Hüppa postitusse

syludus

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis syludus postitas

  1. Minu poolt ka üks rull:
  2. Käetugi on pärit ühe teise E30 324d pealt! Sobis ilusti 1:1-le. Väga mugav on sõita!
  3. Vahepeal sai nahksisu valmis. Ees on RECARO sportistmed, käetugi sai Ida-Virumaalt toodud. Kellelgi madaldust pole pakkuda?
  4. Mis ülekandega su differ on? Tahaks võimalikult kiiret. Huvitav kui 2.69 E34 525 TD differ alla kompunnida, kas kütusekulus võidaks lõppkokkuvõttes? Teadjamad mehed võiksid siinkohal sõna võtta!
  5. Turbiin, sinu käest tahaks millalgi saada korralikku diffrit!
  6. Aitäh! Autoga on palju vaeva nähtud! Aga palju on veel teha ka! 17" velgedest nii palju, et need sebin kõige viimasena, siis kui juba rahakott pisut juba "kosunud" on! Aga kui kedagi huvitab, siis pakuks ilusate, korralike, sergete 17" velgede (rehvidega) vastu oma Fordikese! Sedaankerega Scorpa, GHIA (täislisad peale nahksisu) mootriks 2.9 V6 107KW automaatkastiga, -90a väljalaskega. Auto sõidab, paberid olemas kuid kindlustus ja ülevaatus puuduvad. Sellega on niisama hea "kõvatada" ja kummi põletada! Jõudu on tal normaalselt! Eks andke teada kui kedagi vahetus huvitama peaks.
  7. Paar pilti siis eilse seisuga! Ette vaja veel installida Hella Blackid! Signalisatsioon tuleb lasta autole orgunnida. Ja kulmud tuleb külge panna, samuti kroomitud numbrialused+ uued euro numbrid (ootavad varsti ARKis). Esisuunad oleks ka vaja ära vahetada, need kollased on liiga tavalised! Sisust ei ole pilti! Sisu veel poolik. Otsin endiselt tagumise istme seljatuge koos peatugede ja käetoega. Kui selle kätte saan, lähevad istmed nahatamisse! Autole läheb ka korralik esiklaas rohelise toonribaga. Üleüldse on plaanis toonida kõik klaasid (va esiklaas) ühtlaset, õrna musta tooniga. Ja veljed tuleb veel korra ülevärvida. Mulle ei meeldi, et keskmised kapslid veits teist tooni on! Ja mingid nõmedad BMW märgid on ka seal peal! Tahaks musta taustaga märke! Olen selle koha pealt perfektsionist!
  8. Eile said siis ostetud Hella Blackid! Ja mingid normaalsed gabariidi pirnid! Samuti ka signalisatsioon! Kõik need asjad ühest kohast: tänud kasutajale autoladu! Tema on üks väga siiras ja südamlik inimene! Selline küsimus, et kas kellelgi on üle ülikorralikku preface tagastanget? Peaks olema igati sirge ja stange pealispinnal ei tohiks olla ühtegi roostetäppi (seest võib olla roostes, tähtis on pealispind!) :wink:
  9. Kõik ei lähegi kerevärvi! Stangedel on ees ja taga mustad ribad ja ustel ka mustad liistud! Arvan, et värv püsib kaua!
  10. Väga hea! Ma pean järgi vaatama, 2 plastmasskat oli vist puudu!
  11. Värvimist vajavad veel kulmud, peeglid, esistange lisa. Kõik detailid lähevad kere värvi. Prillid ja neerude vahelise "kandle" värvin ka mustaga üle. Kojameeste raamiga sama lugu. Istmete osas jääb veel üle BuumeRixi moosida, et saaks peatugede- ja käetoega tagaistme seljatoe.
  12. Said sportistmed ka muretsetud! Varsti lähevad nahutamisse! Kellelgi on ehk pakkuda plastmassist katteid istme nurkadesse? Ja seda plastmassist osa, mis liigutab seljatuge (kupee istmed)? Ühel on puudu!
  13. Pildid siis tänase õhtu seisuga:
  14. Kusjuures jah, egas esimesel vaatlusel midagi eriti hullu silma ei torkandki, aga kui kruvikeerajaga "torkima" hakkasin, siis läks asi ikka suht hapuks kätte!
  15. Tänud BuumeRixile- nüüd kõrvalistuja poolne peegel ka elektriliselt liigutatav! Varsti auto ülevärvimisele. Nokitsemist jagub aga küllaga veel. Kulmud tuleb pahteldada, lihvida jne.. Kas keegi oskab öelda, kust saab prefaceliftile udutulede klaase? Talvel lume-jääga sõites tulid mõrad sisse! :shock:
  16. Mõned pildid tehtud töödest: Värvi matistamine käsil. Sport iste juba olemas! Keevitamist oli ikka omajagu!
  17. Auto siis ostetud eelmisel kevadel. Lisasid on vähe: kesklukk ja vändaga katuse luuk, veokonks. Ette sai pandud udutuled ja kuu aega tagasi sai installitud roolivõim. Praegu on auto kereremondis, sest selle talvega tuli rooste kõikvõimalikest kohtadest välja. Kõige hullemas seisus oli juhipoolse esitiiva alumine äär, mis läks tervenisti vahetusse uue tiiva näol. Tagumised porikoopad olid väga ära mädanenud, need said keevitatud. Samuti olid augud põhja all. Järgmise nädalal alguses peaks eeltööd tehtud saama ja auto läheb värvimisse. Värvin originaalilähedase värviga! Varsti mõned pildid ka!
  18. Käisin just eelmisel reedel ülevaatusel ja siis öeldi! Paarikümne kiloga erinesid vaid esi ja tagailla koormused. Võtame näiteks aku asukohagi, see on pagassis, paremal pool, arvestades vasakul pool olevat juhti..Aga võibolla on jah teiste mootoritega E30-l veits teistmoodi.. :wink:
  19. Jah, ronib tõesti hästi, peab ühtlaselt gaasi andma, ja ronib nagu tigu..visalt! Aga see ka märkimisväärselt hea, et E30 kereraskus on ühtlaselt kahe telje peale ära jaotatud, et kõik tasakaalus oleks. BMW oskab ikka autosid teha!
  20. Mul oli ka kragin relees. Võtad karbi kaane pealt ja tõmbad lihtsalt relee kui sellise välja. Ja lased kontaktid puhtaks ja ühendad jälle ära, siis proovid keskluku töötamist.
  21. Naljakas lugu on see, et jäin ka lollilt kinni, ja nägin kadrisante! Mingid 12-14 aastased plikad, kolmekesi olid. Mul bemmi nina nuusutas hange, pepu oli tee poole, palusin tüdrukutelt abi..Küsisid mu käest, et kust me lükkama peame, eest või tagant! On ikka blondiinid küll! Aga õnneks polnud palju vaja, auto sai kergelt jälle liikuma..Elu on seiklus! :wink:
  22. Nüüd saidki siis lume ja jää! On teist juba ülearugi, ix-i vennad ja quattromehed ainult irvitavad poolikveoliste üle. :shock: Aga sellest pole midagi, tagavedu on sõidurõõm!
  23. ranzzz, kas su autol kesklukk jamab endiselt? Vb on ka viga relees nagu minu auto puhulgi. Võtsin relee karbi seest välja ja vaatasin, et klemmid olid oksüdeerunud. WD-40 pihustasin peale ja nüüd on siiamaani töötanud laitmatult. Soovitan soojalt proovida. Keskluku relee asub vasakpoolse esikõlari all, vb teadsid juba.. Edu!
  24. Tere klubirahvas. Tahtsin küsida, et kas on võimalik teha vabalthingavast 2.4D turbokas? Olen kuulnud jutte, et vaja on vaid teist sisselaske-väljalaske kollektorit ja muidugi turpsi. Kuidas turbo õlitus lahendada? Kas valmidus on olemas vabalthingaval mootoril? Ootan kõigi tegijate-teadjate kommentaare!

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.