Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

metsaelanik

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    26
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Postitused, mis metsaelanik postitas

  1. Otsin järgnevaid detaile e30 cabriole:

    Kõvakatuse valmidus , mõlemad pooled- metallist vidinad, kuhu kõvakatus lukustub + katted (Joonisel detailid 3 ja 22).

    Musta värvi ustepaneelid.

    Musta värvi tagumiste kõlarite katted.

    Typ 168 või 188 LSD,  ülekanne võiks olla 3,46; 3,23; 3,15

    6-nupuline OBC, terve ekraaniga.

     

     

    Pakkumised PS-i.

     

     

     

    btb.png

  2. Kas kellelgi 1998 aasta e39-l pärineva m52b28 mootori juhtmekimbu värvide skeemi on? Oleks vaja ühendada 1992 aasta 318i kerepoolse pistikuga. Originaal pistikuid küljes pole, oleks vaja just nimelt värvide järgi ühendada. Internetist olen suutnud leida infot vaid m50 või muu kere pealt tulnud m52 mootori kohta. Paraku pole minu mootoril sama värvi juhtmeid kuskil näha, mis neil mootoritel olema peaks.

     

    Kas näidikute peaks ECU-sse minev kiirusesignaal tulema sama pin-i alt, kust nt. makki (või püsikiirushoidjale) läheb signaal -sinine juhe?

     

    Avastasin, et hetkel puudub näidikuteplokil ka coding plug- kiri asukoha kohta on olemas, aga ava ise on kinni.

     

    Nii palju on ühendatud, et mootor käivitub, kuid jahutusvedeliku temperatuur, tahhomeeter jms. ei toimi, aegajalt põleb ka ABS-tuli. Mootor pöördesse ei lähe (ECU-st puuduv kiirusesignaal vist?).

     

    Oskab keegi midagi soovitada?

     

    Mis häid lahendusi õhufiltri jaoks on olemas, kui sõidukil on peal ABS ning selle pump on täpselt seal, kuhu m52 mootoril õhufiltrikorpus asuma peaks? (ABS-i eemaldada ei taha)

     

    Lauri

  3. Õhukululugeja.

    On olnud m20b20, mis 50--->90 kmh kiirendades hinge kinni tõmbas. Natuke aega tühikäigul tiksudes läks ajutiselt korda. Välja ei surnud, kuid sõita oli võimatu. Pärast õhulugeja vahetust probleem kadus. Sama lugu oli ka m50b25 mootoriga. Mõlemal mootoril avaldus viga täiesti suvalisel hetkel, vahepeal sai rahulikult kulgeda.

     

     

    On kellelgi reaalselt olnud nii, et bensiinimootoriga autol kütuse pump "hakkab ära koolema"?

    Endal kahel rullikal pump ära koolenud- ühel parkisin auto ära ning 5 min hiljem enam pump ei toiminud, teisel lõpetas pump jäärajal sõidu ajal. Enne polnud mingit märki, et pumbad "hakkaks ära koolema".

    Diiselmootori puhul on olnud juhuseid, kui etteandepump on kulunud, aga täiesti otsas veel pole- töötab, aga probleemselt.

     

  4. Tervist!

     

    Ostan:

     

    Korralik roolialune kate

    Digitaalne kell, korras ekraaniga, 6 nupuga

    Elektriakende lülitid (4tk)

    Cabrio uksepolstrid (mustad)

    Cabrio vidinad

    Cabrio tagumised kõlari katted (mustad)

    Katuse asendi lüliti (üleval/all- tagaklaasi puhur)

     

     

    Pakkumised PS-i

     

     

  5. 9 ja 10 tolli laiad.
    IS/ET: ees 48; taga 45
    Keskava: 72,6
    Velgedel väiksed äärekivikahjustused ja kosmeetilised vead, muidu sirged.
     
    Rehvid mingid pastlad Falkenid: ees 235/35ZR19; taga 255/40R19
    Asuvad Tallinnas. Hind 450 raha.
     
    Võib pakkuda vahetust huvitavate 4x100 (E30) (või ka 5x120) velgede vastu.
     
    Pakkumised sõnumitesse või: ViisViis655 886
     
    01086292037ac2d.jpg
    0108629205d3828.jpg
    01086292075c33a.jpg
    010862920911bdd.jpg
    0108629211ea819.jpg
  6. Tervist!
     
    oskab keegi soovitada, kust saaks osta 1992 aasta e30-le Girling/Lucas pidurisadula kolbe? Ladu24 jms taolised veebipoed läbi otsinud, sealt ei leidnud. Ka välismaistest poodidest ei hakanud silma. Või on ATE ja Girlingi kolvid omavahel vahetatavad? Diameeter on vist sama- 48mm. 
     
    Tänades,
    Lauri
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus