
Kõik, mis Lumi postitas
-
M: M40B18 mootor, käigukast, kardaan
Müüdud! Lukku
-
M: M40B18 mootor, käigukast, kardaan
Up, mootor 100€.
-
M: M40B18 mootor, käigukast, kardaan
Kast ja kardaan läinud. Mootor veel pakkuda - 125€
-
M: M40B18 mootor, käigukast, kardaan
Up - hinnasula 225 eur.
-
M: M40B18 mootor, käigukast, kardaan
Müüa põhimõtteliselt komplektne mootor koos käigukasti ja kardaaniga. Tulid sõitva auto pealt. Läbisõit kirjade järgi ca 240k. Kardaanist praegu pilti pole, aga kardaan nagu kardaan ikka. Kui vaja leiab ilmselt mingeid pudinaid veel, mis siia komplekti võiks kuuluda. Hind 250.-
-
O: E30 sedaan faceliftile mõningaid asju
Ostan: * 2 viisakat välimist ukselinki * Juhiukse lukku koos võtmega või terve ring * Paagitorude katet taha patemale koopasse * Tagastange amorte/kinnitus kronzasid * Ja kui kellelgi on neid plastikvitsasid üle millega juhtmeid kere külge kinnitada siis võtaks. EDIT: Nendega vist korras
- Lukku
-
318i sedaan '87 - Kevin
Esimese asjana tuleb ära mainida, et hakkasin juba arvama, et mul mingi tõsine needus kallal seoses keretöödega, aga nüüd lõpuks on tehtud!! Asi läks ootamatute asjaolude tõttu üldse mitte nii ladusalt, kui oleks võinud ja tänu sellele venis ka protsess tükkmaad pikemaks. Auto sai ära viidud 19.märts ja jõudis koju tagasi 10. juuni. 😆 Aga see selleks! Värvi valimine ajas lõpuks pea nii valutama, et enam väga suurt vahet polnudki. Peaasi, et on ilma aukudeta ja kõva kerega, viisakas pill. 😀 Ja jäi zobelbraun metallic. Teada värk, et ega enne mingi värvi kohta päris õiget tunnet ei saa, kui päris elusa pilli peal näeb. Mul vajus igatahes karp lahti kui lõpuks värvitud autot nägin. Väga lahe värv ikka! (Btw ärge tehke nendest maailma kõige ilusamatest velgedest välja) Eks edasi peab nüüd vaatama. See aasta kindlasti veel sõitu ei jõua. Nüüd tuleb ise tegutsema hakata jälle, aga aega on vähe ja selle vähese aja panustan praegu ilmselt suve nautimisele. Hiljemalt sügisel tahaks ikka järkjärgult kokku hakata laduma. 😌 Pildimaterjali ka jällegi napib, aga panen ühe klõpsu veel, kus pill jälle kodugarages tagasi. (Ja krt ruumi jääb ikka garages väheks, pooled asjad sai auto garaaži ajamiseks uksest välja tõstetud..) Olge tublid.
-
318i sedaan '87 - Kevin
Kahjuks jah, ei hakka siin avalikult väga palju juurutama sel teemal, aga tekkisid teatud asjaolud, mis ei sõltunud temast ja lükkus asi edasi. Auto juba üsna pikalt garaažis niisama seisnud ja muutusin ise liiga kärsituks. 😀
-
318i sedaan '87 - Kevin
Tegelt juba paar nädalat tagasi pakkisin auto ära ja läks lõpuks keretöödesse. Nüüd küll teise keremehe juurde, aga vähemalt sai asja jälle liikuma! Käisin ka ükspäev vaatamas, keevitustöö käib ja asi edeneb täpselt nii kuidas neil aega jätkub. Ütlesin neile kohe algul, et mul selle asjaga ei põle, õnnelik et üldse lõpuks tegemisse jõudis! Keretöödest pilte hetkel pole, aga kui saan, siis jagan siin ka kindlasti midagi. Värv! Kahjuks ikka veel lõplikult otsustamata. Samas asjaga siiski üsna kiire juba. 😀 Mingid variandid on ja äkki keegi siit oskab nõu anda või on kogemust nende värvidega. 1. Esialgne plaan oli, et tahaks mingisugust tumehalli. Leidsin ka ühe pildi ja umbes täpselt sellisena ma seda ette kujutakski, aga ei saa kindel olla, mis värv see täpselt on. (https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:BMW_E30_Grau_JM_2.jpg) Mingi variant on, et see äkki vulkangrau. (https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-e30-320i-vulkangrau-rostfrei-/2046378729-216-6561) Aga selle müügikuulutuse postituses tundub ikka vähe teist tooni, kuid samas on ka kena. 2. Teine värv, mis silma hakkas oli zobelbraun metallic/196. (https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php?title=File:09.jpg) Selle pildi pealt tundub päris äge, aga kahtlus on, et sel mingi filter ka peal juba. (https://germancarsforsaleblog.com/tag/zobelbraun-metallic/) Sel pildil peaks küll nüüd töötlemata olema ja krt samas ega siingi viga pole midagi. Mulle nagu meeldib. 3. Viimane variant oleks kindlapeale minek ja diamantschwarz metallic/181. Näeb soliidne välja ja mingi valguse käes on ka hallikas varjund. Samas tundub liialt tavaline. Kokkuvõtteks, kel aega ja viitsimist võib värvi osas kaasa rääkida. Nüüd kui asi liikuma saadud jälle peaks postitusi ka tihedamini tulema kui kord poole aasta jooksul. 😀
-
318i sedaan '87 - Kevin
Pikk vaikus olnud vahepeal, aga väike update. Mootor sai tegelt juba tükk aega tagasi maha tõstetud, aga näe aega siia kirjutamiseks leidsin alles nüüd! Enamus pigimatti on välja võetud ja ainukesed asjad on veel põhjaalused vollad/torud, mille klambrid lahti ei tahtnud tulla. Ja siis peaks kere põhimõtteliselt puhas olema. Pole muud kui oodata, et saaks ära viia. Lisaks õnnestus leida endale ketassild koos typ188 diffriga(pidi olema ilmselt ~3.64 ülekanne). Uut pildimaterjali praktiliselt pole, aga vaatan mis galeriist leiab.
-
318i sedaan '87 - Kevin
Eks see kokkupanek saab paras huumor olema, aga järgmiseks suveks tahaks kindlasti sõitu saada! Pigimati võtan ka välja mingi hetk jah. Odav see lõbu tõepoolest ei tule, aga mis teha. Elu on selline. Usun, et kui selle kere tehtud saab, tuleb ka kokkupanekuks hea motivatsioon, niiet siit saab ainult edasi minna. 😀
-
316i 2ukseline '88 - KarlNitroLang
Nägin ühe tüübi videos nende koopast jooksvate kütusetorudega sellist lahendust. Muidugi sealt, kus nüüd uus toru uuesti koopasse läheb, oli tal eelnevalt auk sisse kõdunenud juba. Endal sama jama, ja vist lähen ka enam vähem sellist teed, kui mingit paremat lahendust vahepeal ei mõtle. Sul vb nõksa hilja nüüd juba.
-
318i sedaan '87 - Kevin
Jupp pausi vahel olnud, aga auto põhimõtteliselt laiali. Mootor veel maha tõsta, põhjaalused vollad/torud/kütusepaagiga seonduv ja mingi pudipadi. Nüüd nägi siis täies ulatuses, kui ära kõdunenud täpselt on. 😀 Esimesed nurgad teadatuntud värk, nüüd lõin ka need parandused eest ära. Ja siis on see rooli kõrval olev auk, mille kohta juba keegi kunagi mainis, et poltidega mingi plaat ette löödud. Plaadi tagant paistis siis siuke teema. 😀 Kõige nukram ja minu jaoks ootamatum on tagant parem koobas. Seal ikka uss korralikult järanud. Jällegi oli mingit paikamist tehtud, sai need eest ära löödud ja mõnest kohast hakkas veel näpp läbi. Lahe, mis ma muud oskan öelda. 😀 Kokkuvõtteks oma võhiku pilguga vaadates läheb see asi mul veits kulukamaks kui algul arvasin, aga vist midagi väga utoopilist ei ole. Samas tööd on. Äkki päris vaeseks ei jää! Lammutamine ise läks isegi libedamalt kui arvasin. Esimest korda nii hingega asja kallal ja kakun tervet autot laiali. Kärukonksu kronsa oli üks hullemaid asju, millega jebisin - ca 3h võibolla. Pealmised mutrid olid pagassis hea lihtne lahti keerata. Alumised aga põhja all nii vända koha peal ja korralikult kinni roostetanud. 😀 Teine asi oli kardaan. Auto pukkadel, selili auto all lehtvõtmega neid polte lahti keerata ei olnud kõige mõnusam. 😀 Kast seevastu tuli nagu naksti alt ära. Lõpetuseks mõned suvalised pildid veel galeriist! (Vahepeal tahavad tummisemad autod ka vägisi garaaži mahtuda) (Siis kui eestpoolt veel auto nägu oli)
-
318i sedaan '87 - Kevin
@Leks "Laeriie ääre all kinni, ei taha ära ka lõhkuda, sest pole kindel, kas vana tagasi või ei." + ülevärv.
-
318i sedaan '87 - Kevin
Kiire abipalve vahepeal! Kuidas see katuseluugi süsteem õnnelikult kätte saada? 😀 Siiamaani leidsin netist õpetusi küll, aga siit edasi oli asi kesine. Mingis videos ajas keegi näpud taha ja tuli kogu kupatus, aga tal oli eelnevalt see siini süsteem vist ribadeks juba. Laeriie ääre all kinni, ei taha ära ka lõhkuda, sest pole kindel, kas vana tagasi või ei. Praegu käed jalad tööd täis varsti tuleb täpsem update ka, kus maal oma asjadega olen. 😀 Tänud!
-
318i sedaan '87 - Kevin
@hiis, endal käis sama mõte peast läbi. Algselt oli sealt poolt otsast juba liist katki ja 1 tükike läinud, nii et proovisin samast otsast edasi. Kätte jäi aga järgmine tükike 😀 Praegu tundub ka, et siin vast väga kellelgi pakkuda pole. Võimalik, et tuleb siis ebay ja muude väljamaa lehtede poole vaatama hakata. Õnneks veel on kokkupanekuni üksjagu aega. Äkki ikka keegi hea inimene ilmub kuskilt välja.
-
318i sedaan '87 - Kevin
Nonii, head uut aastat!! Oli jällegi igav ja sai veidi ajaviiteks juba lammutatud. Pole kindel, aga vist mainisin ka varem, et jalgealune oli pidevalt märg. Viskasime sõbraga vaiba välja ja sai veendutud, et on jah märg 😀 Ka ei puudunud kellegi eelmisest paikamisest armas sõber makroflex. Ühesõnaga pilt "ilus", aga eks seda oli ka oodata. Lammutamisel muidugi sai mõlema poole esimesed sisemised lävepaku liistud ära lõhutud. Proovisime enne lõhkumise teed minemist igatepidi. Ühest otsast, teisest otsast, ühest küljest, teisest küljest, ühtepidi väänates, teist pidi tõmmates, aga ei. Retsilt hästi hoidsid need tüüblid. Isegi kui liist oli pealt käes, siis nende tüüblite kere küljest kätte saamine oli paras ooper. 😀 Samas vaatasin mingit videot, kus vend hakkas vaipa välja sikutama ja need liistud lendasid ise koos tüüblitega plaks minema ja korras. 😀 ----- Ehk siis, kui kellelgi on neid liiste pakkuda, oleks väga tänulik!! ----- Üldpildist praegu jäädvustusi pole, aga küll tuleb!
-
318i sedaan '87 - Kevin
Kasutajale @tisler vastuseks. Tundub jah, et seal midagi on paigatud. Samuti vaatasin, et esimesi nurkasid jalge juures on ka kuidagi lapitud vist. Oma väheste teadmiste juures julgen arvata, et tehases vaevalt siuke kõva võrkriie vms seal olema peaks. 😀 Ühesõnaga eks Margus saab nutta ja ahastada kui siin neid üllatusi veel välja tuleb. 😀 @Midaasja ja @Max., garaaži sain siis omanik näitas mõned kohad ära kus katus ilmselt on läbi tilkunud. Suvel jõuab selle parandamiseni. Kuna ei teadnud, äkki on mõni auk veel kuskil sai kindluse mõttes üle terve lae tõmmatud. 😀 Samuti jah mingit pudi padi kukkus ka aega ajalt alla, aga teine suur põhjus oli lae all vuhisev tuul. 😀 Tagumise seina ja lae vahel oli vahe ja uste kohal lae all samamoodi mingid praod. Käe lae alla panid tundsid reaalset õhu liikumist. Sai kõik vahed augud täis topitud ja igaks juhuks üle kiletatud. Soe õhk tõuseb ju üles, kile hoiab ka veits selle eest, et puhurist tulev soe kohe laepragudesse ära ei kaoks. Talvel üsna nadi muidu garaaži all midagi teha. 😀
-
318i sedaan '87 - Kevin
Mhm, selle rooli paika ajamise käigus veendusin ka ise, et esisillas päris õige kõik ei ole. Pigem oli asi selles, et käed sügelesid ning vaba aega hetkel liiga palju - oli vaja midagi näppida/teha. 😀 Juhul kui auto värv peaks samaks jääma, siis võib küll selles osas rääkida. Aga hetkel kaldun arvama, et läheb teist värvi. Kui su küsimusest õigesti aru sain. 🙂
-
318i sedaan '87 - Kevin
Rooliga sai ühele poole. Tuli välja, et keskmine naha osa rooli pealt käib ära ja keskmist embleemi polnud eraldi vaja välja kangutadagi. 😀 Vahetükk oli küll suht tummiselt kinni, pidi üksjagu koputama ümberringi, aga kätte ta sain. Panin rooli külge tagasi. Enam vähem nii, kuidas kõige otsem tundus. Sai suht hea ma arvan, aga eks kunagi sõites näha ole. Garaaž sai käepäraste materjalidega "soojemaks". Hankisin endale tungi ja pukad ning rull läks pukkadele, et ka altpoolt eluoluga rohkem tutvuda. Lisaks sai rääbakas kuuseke välja visatud ja nö jõulukuusk garaažiteemalisemaks muudetud. Ühtlasi hoiab ruumi kokku. 😀 Eelmine omanik ütles ka, et flantsid vahel, sest veljed 5x120. Nüüd nägin ise ka ära. Kellegi isetehtud flantsid ilmselt, kuna neljast veljest 1 oli ainult viie poldiga kinni, ülejäänutel 4, viimane auk ei kattunud piisavalt hästi, et oleks saanud sinna poldi sisse keerata. 😀 Järgmisel pildil näha, et sellel konkreetselt flantsil üldse üks auk tunduvalt seespool, ning ei kattu ei 4x100 ega ka 5x120. 😀 Tulevikus peaks niikuinii 5x120 peale ümber tegema, nii et see mind ei kurvasta. Paar kaadrit veel, mis telefonist leidsin. Muud huvitavat praegu pole. Ilusaid pühi!
-
318i sedaan '87 - Kevin
Okei, tänud info eest, eks mingi hetk lähen mässan edasi. Rooli asendi üle ei oska küll praegu viriseda, aga seda vast ka sellepärast, et ei ole ühegi teistsuguse rooli ja asetusega sõita saanud. 😀 Rooli vastu tundis juba veel üks kasutaja siin huvi, aga vähemasti praeguse seisuga ei ole kindlasti plaani roolist loobuda. 😀
-
318i sedaan '87 - Kevin
Väike update. Vahepeal jõudsid kohale Hella Black replica esituled ning mustad neerud. Tellitud olid ka smoke suunatuled, aga tuli välja, et hetkel pole neid saada ja ei tea millal saab ka. Pidi veel uurima. Tuledega väga rahul, neerudega ka, aga nagu arvata võis, siis neerud uued ilusa värviga, aga ülejäänud plastikvõred eesotsas pleekinud ja oma võlu kaotanud. Häirib silma. Ilmselt mitmeid mitmeid kordi läbi käinud teema, aga millega ja kuidas soovitate plastikvõresid värvida? Pildil valgus muidugi nii hea, et tundub nagu oleks ideaalne, aga päevavalguses hoopis teine teema. 😀 Lisaks praegu istub rool kergelt viltu. Eelmine omanik ka ütles, et ei saanud nuudile täpselt pihta rooli tagasi pannes. Mõtlesin, et paneks paika, aga kas tollel roolil peaks sama süsteem olema, et embleemi osa keskelt tuleb välja ja siis polt/mutter lahti keerata? Üritasin keskelt nö center cap-i roolil eemaldada vaikselt, aga ei tahtnud väga hästi tulla. Tundus, et pigem lõhun ära selle. Äkki keegi oskab nõu anda.  Keskmise embleemi osa plastikute järgi tundub küll, et seal on enne kallal käidud. Tänud ette!
-
318i sedaan '87 - Kevin
Nii, Eestis tagasi, rulla garaažis ja sai ka vähe jõulumeeleolu loodud 😀 (Varjud moonutavad neid tulesid 😀) Lubasin ka sisust pilte, valgus küll polnud kõige etem, aga vast pole hullu. Sees on Hartge rool ja käigukanginupp. Nahad pole küll kõige värskemad, aga veel terved. Mingi Sony makk, millel auxi võimalus - väga viis. Praegu ainult makile papijupid vist ümberringi pandud, et tihkelt sees oleks. Äärtest paistab välja nagu ka pildilt veits näha. Ei tea äkki saab sinna mingi raami ümber, et vähe viisakam jääks? Istmed on tumepruunist nahast. Juhiistmel üks väike koht paigatud ja ukse pool ääres veel ühest kohast veits katki. Samuti juhi istme seljatoe tagumine plate lahti hetkel. Ja uksepolstrid on veits heledam pruun nahk. Ei ole tehasest tulevate variantidega nii hästi kursis ehk ei tea kas nii peabki olema (kahtlane) või on miskit vahetatud. Muidu minu silma pole häirinud, pildi pealt tundub värvivahe palju suurem. Taga on kardin, mis omal jõul ennast kokku kerida muidugi ei tahtnud. Aga ei häirinud see praegu ja ilmselt ei häiri lähitulevikus ka mitte. Hertz kõlarid aknalaual, heli väga viisakas ja hetkel minu jaoks täiesti piisav. Kõlarikatted kruvisin külge tagasi, kuna eelmisel omanikul olid lapsed pidevalt küüned taha ajanud sinna. Kapotialusest väike klõps. Kundepoolne küljepeegli klaas ämblik. Veel mõned jäädvustused. Sai ka kogemata Marguse juurde aeg ära bronnitud, löögile saab umbes 2021 oktoobris. Mõistus ei luba autoga midagi muud väga peale hakata enne kui roostest puhas. 😀 Värvivalik on veel väga lahtine, aga õnneks on aega mõelda veel. Peast on läbi käinud must, aga see nagu liialt tavaline. Tahaks veidi hallist massist erineda, aga mitte ka mingi meeletu neoontooniga. Samuti on hakkanud praegune värv meeldima. Ei tea. Eks näib. Marguse juurde läheb veereva kerena ehk see laiali lammutamine saab paras kino olema, kuna pole varem sellist asja teinud. Õnneks youtube videoid täis ja sõbra hellad käed vajadusel abiks. Kardan lihtsalt, et peab üsna varakult lammutamisega pihta hakkama, nii et ei tea palju järgmine hooaeg sõita jõuab. 😀 Talveperioodil garages temperatuurid üsna krõbedad, peab midagi välja mõtlema. Etemate elektrikiirgurite jaoks tööstusvoolu variant garaažis puudub.
-
BMW 318i Convertible 1992 M50B25 - Airi L
Velje värv väga äge!