Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    296
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    9

Postitused, mis markusH postitas

  1. Kui soojalt lambda pistiku lahti võtad siis käib auto normaalselt?

    Nii vanal autol võib igal pool vigu peituda: kulunud pihustid, vale kütuserõhk, vaakumi lekked, vigane/must tühikäigumootor jne jne
    Jutu järgi võiks oletada, et kui lambda tööle hakkab siis korrigeeritakse viga segu järgi paika ja masin töötab edasi juba "uuendatud" valemite alusel. Kui lambda lahti võtad siis talitab mootor ainult ajju kirjutatud tabelite järgi ja viga peaks olema kergem leida.

     

    Õhulugejast niipalju, et lambdaga mootor peab tööle jääma ka siis kui pistik lahti võtta - ainult reageerimine gaasipedaalile on uimasem.

    EDIT: Võib-olla tõesti kehtib viimane ainult r6 kohta

  2. Olen sõitnud, 17x8'' veljel väga strech minu silma järgi ei jäänudki. 205/50 rehvi kõrgus on ka enam-vähem identne 225/45 omaga.

    EDIT: leidsin mingi pildi ka:

    post-522-0-57317300-1428867648_thumb.png


    Orki lendasin kui ostsin 205/40 (olid soodsamad kui teised mõõdud) Kiirelt kurve võttes venitas rehviääre veljelt lahti ja lõi õhu välja. Veljed käisid sirgestuses ja kontrollis, sõitsin 2,7 rõhuga aga ei midagi. Lõpuks aitaski ainult laiem ja kõrgem rehv. (niipalju siis soodsatest rehvidest :D)
     

     

  3. Ei ole ajul häda midagi. Kui kiiruse signaal on puudu (ehk auto arvates kiirus 0) siis kütusekulu 100km kohta ongi ju lõputu.
    Kontrolli oma diffri küljes olev anduri pistik ja juhe üle, pole mõtet asja keeruliseks ajada.

  4. Pooltelgede poltidega kinnituva kaane/katte (kuidasiganes neid nimetatakse) alt pead distantsseibi vahetama - juhi poole x võrra õhem ja kõrvalistuja poole sama võrra paksem (muidu ajad laagrite eelpinge paigast)

    Seibide komplekte saada kahes mõõtude vahemikus, mõlemad maksavad h2-s 43€

    33139065734 1.45MM-1.69MM

    33139065735 1.72MM-1.96MM

     

    Kaku differ lahti ja mõõda praegused seibid ära ja oleta mis mõõdus sul uusi vaja võiks minna. Kui hästi läheb siis saad ühest komplektist mõlemad. Lõplikud mõõdud selguvad niikuinii katsetamise käigus, backlash peab jääma 0.06 .. 0.14 mm (osad alllikad ütlevad 0.075 .. 0.09 mm)

    Üle jäänud seibid võin ma poole hinnaga ära osta.

  5. Paagipoolse otsa lahti jättes võib sealt bensiinilõhna tulema hakata, mis tee salongi sissetõmbe avadesse leiavad..

    Võimalik, et seda sisselaske klappi avatakse ka muudel aegadel - e30 ajudes on igatahes kaks 8x8 tabelit selle avamise kohta. Ise pole jõudnud veel üle kontrollida ja ei julge 100% kinnitada.

  6. Kui just umbes pole või ei leki siis mina jätaks alles, päris niisama see autole ei ole pandud. Mingi väike effekt paagist tuleva bensiini- ja õhuauru filtreerimisel enne sisselaset tal ikkagi on..
    Kui tahad hirmasti lahti saada siis ühenda lihtsalt voolikud omavahel kokku. Voolikuid lahti ära kindlasti jäta.

  7. Seda kas auto on õigeaegselt ümber kirjutatud või mitte niikuinii keegi ei kontrolli. Politsei saab trahvi teha kui dokumendid pole õigeaegselt vormistatud aga ma pole kuulnud, et keegi kunagi selle eest veel trahvi oleks saanud..

     

    Õige lahendus oleks maanteametisse kiri saata ja kaasa panna skännitud ostu-müügi leping. Kui auto juba varuosadeks lammutatud siis vaevalt, et keegi seda ümber kirjutama hakkab ja jääb ikkagi su ema nimele edasi.

    Tulevikus võib sul see OM leping juba kadunud olla ja katsu sa siis tõestada, et auto müüdud on. Või potsatab kohustusliku liikluskindlustuse arve mõnel päeval postkasti ;)

  8. Vanematel m30tel kasutati ka neid lisapihusteid. Aga lisapihusi eespool toodud kujul on ikka puhta porno ja kindel viis oma õhu-kütuse suhe pekki keerata. Selline on-off süsteem töötab ideaalselt ainult mingis kitsas vahemikus. Pigem soovitaks mõnda järgmistest valikutest:

    - progretav aju

    - "piggyback"
    - orig aju kütusetabeli remappimine
    - ise progreda mingi kontroller vahele, mis lisapihustit juhib vastavalt sisenditele (rpm, lambda, MAP nt?)

  9. Õliring mitte ei jookse igalt poolt läbi lõpuks tagasi kuhugi klapi alla vaid "lekib" igal pool. Sellega "lekkiva" õliga kõike ju õlitataksegi. Uuel autol on asjad tihkemad ja "lekib" vähem, kulunud mootoril rohkem. Samamoodi "lekib" ka turbo. Õlipump suudab rohkem õli süsteemi peale lüüa kui hõre mootor või turboga mootor süsteemist välja "lekitada" suudab.. Ja teatud rõhu saavutamsiel avaneb rõhuregulaator, mis tagab, et õlirõhk liiga kõrgeks ei läheks.

  10. Eix, ega õli läbi turbo päris niisama ilma takistuseta ka ei lahma :)
    Pumba tootlikus on kõvasti suurem kui turbo(ka läbi aetud) eest "tarbida" suudab. Õli mis käib läbi turbo lastakse muidu läbi rõhuregulaatori karterisse tagasi.

    Düüse pannakse vahele, et vähendada liigset rõhku laagritele/tihenditele - kui õlirõhk liiga kõrge(või äravool nigel) siis hakkab õli pressima kuuma ja/või külma poole peale. Osadel turbodel on düüsid juba sisse ehitatud.

    Eriti vahet pole kust õlitus võtta, võta sealt kust kõige mugavam. Jahutuse seisukohalt oleks ilus võtta peale õliradikat (kui on olemas).
    Lisa õlifilter liinile ei tee ka paha.

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus