Kõik, mis Jorgen postitas
-
M: Federal Formoza AZ01 205/55/15
Langetan hinna 50€ jooksu eest.
-
M: Federal Formoza AZ01 205/55/15
Tere, Müüa jooks Federal Formoza AZ01 rehve mõõdus 205/55/15 - E30 BMW originaalmõõt. Rehvimuster ~6mm, DOT 02/23. Asukoht: Tallinn Hind: 50€
-
318i 88' - Jorgen
https://www.ebay.com/itm/154620527319
-
318i 88' - Jorgen
Puhkuse ajal autoga ei liikunud, puhkas ka. Teatud visioonid ellu viidud ja seekord muudatused interjööris. Keskkonsoolis häirisid nii mõnedki asjad ning endale visuaalselt kenamaks tehtud. Läbipuuritud auguga kate vahetatud, raadio eemaldus, paremas seisus OBC kate, "mushroom knob" käigukangi nupp, tagaklaasi soojenduse ja kõlarite balansi nuppude eemaldus. Sai puhtam ja kenam, ideaalis võiks ohutulede nupp nüüd ka mujal paikneda, kuid see on praktilise väärtusega ja nii väga ehk ei sega. Radio delete plaat on siiani andmete järgi tellitav, kuid tundub et nüüdseks NLA (no longer available) staatuses, siis alternatiivina Kanadas 3D prinditud toode ja pole ühtegi paha sõna öelda tekstuuri ja sobivuse kohaselt. Üks huvitav rool sai ka puhkuse ajal Saksamaalt ostetud, lähiajal leiab ka see tee autosse. Enne: Pärast:
-
318i 88' - Jorgen
Pigem on see hinnaklass jah 2-400€, olenevalt seisukorras ning kas ja millises seisus rehvid kaasa antakse.
-
318i 88' - Jorgen
Täna sai natuke sisukam pesu ette võetud. Kuna isepesulas märkasin, et vesi ei liigu üheski suunas detailidelt maha oli vaja värvkattele suurem hooldus teostada. Töö järjekord: Pigi ja raua keemia, käsipesu, kuivatus, saviga, käsipesu ja wet coat (Gyeon). Ei imesta, et detailidel nullilähedane voolavus oli. Saviga tehes oli aru saada, et värvkate tugevalt abrasiivne. Lähemalt uurides palju kollakat materjali, millega tegu - ei tea. Kapott ja katus olid kõige hullemas seisus.Aga sai oluliselt paremaks ja wet coati järgselt lõpuks arvestatav kaitsekiht peal. Kunagi võiks rohkem vaeva näha ja ka poleerida, teatud sügavuses ikkagi swirl’e palju. Eelmine nädal sai OEM juppide tellimus ka tehtud, kui kohal ja küljes, räägin lähemalt. Lõpetuseks üks pildiseeria.
-
318i 88' - Jorgen
16" velg oleks ka minu silmis kõige optimaalsem suurus, kuid praeguse seisuga tuleviku teema. Sisust ka lubatud pilt.
-
320i 1987 - agentzero
1. pilt, kus auto peal, on fantastiliselt hea. See lip suht kohustuslik iga FL E30 puhul.
-
318i 88' - Jorgen
Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka täiskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali järgi, kuidagi lõpuks jäi E30 sõelale. Antud auto ise aktiivselt müügis ei olnudki, leitud sai tänu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sõidukogemus. Kere on paar aastat tagasi värvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti üle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mõned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapärase M40 tiksu. Esmakohtumine: 2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik süsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sügisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele. Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne välimus, kuid sõita oli üpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning võimendas põhjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ümmargused rõngad, aga ajastutruu ja sõita ka hea. 6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja järelturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, õlid-filtrid, roolilatti tolmukate, mõlemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, õhulõdvik. Lisaks sai avastatud märg põrandamatt, mille käigus kontrollitud ootuspärane põhja seis. Kunagi lapitud, nüüdseks natuke rebasekarva läinud. Auke veel ei täheldanud, kuid lähitulevikus võiks tegeleda. Mingi aeg otsisin põhjust kõrgele tühikäigule, kuid lõpuks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku võiks ka kinni panna ÜV'le läksin eeldusega, et CO näit vale või miskit muud häda. Kuid täiesti puhaste paberitega ja saab suve nautida. Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal käia. Saabus võimalus, kasutasin ära. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliülekanne nagu bussil, siis lõbus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hästi nautida. Üldpildis väga mõnus suvekruiser, praegu üritan võimalikult palju igapäeva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse järgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis häirib, on see õudne rooliülekanne, roolivõimu puudumine muidugi võimendab linnas manööverdamisel. Küll jõuab tegeleda. Sisu pildi lisan lähiajal
-
320i kupee 1986 Marko S
Väga väga hea valik! Kahju, et autoraadiote disain jäi sinna ca 2003 aastasse toppama ning ajastutruude raadiote leidmine on keeruline ja kulukas. Eriti veel BMW puhul, kui on soov ka oranži taustvalguse järgi.
-
318i '89 - Atss
Muidugi, minu märkamatus Kas 15" on nüüd välistatud või oleneb puhtalt velje enda andmetest?
-
318i '89 - Atss
Mis velgede mahutamisega mureks? Minu autol samad veljed ning samuti 205/55 rehviga ning probleemi ei ole. Vedrustus madalam kui originaal.
-
320i 1987 - agentzero
Poleks musta numbrit küll nii kiiresti oodanud, aga auto seisukorda ja olukorda vaadates, siis ju täiesti arusaadav lüke. Registri järgi 8 E30 hetkel musta numbri akti saanud. Aktide nrid: 763, 764, 818, 879, 925, 1060 (akt ei ole veel avalik), 1069, 1094 (sinu auto)
-
Lobamokkade rubriik
Kas kellelgi leidub või teab kust Eestist/Euroopast ( ehk võimalikult kiirelt) saaks antenni avale pimedaks tegemise kummikatet? 21.5mm ava - kindlasti leiaks universaalseid ka, oskab keegi ehk viidata kus kohast võiks leida?