Hüppa postitusse

TiheVunts

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis TiheVunts postitas

  1. Äsja nahatatud ja uue nahaga kasutatud pole. Embleem tahaks vahetust. H: 650.-
  2. Aeg möödub kiiresti. Vahepeal toimunud siis niipalju, et tegemisse läks ikkagi FL kere. Auto oli maalri käes peaaegu 2 kuud, selle aja jooksul kaevas ta välja auto murekohad, tegi vajalikud keevitused, eeltööd värvimiseks ning auto sai värvi alla. Valisin 2 värvi vahel, milleks oli BMW Marrakesh Brown ja Volvo Maple Brown. Lasin valimise lihtsamaks tegemiseks kaks detaili erinevate värvidega ära värvida ja valituks osutus Volvo värv. Maalriks oli üks kohalik, kelle tööga on ümbruses kõik rahule jäänud, ei ole küll kambris värvitud, kuid kvaliteet on väga hea. Aga mis siin pikalt ikka lobiseda, panen pigem pilte, mis räägivad ise jutu ära. Hetkel on autol tegemises põhjaalune ning seejärel laob kokku sillad.
  3. Keegi 2021 aasta kalendri koostamise peale pole mõelnud foorumikasutajate autodest? 😃
  4. Vajab uut nahka. H:150.-
  5. Vändra ta tuli jep, minuteada omanikul siin kasutajat ei ole.
  6. Tahab pisut pahteldust. H: 60.-
  7. Vändra 30nete esindus
  8. Saatke mulle sõnumitesse oma meili aadressid😉
  9. Aeg lendab ja tuleks veidi kirja panna mis vahepeal toimunud on. Projektika osas on siis niipalju, et vahepeal on saanud soetada palju vajalikke varuosi, nagu näiteks ketastega tagasild, mis käis liivapritsis ja värvis, jämedad esipüstakud, võimuga roolilatt, polü puksid jne. Lisaks sellele veeres hoovile lisaks üks FL kupee kere aastast 1988. Kere osas pole veel kindlat otsust teinud, kumbaga edasi lähen, ise kahtlustan, et FL kere läheb ikkagi käiku. Igastahes 10. novembril on maalrile aeg bronnitud ja selleks ajaks peab otsus tehtud olema. Uus kere: Pre Facelift kere: Pritsitud sillad ja tagasilla pidurite komplekt: Kupeele ja sedaanile sai vahepeal soetatud oma uus pesa ja autod peaaegu valmis talvekorteriks. Kui autod oma garaaži said, siis otsustasin nokitsed ka veidike pisidetailide kallal, mis häirisid. Kupeele sai tellitud uued pedaalikatted, kojamehe varrastelt rooste eemaldatud ja värvitud, M-tech 1 rooli embleem värskendatud ja lõpuks, mis mind ennast kõige rohkem häiris, kupee katuseluugi vända nupp uus 3D prindis teha. Tulemus jäi päris hea, pöörleb ja näeb välja nagu OEM. Sedaan on siiamaani ilus ja lõbus auto, pole mind siiani kuskilt otsast alt vedanud.
  10. Oleks siis vaja fl tagumist stangetala.
  11. Hetkel on juba 1 sobiv pakkumine tulnud, aga tänud igastahes pakkumast, endal oli see kuulutus silmevahele ikkagi jäänud.
  12. TiheVunts lisas teema asukohas Varuosad
    Oleks soov seotada fl esipõll, seisukord ei pea olema idaalne, kuna läheb M-tech laiendi alla.
  13. Ega kellelgi vedele e30 3 kodaraga rooli keskmist signaali kapslit? Tervet rooli ei soovi.
  14. Ehk on kellegil vedelemas terve nupuga katuseluugi vänta?
  15. Sobivad nii kupee kui ka sedaani omad. Võib olla määrdunud, kuid peab olema terve.
  16. Vajab keevitust, põhi ja karbid kõvad.Lisainfo huvilistele privas.
  17. Sai kohtutud jaa, olin su auto teemat kunagi siin lugenud ja arvasingi, et ilmselt sa selle samuse teema omanik oled, nüüd sain kinnitust😀 Ehk kohtub kunagi alevis veel ja saab juttu puhuda.
  18. Müüa komplektne mootor juhtmestiku, aju ja ews-iga. H: 400.-
  19. No panin peale esimest spidobloki jamamist uue bloki, ja see toimis 2 nädalat ilma probleemideta.
  20. TiheVunts lisas teema asukohas Probleemid
    Kas keegi siin tegeleb ka külmjoodetega, nimelt mure siis selline, et juba teine spidoblokk, millel kiirusenäidik hakkab vigast panema, näitab kiirust oma tahtmise järgi, kord töötab ja siis jälle nullis. Või tuleb odavam uus blokk soetada?
  21. Väike update...Sai lubatud kupee sisust pilte kui M-tech 1 rool peale saab. Siin nad siis on: Juhi istme külgmist osa on kuidagi lapitud, see tahab tähelepanu veel saada. Kui keegi teab kust originaal riiet saada, siis võib julgesti teada anda. Matid lasin teha kohalikus firmas, tahtsin oem stiilis teha, aga polnud vist kõige parem mõte Pidevalt saab see valge BMW kiri pasaseks ja selle küürimine ei ole üldse tore tegevus.Vahepeal saabus ka kupeele kastitäis head ja paremat, ehk siis uued õlid, filtrid, rihmad, veepump ja tihendid. Rihma vahetusel leidsin paar asja veel, mis tahaks tegemist, nimelt jagaja kaan, rootor ja sai ka tellitud uued küünlad. Lisaks klapikambrikaane tihend tahaks vahetust, rattalaager andis vedrust tunda kui ratast keerutada ning õhutuse lõdvik oli rahkunud ja ilmselt oleks varsti lisaõhku hakanud võtma. Paar päeva hiljem oli uus kast ukse taga Hetkel kupeega siis sellised lood, seisab garaažis ja ootab tegemist Sedaan sõidab rõõmsalt ringi ja muresi pole. Autol sai lasta veits softi uurida ja selle poole pealt oli kõik timmis, mureks oli asjaolu, et auto kippus külmast peast koledasti tahmama, kuid tuli välja et seda põhjustas väsinud õhulugeja.
  22. Tervist Tekkis plaan luua kerge ülevaade nii endale kui teile oma tehtud ja veel tulevatest toimetustest. Võtaks siis ükshaaval läbi hetkel olemas olevad sõidukid ja siis tulevikus hakkaks vaikselt postitama väikestest edasiminekutest kõikide autode osas. 1) E30 320i 1988a. m20b20 Esimese E30-na sai 2018a. kevadel ostetud 1988a. 320i kupee, mida veab edasi 95kW R6 mootor. Sisse oli paigaldatud suhteliselt heas seisus sportsisu ning peal oli tavaline 3 kordaraga sportrool. Kere olukord oli päris hea, põhi oli ilus, kuid pindmist roostet oli siin ja seal ikka olemas nii taga tiibadel, juhi uksel kui ka taga luugil, millega on nüüdseks tegeletud. Antud autoga oli plaan säilitada võimalikult palju originaalsust ja hoida teda hobi ning suve autona, kuid väljanägemiselt tahtsin teha ta ikkagi silmapaistvaks. Panen mõned pildid milline auto alguses välja nägi. Esimese asjana sai tegeletud roostekohtadega ja need eemaldatud. Seejärel läks alla 40/40 madaldus. Järgmisena sai soetatud 7,5 ja 8,5 tolli laiad JR9 17 tollised BBS RS replicad ja ette E30 IS-i esilisa ning tulemuseks sai autost see. Hiljuti sai soetatud M-tech 1 rool ja lasin tolle ära nahatada, kuid pole veel jõudnud külge krudida. Kuna hetkel häid pilte auto sisust ei leidnud, siis lisan nad varsti kui olen jõudnud rooli autosse paigaldada. Vahepealsed aastad oligi siis hobi ja suveautoks too 320i ning daily driveriks oli e91 330xD Kuid südames oli ikka soov ehitada endale üks auto, mis oleks võimas, näeks hea välja ja mida suudaksin üleval pidada. Peas oli pilt valmis Marrakesh Brown-i värvi E30, millele vahele panna M57 mootor. Siit saakski edasi liikuda teise E30 juurde, mis sai siis tolle mõtte täitmiseks toodud, kuid täpselt sel hetkel tuli müüki peaaegu see millest olin unistanud ning kiire otsusena müüsin maha oma daily driveri ja kõik teised kogunenud bemmid ning ära sai toodud vahepealseks sõitmiseks järgnev auto. 2) BMW E30 318i 1985a M57D30 250kW Kuna auto pole pikalt minu käes olnud, siis panen siia palju eelmise omaniku pilte(loodan, et see talle sobib) ja lähemalt auto teemaga saab tutvuda Tauri. teemas: https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&hilit=tauri.&t=282151&sid=ded2d4d10d4119edd4c5c60b13d549d0 Autost siis lühidalt järgnevalt: 250kw/800nm Custom soft 3" downpipe ja 2.5" edasi 6 käiku edasi Tugev sidur Tagasild reguleeritav ja kõik Strongflex puksid Typ188 LSD differ 25% e46 kardaan 4xBilstein B8 amordid 60/40 madaldusvedrud Jämedad püstakud Taga ketassild ja ees ventileeritavad pidurid Sillad, pidurid jne täielikult taastatud M-Technic II kerelaiendid ja tagatiib Kõik uued tuled ees/taga Nahkistmed täielikult taastatud M-Tech2 370mm rool Must lagi Igastahes plaanid selle autoga on teda nautida ja hoida teda samavääriliselt nagu oli seda teinud auto eelmine omanik. Ehitada tal hetkel vaja pole midagi, vaja oleks üle vaadata soft millega tegeletakse juba sellel nädalavahetusel. Üleüldiselt olen autol ära vahetanud tahhoka, sest eelmine keeldus kiirust näitama, teinud nahkistmete hoolduse Gyeoni Leather coatiga ja ilmselt läheb peale autole Gtechniqu keraamiline kaitse, kuid enne selle juurde tormamist pean eelmiselt omanikult uurima, mis hetkel peal on. Lisaks sai autole tellitud olemasolevasele erilisele numbrimärgile veits veel erilisem registreerimismärk ning tolle auto oma läheb ilmselt 320i-le. Pilt autost hetkel. Lõpuks jõuab siis viimase autoni, millest tuleb pisut pikem projekt 3) BMW E30 318i 1987a Mingiaeg tekkis pakkumisele siis juba eelnevalt kellegi poolt keevitatud kõva kere, millel kaasas palju muid kere- ning salongidetaile. Pikalt ei mõelnud ning lendasin tollele kerele siis kohe järele. Toorik ise kõva, kuid mõned kohad veidike robustselt keevitatud ning tahavad uuesti tegemist, lisaks tuli kaasa M62B35 V8 mootor, kuid see kasutusse ei lähe. Lisan ka mõned pildid. Hetkese seisuga siis projektist niipalju, et sisu kokkuladumiseks on olemas praktiliselt kõik detailid ja igasuguseid muid varuosasi on tekkinud väga palju. Lisaks on olemas veel üks hapu kerega sõidukorras 320i 92kW pre face e30 kupee kust saab veel puudu olevaid varuosi. Tehnilise poole pealt veel palju asju puudu, kuid toodud sai ka mootoridoonor. Autoks siis M57n mootoriga 6 käigulise manuaalkastiga E60. Paar päeva tagasi sai soetatud ka ühed räbalate katetega e30 pre sportistmed, mis lähevad täielikult taastamisele, eks näha mis neist saab. Kõik hetkel suhteliselt lühidalt ja pealiskaudselt kirja pandud, kuid detailidest hakkaks edasi postitama jupi kaupa tulevikus, kui toimuvad edasised arengud. Hetkel olen avatud pakkumistele E38 730d karteri, E30 ketassilla, LSD diffri, E30 põhjavaiba suhtes.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.