Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

markusH

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    296
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    9

Postitused, mis markusH postitas

  1. Ostan Motronicu 3 realise 55 pin-iga aju. Leidub enamustel bensiinimootoritega isenditel. (va is ja vanemad pre mudelid)
    Täpne päritolu, aju kood ja seisukord ei ole oluline - vaja läheb ainult korralike kinnitustega ühenduspesa sealt küljest.

     

    56730135 või pm

     

     

    5602_1.jpg.40132165bd1542e5810ec5147881f485.jpg

  2. Eks igal inimesel ongi õigus oma arvamusele.

     

    Ei tea mis neid odomeetri hammasrattaid liikuma võiks panna? Kas otse diffrist tuleb hammasülekanne spidoplokki? Või äkki on see pooli kõrval olev magnetratas kuidagi asjaga seotud? 

     

    Infoks niipalju, et kiiruse näidiku galvanomeetrit ja odoka stepperit juhib üks kivi. Kui spidokas kiirust näitab siis on diffrist signaal olemas.

     

     

     

    • Meeldib 3
  3. Huvitav idee. Raud võib isegi sama olla sest pihustid on nii r4 kui r6 2 gruppi jagatud ja süütele on ainult 1 väljund läbi jagaja. Tõenäoliselt on kontrolleri soft ikkagi erinev ning epromid on kindlasti erineva sisuga.

  4. Visko "lukustub" siis kui rataste kiirused erinevad, ketasluku lukustumine sõltub diffrist läbi minevast jõust.

    Ketas sobib ringrajale, visko rohkem raskele maastikule/offroadile. Omast kogemusest võin öelda, et viskoga ei teki ketas- ja keevislukule omast "rattad lukus" tunnet.

     

    Tiidu väitele viskode vastupidavuse osas vaidleksin vastu. Olen kokku omanud 5 e30 visko diffrit ning 4 neist on olnud töökorras. Ühel lekkis visko simmer, kas suurest läbisõidust või oli vedelik liiga kuumaks lastud, seda ei tea. Visko korpuseid on ka vahemalt 2 eri tüüpi, osad tehase poolt kinni keevitatud, teised stopperiga lahti käivad ja teoreetiliselt taastatavad ( paksema silikoonõliga ka parendatavad?) Katkist viskot on käega keerates kohe tunda, kulunud ketaslukku on käega raskem tuvastada.

    Ketasluku suureks plussiks on see, et kõiki varuosi on võimalik eraldi osta (188 diffril ka 3 ja 4 ketta upgrade)

     

    Kui valida siis ise eelistaks ketaslukku aga visko on siiski parem kui lahtine.

  5. Lsd mängib ikka rolli. Satelliidid on väiksemad, kuid väiksemaid satelliit hammakaid on 2x rohkem. Eks see üks diffri nõrgim koht ole.
    Sellegipoolest on 188 väga vastupidav. Isegi kui midagi järgi annab siis varuosi on saada.

  6. 1 tund tagasi, -vr6- ütles:

    Vaevalt keegi avaldab koha kus nad käivad kuna , netimendid passivad ka erinevates foorumites.

     

    Maanteeameti lehel piisab nüüd ainult numbrimärgist, et kogu sõiduki kohta käivat infot näha (varem oli vin koodi ka vaja)
    Olen isegi piilunud kus mõni fööniga või suurema mootoriga auto üv-l käinud on :D

  7. Pakkuda v8 ja r6 mootoritele koodipulkasid. Sobib neile, kes on teinud mootorivahetuse ning pöörded valetavad. Samuti neile, kes on m3 (või muu aftermarket) suurema (või ka väiksema) skaalaga tahhomeetri paigaldanud. Soovi korral saan teha ka originaali kloone (kloonitavat pole vaja) ning kõiksugu erilahendusi.

    Hind 25€

     

    Asuvad Tartus, 56730135

     

    35922857_10212410433643768_6228942257085480960_n.jpg.d3032465b406d702dc7934062403466f.jpg35853459_10212410431843723_1123402155726733312_n.jpg.c63ceb4a8fa9389c3f12a8082c586aaa.jpg35841641_10212410433683769_5510906519278845952_n.jpg.b258b288919f25c9393afaf5e8181908.jpg

     

    Sobivad uuematele spidoplokkidele, mille eespool all paremal serval asub valge ümbrisega koodipulk.

    NB! Kõik minult ostetud vanema versiooni koodipulgad vahetan soovi korral tasuta uuema vastu!!

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus