Hüppa postitusse

kurjam

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Jätkuvalt otsin
  2. Eelmine aasta märtsis, kui otsisin tegijat, siis kontakteerusin samuti sadulsepp24.ee ja sealt tuli vastus: "Kahjuks enam ei tegele kabrio katuste paigaldusega. Soovi korral saame abistada katuse tellimisega." Uurin, mis seekord räägivad.
  3. Ise tellisin cabrio.de Võtsin orginaal materjaliga ja lisaks veel uued traksid. Tuli 100.- odavam, kui verdeck.de kaudu. Vana katusega esmapilgul vahet ei märka. Kasutavad orginaal "Sonnenland" materjali, nagu orginaaltootel. Sama on ka verdeck.de kaudu. 3 tööpäevaga tõi itella kuller uksetaha ära.
  4. Tundub, et Autosisud OÜ asub Viljandis, mis pole just ideaalne variant. Kes on Jennifer Laane ja kus ta asub? Kuidas kontakti saab? Leidsin ka netist põhjaliku juhendi, step-by-step piltidega, kuid esimene kord on alati esimene kord ja tõenäoliselt ei tule välja nii nagu tahaks. Arvestades, et katuse hind ei ole ka just 3.50.- et võiks katsetadamist lubada. Seega otsiks kellegi kellel on varasem kogemus all.
  5. Suht põhjalikud juhised on siin: https://blog.ecstuning.com/how-to-replace-a-bmw-e30-3-series-convertible-top/
  6. kurjam lisas teema asukohas Vaba teema
    Tere! On keegi lasknud Cabriol katuse ära vahetada? Ise suutsin leida ainult https://transinterior.ee/sadulsepa-teenused/cabrio-kabrio-pehme-katuste-vahetus-parandus-ja-hooldus/ On kellegi kogemusi mõne ettevõtte või tegijaga? Uus katus on olemas.
  7. Tere! Sooviks osta 0261200380 koodiga aju. PS. või 519 kolm null viis null viis
  8. kurjam lisas teema asukohas Probleemid
    Tervitus, Ajasin ka nädalavahetusel E30 garaazist välja, teostasin õlivahetuse ja ei tea mis põhjusel tekkis huvi nuusutada mis lõhn mootoris on. Toppisin nina klapikambri kaane õlikorgist sisse ja huvitaval kombel oli päris tugev bensiini lõhn seal. Masin oli seisnud eelmise aasta novembrist saati, vahepeal käivitatud ei ole. Siit ka küsimus, kas see on normaalne? Lisaks on tuleb ka väljalasest küllalti tugev kütuse lõhn, isegi sooja mootoriga.
  9. kurjam lisas teema asukohas Varuosad
    Oleks huvi korralike tweeteri katete järgi, mis käivad esimeste uste kolmnurkadesse. Kinnitused peavad olema korras. Tweeterid ise peaks vanadest katetest olemas olema, et neid pole vaja, aga võivad. (kontrollin üle kas on ikka alles kuskil)
  10. Tootekood: 63211370679 Müügihind: 16.86 EUR 34 EURi kahe tihendi eest, ei ole küll teab mis odav. Silikooniga jamama ei hakka, pigem mõtlesin, kas keegi b-osana ehk suutnud tellida kuskilt. Lähen vaatan ehituspoodi, sablooni järgi lõigates nüüd küll 2h neid ei lõika.
  11. kurjam lisas teema asukohas Probleemid
    Tere! Tagatulede tihendid on surnud ja sealt tuleb vett pagasnikusse. Kas on mingeid võimalusi veel uus tihend saada, peale UM tellimise?
  12. Viska palun oma tel. PS. helistan, kui uus kolb ka kohal ja võrdlema saab minna. Neid eta mootoreid on ka tehtud kokku neli erinevat, kui ei eksi. Vaevalt, sul kodus teises remontmõõdus kolve üle on Juhtus see, kütus ei põlenud enam korralikult ära ja väljalasest tuli stabiilselt kütuse lõhna. Sai küll truumu juures viga otsitud, kuid probeemi ei leidnud. Lõpuks sai külmast peast kompresioonid üle mõõta ja kõikides oli 11,5 välja arvatud neljandas, kus oli 7,5. Mootori kulumine oli teada, juba pärast auto ostmist, kui samuti mootor lahti võeti ja selgus, et kolvi ja silindriseina vahel on lõtk suurem kui lubatud. Siis sai saaled ja kolvirõngad ja kõik vajalik teha, et kolvide vahetus edasi lükata, kuna tol ajal (2008) oli olukord sama keeruline. Alumine osa peaks olema heas korras, kuna läbisõit on selle nelja aasta jooksul vähem kui 40tuh km.
  13. Aeg vana teema ellu äratada. Nimelt on mootor laiali ja tekkis küsimus m20b25 ja m20b27 kolbide erinevuses. 2,5 on kolvi läbimõõt 84mm ja kolvikäik 75mm ja 2,7 mootoril on läbimõõt 84mm ja kolvikäik 81mm. Kas erinevus on on ainult erinevas kepsu pikkuses? Vastavalt siis 135mm ja 130mm. Kas kolvi sõrmed on samal kõrgusel? Põlemiskabrid kolvil on erinevad, see on kindel. 2,5 põlemiskamber on suht sarnane sellega mis minu mootoris. Ainult klappi süvised on vähe suuremad. Oskab keegi nõu anda, kuna kolvid kulunud ja vaja sinna midagi asemele leida aga sobivat ei leia mitte. Praegu sai üks 325e mahle kolb tellitud, et vaadata, kuidas sobib, kuid kulukaks läheb, kui kõigist võimalikust variandist üks tellida, et kas sobib. Sellega jälle suveaste langeb 9,1:1 peale, varasema 9,6 pealt, mis omakorda annab võimsuses natuke järgi. Iseasi, kui palju? Lisan ka pildi praguse kolvi väljanägemisest. Kui 2.5 kolvisõrm on samal kõrgusel ja pealt 1-2mm maha lasta ja klapi süviseid suurendada, siis võiks teoorias sobida?
  14. Kas sul mootoris on kasutatud 325i kolbe? Siis ei ole töömaht enam 2693cm3? Huvi tekkis, kuna endal sama mootor ja kolvid nõuavad vahetust ja pole sinna midagi panna.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.