Hüppa postitusse

C4V6

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    163
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    8

C4V6 päevavõit oli viimati 22. mai 2019

C4V6 sai oma postitustele kõige rohkem meeldimisi!

Profiili info

  • Minu autod
    Puuduvad

Hiljutised profiili külastajad

2 563 profiili vaatamist

Kasutaja C4V6 saavutused

Panustaja

Panustaja (7/14)

  • Vestluste alustaja
  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem

Hiljutised märgid

72

Reputatsioon

  1. Tervist, Latt jälle saadaval. Ma tean, et tahtjaid on meeletult, seega ärge seda maha magage. Ma ei tea kui suur paus järgmine kord jälle tuleb kui otsa peaks saama. Tellida saab siit-> https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&typ_id=&pg=&g=&h=&hkid=3584011&aid=56130737
  2. Tali ei jää taeva, tegutse juba kohe ! Tellige endale rehvid mugavalt meie veebipoest ning kuller toob need teile koju* Järgi saate tulla ka meie kauplusesse ! Vali endale rehvid -> https://hlautoosad.ee/?page_id=10&m=323 🚗❄️ *Tasuta tarne eeldab nelja rehvi tellimist Suvaline näide https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m=323&h=&hkid=4324561&aid=&fbclid=IwAR1eGzZwfyNzn6yFckPn9dNS01zwb9YYUkWAqY89Ta9AWTIZNnLr7AqoYZ8
  3. Vahepeal oli latt otsas, nüüd jälle olemas. https://www.hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&typ_id=&pg=&g=&h=&hkid=3584011&aid=56130737
  4. C4V6

    E30 pildid internetist.

    xnxx, pornhub ja video-one.com on põhilised, tube8 oli ka OK aga see on pikalt maas juba, tänan küsimast. A mis konkreetsesse autosse puutub, siis see on Eestis ja füüsiliselt hetkel eksisteeriv Udutuled pidid E39 M-pakett olema
  5. C4V6

    E30 pildid internetist.

  6. Kuna see on ju custom lahendus igal juhul, siis ei ole liiga palju mõtet unistada, et kõik toimuks külge visates Sellisel juhul tuleb originaallahendust kasutada.
  7. * Selle roolilatiga on selline asi, et M20 mootoriga pidi üli tight fit olema. Veidi tuleb maha viilida, et mahuks. Kõikide teiste mootoritüüpidega istub ilusti * Meil on nüüd kiirema tarne tellimisvõimalus kodulehel. Ehk siis kui on võimalik hinna arvelt pakkuda toodet kiiremini, siis on tootel juures lisa ostukorvi võimalus. 1 tööpäeva asemel samal tööpäeval ning kahe tööpäeva asemel siis 1 tööpäevaga. Tuleb tähele panna, et 0-1 tööpäeva tarne võimalus on ainult siis kui tellite enne 10:30 hommikul ning tellimus rakendub meil alles siis kui makse seotakse. Ehk siis kui te kannate välismaa pangast näiteks võib sees olla viide * Meil on nüüd permanentne ostukorv. Ehk kui panete asjad ostukorvi, siis need ei kao sealt enam ära ka sellisel juhul kui hiljem mingi muu seadmega sisse logite.
  8. C4V6

    Lobamokkade rubriik

    Täitsa aus ettevõtmine on Eestis raske aga võin kinnitada, et tehtav ! Vahel lihtsalt mõtled, et milleks see kõik...
  9. C4V6

    Lobamokkade rubriik

    Ja mis hinnaga trefunks ära tehti siis ?
  10. Seda latti saab hetkel 1 tööpäevase tellimisajaga.
  11. Hei ! Kindlasti on siin nii mõnelgi kodanikul sellise asja vastu huvi https://hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&typ_id=&pg=&g=&h=&hkid=3584011&aid=56130737 2.7 pöördega E36 (Z3 latt) Hind on selline nagu lingil, deposiiti ei lisandu ! (Vana ei ole vastu vaja) Tellimisaeg 5-10 tööpäeva (Tellige ise läbi veebipoe) NB ! Kui soovite transpordiga tellida, siis valige kindlasti kuller, selline asi ei mahu pakiautomaati ! Püsikliendi hind: 265.15€ Tootekood: 29862 Bränd: MAPCO Tarneaeg: 6 tööpäeva Rakendustüüp: hüdrauliline vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks pikkus üle kõige (mm): 990 Uusosa: Tootja piirang: trw Ühendustehnika: verzahnt Hammastehulk: 54 Originaalkoodid: 32 13 1 140 956, 3213 1096 240, 3213 1140 828, 3213 1140 956, 32 13 1 140 972, 32 13 2 227 191, 1096280, 32131092034, 3213 1096 280, 32 13 2 229 397, 32 13 1 096 280, 32131095962, 3213 1140 972, 3213 1095 575, 32131140828, 32131140946PDF: 027029A.PDF Päikest ja kuud, Tanel
  12. C4V6

    Lobamokkade rubriik

    Mootorite jõud peitub kaantes. Seega olenevalt sellest mis te enda kaanega teha lasete võib päris palju jõudu juurde tulla. Ega sa vabalthingaval muudmoodi ei saagi.
  13. C4V6

    Lobamokkade rubriik

    Õige kah. Windorfi Tiit teeb tegelikult fenomenaalset tööd.
  14. C4V6

    Lobamokkade rubriik

    Rullikas on üldse nii töökindla vanakooli vedrustuse lahendusega tõesti, et seal ei ole kestvusest eriti ilmselt lugu. Muidugi juhul kui kuritarvitamiseks ei lähe, siis on enivei erilahendused. Siia ka üks asjakohane pilt.
  15. C4V6

    Lobamokkade rubriik

    Pean siin nii mõnegagi nõustuma ja ühtlasi mitte nõustuma. Anomaaliaid on palju. Meyle on rahuldav, HD on OK. Samal ajal mida aeg edasi, seda rohkem või anomaaliaid esineda high end asjade osas. Üldises plaanis ma saan siiani ikkagi TRW ja lemfi sillaosasid kiita kuid on olnud küll mõlemaga mingit ongelmat. Pigem mis on täna juhutnud on see, et hinnad on nii palju ühtlustunud, et enam pole vahet mida alla paned. Mapco on üllatanud mind enda hinna-kvaliteedi suhtega. Pigem odav aga kestab minu arust üle keskmise hästi. HPS seeria eriti. Garantiiga on ebamugavusi kõigil osapooltel ning tõenäoliselt saab mingi negatiivse vastuse. Samas mina pole ise kunagi risti ette löönud kui garantii on. Mingi moogi roolivarras läks kunagi ühel kodanikul sõidupealt pooleks nagu laseriga lõigatud, ilmselgelt tegin endast kõik, et asi korda saaks. Samas igikestvad on inimeste probleemid piduritega. Kellel viliseb, kellel ketad kõverad. Ma ütlen seda, et klots viliseb 95% kordadest kehvast paigaldusest või mingist anomaaliast pidurisüsteemis (mingi s**t liguri vahel või mida iganes) aga mitte kehvast klotsist- uskuge mind, olen väga palju seda rada ka enda isiklike autode peal läbi käinud. Teine teema on kettad. Kui ketas on pekkis, siis on ta seda kohe ! Piduriketas on rauast suure massiga detail. Kui teil tekib mingi jant a'la tuhande kilomeetri pärast, siis ei ole mina veel näinud kettaid mis oleks tehasepraagist või kehvast toorest halvaks läinud. Kõveraks lähevad nad miljoni muu asja pärast enne. Ja sillaosade pealt veel nii palju, et see mingi ükshaaval asjade vahetamine ei vii tavaliselt kuhugi, kui midagi on mäda, tehke süda külmaks ja sõitke see sild juba pasaks ära ning vahetage kõik asjaosalised detailid välja. Eriti mingite mitmikhoob sildade puhul jäätegi jantima.
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus