Hüppa postitusse

Silwer

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    578
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    4

Postitused, mis Silwer postitas

  1. Kere:
    1989 aasta 325i orig M-Tech II kere. Korralik ja ei roosteta. Enamus kerest originaalvärvi all.
    Terve originaal M-Tech II ring, va esistange nahk, mis on praktilisuse mõttes koopiaga asendatud (erinevalt originalist on sellel stange nahk ja spoiler ühes tükis).
    Kapott ja pagassi luuk klaasfiibrist ja kiirkinnitustega.
    Paigaldatud ilma luugita katuseplekk
     
    Mootor:
    M20 2,7 stroker
    400hj/290kw 5500 rpm
    520nm @ 5200 rpm
    1,1 bar ülerõhk
    ETA vänt, ETA kepsud, ETA kolvid
    M20B25 “885” plokipea ja orig 2,5i nukk
    Surveaste 8,3:1
    Holset WH1C (sama nagu HX35) turbo. 
    Audi S6 wastegate
    HKS SSQV replica BOV
    Tatech 6 aju kõikide lisadega (sequential injector control, direct ignition - wasted spark, Internal closed-loop wideband controller, wastegate control, anti-lag system, flat shift, launch control, traction control) http://tatech.fi/
    2.5" roostevabast sisselaske torustik + intercooler
    Bosch 044 kütusepump ja vahepaak
    Terassukas kütusetorud
    3” väljalase (ei ole liialt vali)
     
    Veermik:
    E36 võimendiga roolilatt
    BMW E30 M3 gr A Bilstein amordid ja Partricku poolt tehtud coiloverid (tagumised vedrud on ka amortide peal)
    Reguleeritav esimene stabikas (Lill)
    Alumiiniumist E30 M3 õõtshoovad
    Rattad tikkpoltidel (4*100)
    Tagasillas õõtshoovad reguleeritavad (Lill), õõtsapuksid - Powerflex
    Tagasillapuksid alumiinumist (Lill)
    Esiõõtsadel ekstsentrilised M3 polüpropüleen puksid, Powerflex
    Esimestel amordipüstakutel reguleeritavad uniballiga camber plate’d (Lill)
     
    Pidurid:
    Esimesed pidurid: 312*25mm (Audi S3) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/312mm/312mm.html + E34 540i sadulad
    Tagumised pidurid: 294*19mm (E46 328i) pidurikettad + adapterid: http://300mm.de/294mm/294mm.htm + E34 540i sadulad
    E34 540i piduri peasilinder
    Ferodo DS2500 uued klotsid
    Terassukas piduritorud (Lill)
     
    Jõuülekanne:
    Kerge M20 hooratas (Lill)
    535i 240mm siduriketas
    Audi UrS4 2,2T sidurikorv
    325i 5k käigukast orig. + Z3 hoovastik
    4,27 LSD topelt friktsioonketastega (Patrick)
     
     
    Salong
    Bi-Marco istmed, 2tk, terved. Homologeering aegunud. Kuni 180 cm pikale ja kuni 80kg on ok.
    Traksid 6p. Homologeering aegunud.
    FIA ringraja nõuetele vastav turvapuur. Puuriga on seotud ka esimesed ja tagumised amordikannud ja tagadiffri kinnitus. Rait Orupõld http://racing.kosei.ee/rait-e30coupe.html
    M-Tech II väike rool
     
    Rattad:
    4*Azev A, 4*100, 17*8 Koos keskkapslitega, uued märgid kapslitel
    4*225/45R17 Toyo R888 ühe sõidu sõitnud. Praktiliselt uued. Keldris ühtlases temperatuuris hoitud.
    4*Velge 17*7,5 koos keskkapslitega
    4*225/45R17 Goodyear GS3 vihmamustriga tänavarehvid, uueväärsed
     
    Lisaks on:
    M20, 2826cc vabalthingav mootor (156kw) - 288 nukk (Dbilas), 84 vänt, 84,5 kolb (pre fl), kerged tasakaalus kepsud, reguleeritav nukaratas, pea tehtud (Lill), Sisselase E34 540i segusiibriga,
    Suure muhviga 325E 5k käigukast
    Orig uksepolstrid ja tagumised küljepolstrid
    Keskkonsool ja juhi jalge juurest armatuuri alt kate
    E38 740i Brembo 4 kolviga suportid - kokku 4 tk
    Kapoti, esistange ja pagasiluugi klaasfiibrist vormid (väga korralikud, kunagised DC-ICE / Tuuning.ee vormid).

    Riiulitäis igasugu kola mis sai algselt auto küljest eemaldatud - keskluku mootorid, päiksesirmid, turvavööd, õhufiltri korpus, segusiibrid, erinevad K&N filtrid jne, jne…

     

    See auto on olnud viimased 18 aastat minu oma. On siiani väga kiire auto ringrajal, eriti just väiksematel ja tehnilistel radadel nagu Rapla ja Tabasalu. Uuel Sauga rajal pole sõitnud. Aga vanal rajal sõitis vabalthingava 155kw mootoriga aegasid 61 sek.

     

     

    Hind: 15 kEUR

    Asub Tallinnas. On sõidukorras. Näitan tõsistele huvilistele.

    Tel: 56 666 660

     

    Ratas_ohus.jpg.d7ff4fb7f2e97e28dd80467c453d430c.jpgsergeizjuganov_MG_7643.jpg.93830c4be1be6aa5857a3ba52c216198.jpgsergeizjuganov_MG_7843.jpg.22eee6ba6b249cc509947f664c51a5ef.jpgsergeizjuganov_MG_7645.jpg.1410c4408bfcad44d63f3014f0a6f668.jpg

     

    Turbomootoriga Tabasalus:

    Vabalthingava mootoriga Raplas:

    Vabalthingava mootoriga vanal Sauga rajal:

    Vabalthingava mootoriga 1 miil: 

     

    • Meeldib 8
  2. Sovin osta E30 kupee korraliku salongi - kogu kola mis on autos sees. Alates põhjavaibast ja lõpetatedes laepolstriga. 

    Vajalikud on sportistmed. Istmed, vaip ja polstrid peavad olema samast komplektist ja kokkusobivad.

     

    Lisaks ostan kapoti ja pagassi luugi. Korralikud.

     

    Heas korras asjade eest maksan head hinda. Ostan Tallinnas.

     

    Tel: 56 666 660 

  3. Küsimus siis: Mille õhulugeja ja segusiibri ma sinna paigaldada võiks? Ja mis need surrerid on? :D

    Surretid - Kirjaviga. Runnerid pidi olema... :)

     

    155 kw ongi enam-vähem see piir, mida nuka ja kubatuuriga mängides saab M20ga saavutada kui sisselase jääb originaaliks.

     

    Nagu ma ka mujal varem olen öelnud - kõige parem oleks tänavasõiduks mõeldud stroker M20 tööle panna M30 pihustite, õhukulumõõtja ja ajuga (terve M30B34 komplekt ja lambda külge jätta). Rajapäeva autole võiks aga panna juba progetava aju ja üldse loobuda õhukulumõõtjast.

  4. M20 probleemiks on sisselase. Seetõttu nende nukkadega mässamine ei pruugigi suurt midagi anda kui sisselase jääb sama piiravaks nagu ta originaalis on (pikad surrerid, pisike segusiiber, piirav õhulugeja). Väga kange kraadiga nukaga tekib kõrgel pöördel M20 mootori originaal sisselaskes 0,1-0,2 bar vaakum.

     

    Ja kangem nukk tahab ka kangemat surveastet.

     

    Ehk siis kui surveastet ei tõsta ja sisselase jääb originaaliks, siis kangema nuka paigaldamine võib pigem auto jõuetumaks muuta.

  5. Haagisega saab tagurdades manööverdada aga jäigaga teist autot vedades ei saa ja edaspidi manööverdades väga suure nurga alla ka keerata ei saa. Ehk siis see ei ole argument. Olen vedanud oma autot järgnevate autodega: Seat Altea XL, E36 ja E39 ning ei ole probleeme olnud. Sa oma kolmnurgaga vedades ei tundnud veetava auto jõnksatusi vast seetõttu, et su kolmnurk oli lihtsalt nii vedel.

    Zubrjonoki tiisel oli ka väga lühike: http://varnish.soov.ee/images/03/0338081530.jpg

  6. Mis mõttes raskemaks? Sellise kolmnurgaga saab keerata ligi 90 kraadi risti. Palju sul siis vaja oleks? Ja lühikesel kolmnurgal on ka lisaks tugevusele veel muid eeliseid - tagumine auto püsib paremini esimese tuules ja selline lühike kolmnurk mahub kenasti auto pagassi.

  7. Siin teemas näidatud kolmnurgaga mina autot vedada ei julgeks. Korralik kolmnurk on ikka raskest rauast tehtud asi ja üldse ei ole vaja seda kolmnurka väga pikana teha. 80 cm on piisav. Aga jah, kiiruskatseid kolmnurgaga vedades teha ei tasu ja ka järski pöördeid mitte. Minul on kolmnurk kinnitatud kõrvade külge mis on omakorda kinnitatud esistange amortide külge keevitatud mutrite külge. Püsib kenasti ja tegu on igati tugeva kohaga, kuna sama koha külge kinnitub ju ka originaalis auto vedamise aas. Minu kolmnurga pilt lisatud.

    post-58-0-75595100-1349719974_thumb.jpg

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus