Hüppa postitusse

viljar

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis viljar postitas

  1. Enda omal ma ei vahetanud isegi sildu ära ja ei huvitanud ka se kedagi. Ei sa aru kus p....s, te oma asju käite ajamas.
  2. K2isin 2011a suve l6pupoole neid toiminguid tegemas ja asi k2is uskumatult kiirelt.Algul k6hklesin natuke,kunat netis igat jama aetud sell teemal,et ei ole lihtne seda ametlikuks saada.
  3. Kunagi k2isin oma 318i-87a, Tallinn ARK-s ja ei olnud mingeid probleeme. Tehnohallis kirjutasin avalduse, et soovin mootorit vahetada, andis kataloogi kust sain mootori koodij2rgi t2psed andmed ,et millelt mootor p2rit. Enne seda vaatas petsalist mootori kinnitused ule ,et oleks originaalid ja mootori koodi.Ja peale seda andis mulle kollase Sedeli kus olid mingid numbrid peal ja viisin selle ARK t2dile ja sain uue tehnilise passi ,mis l2ks 19euri maksma. Ja aega l2ks max 15min, kuna l2ksin nii hilja sinna asju ajama.
  4. Ok tänud vastamast, eks otsin siis typ 188 diffri flansi.
  5. Tere Ostsin omale typ188 diffri aga üks pooltelje flants puudu reduktori küljest ,et kas sinna sobivad olemas oleva typ168 flansid.
  6. Vaata mootori ja kere pistik üle, et kõik pinnid oleks õieti omavahel koos. Tahokal ja ökonomaiseril on eraldi juhtmed.
  7. Huvitav mina sain oma e30-nel, millele panin e34 m50 mootori peale, kõik viled tööle. Lihtsalt tuli kindalaeka juurest õige juhe vedada mootori pistikusse.
  8. Peale uue bensupumba peale panekut unustasin kaasi siibri juurest tuhikaigu maha keerata ega muud viga polnud. Teema LUKKU autol uus omanik.
  9. LUKKU! autol uus omanik.
  10. Jah katuseluuk on olemas ja homme v6in teha sisust pildid.
  11. Auto kohta saab lugeda meie endi autode teemast. Autot saab näha Tallinnas, mustamäel, hetkel puudub ülevaatus, kindlustus olemas. Auto seisab juba pikemat aega kasutult maja ees, pole aega teha enam seda autot. Hinnaks 2500euri
  12. nii mootori mure lahendatud, sai vahepeal juppe külge kruvitud, korraliku e36 roolilati ja toimiva katalüsaatori . Hea pakkumise korral läheb vist auto müüki, kuna pole omal aega sellega tegeleda.
  13. Tere nii mootor sai siis omale vahebeal m30b34 aju, pihustid, õhulugeja, uue bensupumba ja peale seda hakkas pärishästi tööle aga nüüd jälle uus mure. Kui auto tööle panen on tühikäik kuskil 1500-2000 põõret aga kui korra võtta tühikäigu mootorilt pistik tagant ja uuesti tagasi panna on põõrded kuskil 700 aga nii kui kaasi annan viskab uuesti põõrded ülesse. Varem on ka nii teinud, milles võib viga olla, suht siiber juba sellest autost.
  14. Tekkis selline küsimus, kui suure tootlikusega pihusteid peaks kasutama sellel kompotil, olen uurinud ,et osad kasutavad m30b35 mootori pihusteid. Aga näiteks kui kasutada m52b28 pihustei mis on juba 4 punkti pihustid ja tunduvalt uuemad ja pihustavad paremini tolmuks. Ja kindlasti oleks vaja ka reguleeritav surveregulaator panna+ veel manomeeter. Oskab keegi huva nõu anda või on selle ise läbiteinud.
  15. Pole kõikke kokku lõõnd, kuna jupid on jooksvalt ostetud aga parema meelega ei hakka kokku lõõma muidu tuleb veel masekas peale, kuna raha on oma jagu läinud. Ja see ,et mootor töötades vahele jätab kahtlustan bensu pumpa kuna see töötab väga ebaühtlase äälega ja kas keegi oskab muidu õelda palju uus paagisisene pump maksab.
  16. Nukaratas on ümbertehtud, muidu oleks pea pool hammast valeks jäänud. Ei ole jõudnud nii väga pildistamisega tegeleda aga küll tulevad autost paremad pildid ka.
  17. Mõned pildid ka siis, remonditud plokk kuhu läks sisse m52b28 väntvõll, m20b20 kepsud, m20b25 kolvid ja kõik uued saaled, rõngad ja tihendid. Plokk sai veel pealt lastud 0,5mm maha ,et kolvid jääks originaal kõrguse peale.
  18. Rääkisin ühe inimesega kes ütles ,et bensusurve liiga madal kui vahele jätab. Aga selles nagu viga ei ole aga miks on segu liiga lahja.
  19. Nii remonditud mootor koos aga co paigast ära, tühikäigul jätab vahele ja küünlad on kahtlaselt liiga heleda vöi sinakad selline tunne ,et saab liiga vähe kätte. Bensiini surve peaks nagu korras olema kuna töötaval mootoril tuleb tagasivoolust ka bensiini välja ja kui tagasivoolu voolik kinni pigistada läheb mootori töö natuke paremaks aga mitte oluliselt. Ei saa aru milles viga vöib olla.
  20. Nii lõpuks mootor koos aga nüüd uued mured , tühikaigul natuke puterdab, CO paigast ära ja küündlad sinakad lillakad. Terve päev autoga jamanud aga paremaks ei lähe, kõik on andurid ja muud asjad üle vaadatud ja toimivad võipolla vaja korralikku sisse sõitu.
  21. kiip käib tõmmates välja ja paned uue asemale tinutada pole midagi vaja.
  22. Kas kellegil BBS-i kapsleid ei ole pakkuda.
  23. Nii sai vahebeal nokitsetud autot, mootor juppiteks klapid sai sooveldatud, uued klapisääre tihendid, vaja veel uus nukk osta kas m20b25 või parem varjant m20b23. Ploki kaan suht korralik, keegi saksas uue kaane peale pannud 96aasta ja isegi triipkoodi kleeps veel osaliselt alles.Nii siis veel vaja mootori plokk korda teha. Oma vanalt e30 prf võtan 126kw ploki kuhu lähevad uued rõngad, raamsaaled, kepsusaaled, uued tihendid ja m52b28 vänt, sellega peaks siis kõik olema esialgu mootori poole pealt. Sai natuke välimust ka korrastatud, korralikumad esi tuled ja udukad külge pandud. Loodan ,et saaks see suvi veel sõita ka selle autoga.
  24. Ei tea kas viga päris sellest aga mootor tahab korralikku remonti, surved ka päris madalad 8bar külmalt kõigis silindrites soojalt oli kuuendas silindris ainult 5bar.
  25. LUKKU!

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.