Kõik, mis raygo226 postitas
-
O: E30 kupee (2 ukseline sedaan)
Saabun Mai kuus Eesti ja soov oleks soetada kupee (või siis 2 ukseline sedaan, kuidas kellelegi meeldib) kerega BMW E30. Eelistan pre-facelift isendit (võib olla mitte sõitev, pooleliolev projekt vms), facelifti puhul sooviks pigem sõitvat varianti. Ei otsi originaali ega perfektset isendit. Eelistan R6 mootoriga autosi aga vaatan üle ka kõik teised pakkumised. Hinna koha pealt olen paindlik, kuid võiks alla 2000euro (väga hea pakkumise korral, on võimalus rohkem maksta) Asukoht ei mängi rolli, kuna Eesti on väike. Pakkumised võib teha sõnumitesse või e-mailile - raigosuur@gmail.com Kindlasti ära tuua head ja vead, võimalusel pildid ja kõik muu info.
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Midagi erilist juhtunud ei olegi, veljed sai ära toodud ja alla pandud (ainult sellepärast, et head rehvid seal). Originaalveljed ka täitsa alles. Kütusekulu on tõesti hea automaadi kohta, maanteel võtab ta 8 kanti (110-120) ja koos linnaga tuli selle paagitäie keskmine 12,3. Lisa ka hetkel eest ära, kui aega rohkem teen korraliku kinnituse ja siis läheb ette tagasi.
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Sai eelmine nädal mägede vahel sõitmas käidud, kus palju mäkke tõuse ja ülejäänud sõit ainult linnas - keskmine kulu selle peale tuli 13l 100le Sisust ka üks pilt siis
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Gold Coastil pesitsen ja. Ega see ilm on siuke muutlik siin, viimasel ajal vihma palju sadanud ja kohalikud öelnud, et pole 5 aasta jooksul nii palju vihma näinud kui praegu viimastel nädalatel sadanud on. Üldiselt on soe, 30 kraadi ringi päevane temperatuur. Olen velgi jahtinud juba sellest ajast kui auto ostsin, peaaegu kohe oleks toonud ühed 15'' bbs rs'id aga kohale jõudes ei võtnud müüa enam telefoni vastu. Rohkem midagi ilusat polegi silma hakanud ja järjest enam tundub, et pean ebayst uued BBS RS replicad ostma. 5x120 auguvahega on velgi nii et tapab, igasuguseid ja igas mõõdus...
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Vahepeal lasin endale Eestist 5 komplekti tulederiste saata, endale läks üks paar kasutusse, küll ülejäänudele ka otstarbe leian. Sama pakiga tuli ka Gup-tuningu esilisa ja hiinast saabusid ka uued udutuled. Siuke ta siis nüüd on:
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Bauri veel vaatama pole jõudnud, sest garaazis palju tegemist olnud. Just sõitsingi korras autoga garaazist koju ja väga rahul. Külge läksid - uus ülemine tihendikomplekt, parempoolne mootoripadi, väntvõlli ja nukkvõlli simmerlingid, uued plokikaane poldid, termostaat, küünlad, hammasrihma komplekt, 5 nookurit sai välja vahetatud(need läksid kasutatud).. kindlasti midagi veel... Varuosad kokku läksid natuke alla 300dollari, õnneks kõrval garaazi mehed tellisid jupid omahinnaga ja kohale tulid järgmisel päeval Homme sooja mootoriga veel klapireguleerimine ära teha, kliima tuleks täita ja siis oleks väga mõnus juba Happy!
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Sai siis tänane õhtupoolik garaazis veedetud. Tulemus - plokikaas maas, nüüd tuleb vaid uusi juppe oodata, kuna kohapealt siit midagi saada pole. Hinnad on umbes 2x kõrgemad kui Eestis. Mida huvitavat nägin - leidsin katkise termostaadi, tükid olid taga, kahjuks ei olnud mahti sellest pilti teha. Hammasrihm oli väga lõtv ja väga kulunud. (Oli originaalosa isegi, vaata pilti) Positiivsest poolest - plokil puudusid igasugused kulumisrandid ja alumine osa on väga tihke. Homme katsun tellida siis uue rihmakomplekti, kaanetihendi, jagajakaane, rootori jne. Uued udutuled tellisin ka Hiinast ära ja need on siiapoole teel. Ilus hammasrihm: Katkine nookur: Õnneks kõrval garaazis töötavad E30 fanatid kes juba palju abiks olnud. Pakkusid juba manuaalkasti ja muud vägevat mudrut ka Homme lähen ühte punast 325e Bauri ka vaatama
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
E30 mõningad liigub, kuid enamik kes neid omavad on fanaatikud. Enamvähem korraliku 318 hind on 4-5k dollari kanti, 325i polegi rohkem müügis näinud. Armatuur on mõistagi kuuma poolt viga saanud ja praod sees. Siin pannakse armatuurile kaitseks peale vaiba sarnane materjal (auto kohased vaibad on poes müügil), mis aitab siis kuumuse ja peegelduse vastu. Toonklaasil on siin rohkem praktiline eesmärk tõesti, aitab salongi natukenegi jahedamana hoida. Toonklaas on lubatud ka esimestel klaasidel. Nookuri purunemise kohta ei tea, võimalik et on rihma vahetusel midagi mööda pandud ja klapp peas käinud.. Eks see kõik selgub siis, kui mootori kallale saan asuda. Teine nookur olemas ja nädalavahetusel loodan garaazi tegutsema saada Eks hoian tegemistega kursis
-
325i Sedaan '89 AUS - Raigo
Hei! Mõtlesin, et kirjutan siia oma liikurist, et vahel kasulikku infot küsida. Sai siis 7 maa ja mere taga ikkagi rullile truuks jäädud ja sattus minu käsutusse järgmine pill. Tegu siis 89a juulis välja tulnud isendiga. Mootoriks 2,5i 125kw, automaatkastiga. Läbisõit on 176000km Lisade poolest kliima, nahksisu, 4x el. aknad, 14'' BBS orig. kärgveljed.. Kuna ostes oli probleem pikalt käivitumisega, siis sai kohe vahetatud õli koos filtriga, kütusefilter, õhufilter. Termostaat ja küünlad on olemas ja ootavad oma järge. Lõpuks peitus pikalt käivitumine hoopis kütuseregulaatoris, mis kütusesurvet üleval ei hoidnud. Vana oli 3,0bar rõhuga, aga kuna hetkel siit seda saada ei olnud, siis läks 2,5bar asemele. Loomulikult pole ta perfektne - leidub pisikesi iluvigu, mootorist avastasin ühe katkise nookuri (õnneks polnud ta millelegi muule viga teinud), nahksisul vajavad õmblused üle käimist (õnneks nahk ise korras), parempoolset udutuld, esilisa ja ühte veljekapslit otsin samuti taga. Panen praegu ühe pildi ka, rohkem klõpsin siis kui autol mootor korras ja ringi saab liikuda. Pildil oli ka veel külgedel toonklaas, see nüüdseks eemaldatud. Selline ta siis on
-
e30 mootoripistikud
Kas keegi saab lisada uuesti selle pistikute pildi esimeses postis? Esimeses postis olev link ei tööta enam
-
O: BMW E30
Vajalik kere sai juba mõnda aega tagasi soetatud
-
O: BMW E30
Soov oleks osta SEDAAN või KUPEE kerega E30. Eelistatud on kupeed. Ei mängi rolli, mis aasta autoga on tegu. Kere peaks olema enamvähem korralik. Pindmine rooste kerel, värvkate ja mõned augud põhjas on kökimöki. Mootor pole oluline, võib ka täitsa ilma mootorita olla. Pakkumised koos PILTIDE JA HINNAGA, PM'i või siia teemasse. Kontakti saab 55934550 Asukoht ei mängi rolli. Hea pakkumise korral tuleks kohe järgi.
-
324td '87 - Taavi00
Kui mootorit vahetad, siis ma paneks juba uuematüübi 141kw. Mootorikäpad jms istub ju 1:1le, suht minimaalsed ümberehitused tuleb teha ainult. Mootorite hinnad on ka suht odavad neil 141kw'stel.