Hüppa postitusse

AndR

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis AndR postitas

  1. @Kaspar500 lasin teha 2.7 eta koodipulga kasutaja @markusH poolt.
  2. Mul pakkuda, kui ühe plaadi garaazist veel üles leian 😃 8st 7 on koos poltidega laual, ostsin ka stance'st, aga ei viitsinud hakata jändama nendega.
  3. ahoi foorumlased, pole pikalt midagi antud teemasse lisanud. Sügisel sai nauditud autot kuni külmakraadideni ja siis läks kuiva kohta ära. Nüüd aga jõudis ta tagasi garaazi, kus algasid mul ettevalmistused kevadeks (see aasta võiks Oorele ka jõuda, mitte mõraga karterit kurva näoga päev enne vahtida ). Põhimõtteliselt tekib natukene teine kombo.. nagu @raitz330 mainis siis jõuaga ära harjunud ja jääb väheks. Sai ostetud 160kw turbo e60 pealt, paar uut andurit, uus cooler ja tehtud täiesti uus torustik sellele. Need olid kõigest suuremad tööd. Järjest peale korralikku pesu, sai hakatud ükshaaval detaile mootori küljest maha võtma, et need puhastada ja viisakam välimus anda. Samuti sai ümber tehtud kõik lõdvikud ja juhtmed kapoti all. Vana süsteem oli selline "viskame kähku mootori vahele ja lähme sõitma". Eks sai ka tookord armastust autosse pandud, kuid ei keskendunud pisidetailidele. Sai korda tehtud genekas ja turbo, eemaldatud pihustid ja klapikambrikaan, mootor sai peaaegu, et püstakuni puhtaks tõmmatud. Korrastasin juhtmeid, sätitasin seda coolerit sinna ette tükkaega ja üritasin seda "clean look"i rohkem esile tuua. Vahepeal vorpisin veel valmis lisakellade aluse: Veljed läksid ka värvimisse ja rantide poleerimisse, eks lisan pildi, kui need valmis saavad. Praeguse seisuga tuleb võtta alt kütusepaak ja tagasild ning lasta need see koos @grimes silladetailidega liivapritsi ja pulbervärvi viia.
  4. Kui kellelgi pakkuda 8tk plaate, võib PM kirjutada 🙂
  5. pooltelgede hind?
  6. @kurikristjan teine kord tōmbasimegi karteri laua külge kinni. Traatharjakettaga tōmbasin nii palju puhtaks, kui ligi pääses. Nii sai hea. (karterit ise ei keevitanud)
  7. Mōtlesin üle pika aja uuendada oma teemat. Ega vahepeal eriti midagi tehtud polegi, suve nauditud ja auto kallal paari pisiasja, näiteks see 😃😃 Ja see: Uue mootori vōtsin sellise püssi pealt: Mōned pildid siis töökäigust: Viimasel pildil nähtava mōra pärast käis veel vahepeal korraks alt ära.. 😃 Long story short, aiste vahele maandus m57d30 koos e34 TDSi 5-käigulise manuaalkastiga. Kunagi, kui aega rohkem, vōin nimekirja detailsemalt kokku panna. Lōpptulemus siis aga selline - Mootorivalikuga ei saaks ilmselt hetkel rohkem rahul olla 😊
  8. AndR vastas Leks teema asukohas Vaba teema
    @tim1 täitsa mina olin, ole sina ka tervitatud! Ahjaa, meie @grimesiga need, kes seal Laagri statis õhtuti istuvad päris tihti.
  9. @Smoking sul pole enam vaja?
  10. Aastal 2008 nad osteti, aga 2010 pandi autole alla. Ja siis auto seisis kuni 2016.
  11. Reas kuuese madaldusvedrud, ees langetavad -40mm ja tagant ka -40mm. Hind: 50 euri või siis Teie pakkumine siin pildil fitment 195/50r15 rehviga.
  12. mul jäävad tegelt üle 40/40 (vist) vedrud, 195/50r15 rehviga nägi välja selline:
  13. Järjekordselt oli @eix22il õigus, ilmselt ära tõstetud ja oligi kõrgem koht sees. Selle tagusin vana hea haamri ja puuklotsiga alla tagasi. Eks peab tegelema roostega edasi. Vahepeal aga tekitasin rullikale garaazis ruumi ja panin lõpuks roolivõimuõli sisse, alguses ikka lekkis normaalselt. Paar uut vaskseibi ja nüüd ok 👍🏼. Ilmselt kõik e30 omanikud teavad, et salongivalgustusega on lood hapud. Esiistujatele selle asja osas mõeldud pole. Midagi vaja otsida? Kasuta taskulampi või telefoni flashlighti. Kuna mulle jubedal meeldib enda pead kurnata igasuguste elektriasjadega, siis lahendasin lõpuks selle probleemi ära. Üritasin säilitada “clean look” ja teha nii nagu oleks BMW insener 80datel teinud. Ehk kunagi teen mingi õpetuse ka selle asja kohta. Parajalt nuputamist ja salongivalgusti ümberehitamist oli. Mis põhiline - paigaldamise käigus ei saanud viga mitte ükski plastik ega detail (va salongivalgusti), ei lõiganud ka pooleks ühtegi originaaljuhtmestiku juhet. Summutitorud keevitasin ka uued ära, see diisel ilma lõpupütita kõlab palju tummisemalt, autos sees olles on tunne nagu oleks pütt ikka all, ei lärma, ei mürise. Varsti ehk leian aega ka, et sisu kokku laduda ja pagasnik üle pigimatitada. Soojade ilmade ootuses😎
  14. Sedaanile siis laevalgustit (B-piilari kohal). Oleks tore, kui saaks Tallinnas, aga võib ka postiga.
  15. Endale tellisin siit. http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php/info/p29666_ta-technix-lowering-springs-bmw-3er-sedan-cabrio-touring-6-cyl--type-e30-60-40mm.html
  16. Laepaneel check paneliga? Tagumiste salongivalgustite hind?
  17. @eix22 uks käib muidu ilusti, raskusteta. Aga huvipärast võin joonlaua peale visata ja vaadata, kas viskab lainesse kuskilt.
  18. Vahepeal palju teha pole jõudnud, teine bemm hõivab enamus ruumist garaazis, aga nii palju kui jõudnud siis: *e36 roolilatt *uued madaldusvedrud *kollased udukapirnid *supportid/liugurid puhtaks ja värvitud *puldiga aftermarket kesklukk (e46 võti) *uksed lukustades parktuled 30 sekundiks põlema *el.vent (audi 2.8 kliimavent) *3 uut veljekapslit (kokku 6, 2tk varu) Liistu alt tuli välja selline varjatud vaatepilt.. õnneks ainult pindmine, aga tähendab jälle keretööde tegemist 😃 Mis puutub roolivõimusüsteemi, siis see asi vist lekkis enne iga võimaliku vaskseibi ja voolikuklambri vahelt. Kogu poolraam õli täis, aga noh, vähemalt ei roosteta 😃Uue lati külge keerasin vana lati vardad ja rooliotsad ja istus vahele 1:1. Torud painutasin tunde järgi õigesse suunda ja seibid läksid ka uued. Vaja veel stabikapuksid ära vahetada ja roolivõimu õli panna. Karbikatted vajaks uut värvi, aga sellega vist tegelen hiljem. Tundub nagu hakkaks valmis saama, aga siis jälle tuletan endale meelde, et hobiauto ei saagi vist kunagi valmis 😃 Väike meeldetuletus ka teile lõpusõnaks:
  19. Vahepeal nüüd erilist arengut toimunud pole, haigus niitis paariks-neljaks päevaks jalust maha ja tegelesin rohkem teoreetika poolega Aga nii palju, kui vahepeal teha jõudnud, siis pigimatti toppisin igale poole: uksed, põrand eest, kõlarite ümbrused jne jne. Nina suutsin kokku tagasi lapata, jäi peaaegu nii nagu tahtsin. Ideaalis võiks mingi aeg esipõlle üle teha, kõvasti kivitäkkeid täis. Mütsiriiuliga tegin siis nii, et kuna eelmine omanik oli ratsinud plekikääridega ovaalide jaoks miskised augu? laadsed asjad sinna, siis polnud enam kahju võtta kätte ja lõigata need ilusamaks. Pleki peale läks terves ulatused 8mm mdf plaat, mis omakorda sai igaltpoolt ära tihendatud pigimatiga. Selle peale siis mütsiriiul ise. Kõlarikatted suht ropud, vaatan, äkki aretab sinna midagi muud asemele. Mdfist endast mul muidugi pilte pole, sest kui ikka see töötuhin sisse tuleb, siis tavaliselt lõpetan, kui valmis saab Kokkuvõttes tuli heli üsna hea. Ilma subwoofrita autos tekib tunne nagu keegi oleks pagasnikusse nähtamatu supaka sisse loopinud. Seekord jään isegi rahule. Nüüd tuleb hakata ainult pukse pressima, need jõudsid ka vahepeal poolast kohale. Madaldusvedrud pidid alles 14 veebruar lattu jõudma, eks seni katsun e36 lati alla sobitada ja nipetnäpet lekkeid kaotada. Tasapisi saab salongi ka lõpuks kokku laduda. Puudu ainult gaasipedaal, mille tellimuse esitasin ka @Leksile ära. Lisaks peaks veel tulema gaasipedaali aktuaatori üks varrastest ja esimene tõmbekonksu kate. Ühte style5 kapslit veel ainult vaja krt. Kui kellelgi pakkuda, siis olen huvitatud. Põhjavaiba tahaks ka sisse panna, aga see svamm üsna niiske. Pole veel 2 kuuga garaazis ära kuivanud. Kuidas niiskust sealt välja saab? Ise mõtlesin keemilise puhastuse aparaadiga selle välja imeda, aga samas see nii tihe, et kahtlen selle plaani edukuses.. EDIT: Leidsin kuskilt ikkagi mütsiriiuli alusest plaadist pilti 😁
  20. AndR vastas liivok teema asukohas Varuosad
    Mis diameetriga?
  21. Ebay vast koige lihtsam
  22. Juhi nurgast kaotasin ära selle tehase "tõstekoha", samas logarikinnitust ei pidanud ka vajalikuks sinna jätta. Alumise kinnituse kohal kohe teine kinnitus ja samas hoiab tiib ka teda paigal. Tagapõll sai siis 5 kihti roostekrunti ja umbes täpselt 6 kihti kivikaitset. Vaja nüüd ainult kivikaitse ära värvida. Tellisin veel ta-technix madaldusringi ära (60/40), eks ole näha kuidas istuma hakkab. Päris kindlalt on flantsi ka vahele vaja. Kuna tagasillapuksid, diffripuks ja esimesed õõtsapuksid on juba polu, siis tellisin stabikavarrastele ja kontidele strongflexid, peaks veits konkreetsem olema küll. Üks huvitav leid hakkas silma Strongflexi kodulehel kolades. E30 tagumised eksentrik õõtsapuksid, alternatiiv sillatala keevitamisele. Saab veits lihtsama nipiga tagumise camberi normaalsemaks. Hind isegi okei, kui hakata võrdlema sillatala camberplatede ja eksentrik poltide hinnaga Keegi julge võiks ära proovida.
  23. @eff82 ees 195/50/r15 ja taga ajutiselt hetkel mingid 185/65 all. Suveks läheb taha ka 195/50 tagasi.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.