidu elektrilised pumbad on d ja td samad. Td mootoril on kolvid ja rõngad teised, mis tavadiislil. Aga eks kõike võimalik teha ja kombineerida.

  9. Eks paraku turunõudlus on jätkuvalt selline, et paremas seisukorras ja rohkemate lisadega manuaalkastiga üle kaheliitriste eest ollakse nõus ka rohkem maksma(kuigi automaadi mõnudest saavad inimesed vanemas eas aru). See hinna värk on selline, et pead ise ka mõtlema millesse mõistlik raha investeerida. Loll on see, kes väärtusliku odavalt ära müüb ja mõnel lihtsalt on suur rahakäive, eks see võib lollusi vahepeal endale lubada. Eks see Tartu 325iA oleks juba vast müüdud, kui manuaal oleks. Hea ketsi lasta ja poosetada. Uuel nädalal katsun ise ka selle üle vaadata, siis saab ka reaalsest seisust aimu.

  10. Põhimõtteliselt tundidega müüdi pill maha, keegi Harjumaalt ostis ära. Ei tulnud isegi autot vaatama, vaid kandis raha ära, et teised eest ära ei ostaks. Vot sellised fanatid siis. Ise jõudsin vaatamas käia, aga libestatud pill ta oli ja karbiääri oli ka tehtud. Olnud oli kokku 5 omanikku ja hooldusajaloost oli lõpuots dokumenteeritud, aga vahepealne osa puudu. Võis olla vabalt ka rohkem sõitnud, mine võta kinni. Eks selle värvi ja sisu peale ilmselt joosti ka.

    Müüdud

    Kas see valge kupee mitte 87 aasta ei olnud, mida suures BMW klubis Patrik maha tegi(muidugi liialdas ta väljaöelduga). Tookord müüdi seda mitu korda edasi, keegi ei viitsi haruldustega tegelda. Sellel minuteada oli sinine sisu, kas juhiistme põhi ka kuskilt kobedam hangitud. Muidu on mõlemad põnevad pillid. Sinise touringu EH-aut. kast muidu minu valduses, plaan see kunagi korda teha, kui kuskilt juhtmestiku ja ajud saan. ;)

  11. Vahetusest huvitatud pole ja viimane hind praeguses seisus on 250.-, spoilaring on ise juba ca.100.- väärt. Selge see, et nii vana auto vajab keretöid, aga näidake kust nii vana pre kupeed odavamalt saab. Eelistaks auto uue omanikuna näha tõsist taastamishuvilist, mitte põlluralli huvilisi. ;)

  12. Kat-ga on 125kw ja ilma 126kw, esimesel juhul surveaste 8,8 ja teisel 9,7. Sul peaks ilmselt auto lisavarustuse leht(options) ka näitama koodi 200(ilma katalüsaatorita).

    Minu prel passis samuti hulgaliselt vigu ja see ei ole ainukene auto(näitena väli D.3 325IX aga korrektne oleks 325IXA, väli P.1 2493 aga peaks olema 2494, väli F.1 1755 aga õige 1735(samamoodi väli F.2 vale), väli G passis 1330, aga õige 1275(seega kandevõime mitte 425, vaid 1735-1275=460). Haagise täismasse pole üldse kirjas. Peaks olema vastavalt piduriteta 500 ja piduritega 1200. Minul siis väljad O.1 ja O.2 nullid.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus