Hüppa postitusse

agentzero

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. On isegi ühe kaamera ette jäänud auto seal - Kp.carphotos
  2. Eelmine suvi juba vaikselt väristas pidurdades ja ajapikku läks see ainult hullemaks. Kuna ta tundus, et läheb hullemaks, siis algselt sai vahetatud esimeste õõtsade kere külge kinnituvad puksid ja stabika otsavardad, lootuses et asi on äkki nendes puksides. Siis sai avastatud, et mootoripadjad ka täitsa läbi. Need vist isegi r4 mootori padjad. Väristamise probleem ei olnud põhjustatud puksidest ja järgmine variant oli siis uued esimesed kettad panna, kuigi nad nägid välimuselt värsked ja viisakad välja. Pärast ketaste vahetust kadus pidurdamise vibra ära. Siis avastasin sellelt pärast õhulugejat kummist õhulõdvikul mõrad, see läks ka uus Gates'i oma. Nüüdseks igatahes auto talvekorteris ja selleks aastaks kõik. Suve esimeses pooles sai ikka rohkem sõidetud, teises pooles pigem vähem.
  3. Kuna eelmine suvi ei saanudki erinevatel põhjustel selle autoga väga palju sõita, siis ei teinud ka midagi. Seisis lihtsalt garaažis enamus ajast ja üksikud korrad ainult sai sõidetud. See kevad sai kohe varem (mai alguses) auto välja aetud ja nagu näha, siis esipõllelt korralikult värvi eraldunud. Esimese asjana läkski see kohe tegemisse - esipõlle värv uueks ja lisaks siis ka esispoiler/lip kerevärvi nagu lubatud sai. Pärast seda tehtud ka õli (ikka Motul 4100 Power 15W50) ja filtrite vahetus ja nüüd siis sõidan igapäevaselt sellega.
  4. agentzero muutis oma profiilipilti
  5. Selge pilt, tänud info eest. Läheb siis ikka kerevärvi. Praegu vaatan suviseid pilte ja mustana tõesti kuidagi kaob ära ka see lip sinna alla.
  6. Kas selle kohta muidu mingit viidet ka on, et millisena ta tehasest välja tuli? Uuel hooajal peab ilmselt esipõlle üle värvima, sellel tõenäoliselt kehv eeltöö tehtud vms, sest viimase sügisese pesuga sain suht suure tüki värvi sealt survekaga maha. Kui nagunii värvimiseks läheb ja on 100% kindel, et originaalis see lip kerevärvi, siis laseks ühe soojaga selle ka ära värvida ma arvan.
  7. Sapikaga sõidab isa heal juhul 300km suve jooksul ja sellest piisab täielikult😃 Aga olen ka ise üks suvi mingi kuu aega asendusautona kasutanud ja see ikka täitsa teistsugune sõidukogemus. 😃
  8. Suve lõpu poole sai autoga muudel elulistel põhjustel pigem vähe sõidetud ja rohkem millegagi tegeleda ei jõudnudki. Läbisõitu kogunes kokku veidi üle 3000km. Kuna edasine ilmateade on nüüd lõpuks juba suht kehvaks läinud, siis saigi eile viimane tiir tehtud ja õhtul ära pestud ning talvekorterisse ära pakitud.
  9. Täpset hinda välja ütlema ei hakkaks. Põhja alt ma loodan, et on sama hea, sest kahjuks põhi mingi mastiksi vms laadse möksiga üle lastud. Eks aeg näitab, aga üldiselt on auto ikka korralikult tehtud ja kindlasti polnud see mingi müügiprojekt eelmisel omanikul. Siiamaani kuskilt mingit roosteüllatust veel välja tulnud pole igatahes. See Sony CDX G3300UV makk sai mul E28-sse juba valitud selline (kolis lihtsalt E30sse üle), et oleks armatuuriga sarnane valgustus (saab muuta) ja samas kui ei tööta, siis oleks üleni must kõik. Kui oleks vähem läikinud ka, siis oleks veel parem, aga mul oli ikka mingi eelarve ka ees. Minu jaoks sobib see nii hästi sinna kui kaasaaegne makk sobida saab ja seda muutma ei hakka.
  10. Suurt midagi polegi vahepeal toimunud, aga roolialune kate sai uus ja plastikust. Vana papist oli maru räsitud, igalt poolt lapitud ja häiris silma. Uue tellisin Poolast ja plastikust. Kahjuks pole pilti milline alguses oli, aga natukene liiga läikiv oli mu jaoks. Lasin selle mattmusta spreiga üle ja siis sai suht hea. Tekstuur on ka suhteliselt õige. Lõppu mõni pilt veel autost.
  11. See kolks videotes juba tuttav jah😀 Kas lihtsam ja kiirem poleks need saaled ära vahetada ja see mootor korda teha kui järgmist mootorit vahele tõsta?
  12. Mille tükid need siis olla võiksid? Nii varajane hooaja lõpp oleks küll kurb..
  13. Mulle igatahes meeldib ta praegu mustana natuke rohkem. Kunagi tulevikus võibolla siis võib ta kere värvi teha originaalsuse mõttes, aga mõneks ajaks jääb mustaks.
  14. Täna sai lubatud esimene lip külge. Nüüd on auto väljast ideaalne mu jaoks. Kui see kohale jõudis, siis unustasin pilte teha ja hakkasin kohe seda värvima. Lip ise tuli küll musta plastikuna, aga seal olid nagu plastiku vormist mingid laigud, kriimud jms. Karestasin selle veidi ära, lasin plastiku krundi peale ja siis satin black spreiga üle. Soov oli saada võimalikult sarnane esistange liistudele ja mu arust sai suht hea. Must oli algusest peale juba selge, sest küljekarbid ja tagastange alune osa ka must, siis oleks veider jäänud kui see esimene lip oleks kerevärvi. Loodetavasti kunagi jõuan kodu eest kaugemale ka pildistama ikka
  15. BMW foorumis kasutaja tonisk oli isegi täitsa pettunud selles makis, täitsa huvitav kuidas sa rahul oled. Hind sellel ikka täitsa ulme😃
  16. Lip on tellitud eBayst ja tuli Ukrainast. Päris tuuning see ju pole, sest siin teema algusepoole sai arutatud ka, et tegelikult VIN koodi järgi on sellel autol see tagumine spoiler küljes olnud. Samamoodi see IS style esimene stangelisa (mis ka puudu, aga tellitud ja lisandumas). Tunnustamise protseduuri kirjelduses on selline lause "Originaalseks loetakse ka koopiadetailid, mis on originaaliga äravahetamiseni sarnased."

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.