Hei,
Täiendan Toivoku öeldut. Minu puhul oli tegu 1.8'ga mis oli Soome registris ja m20b20 mootoriga, mida paberites kirjas ei olnud. ARK'ist saadeti mind esindusse küsima paberit, mis tõestab, et tegu on m20b20 mootoriga, kuna nemad väidetavalt seda enam tõestada ei oska/taha/suuda/tohi. Esinduses imestati, et mida ma täpselt tahan, et nemad ümberehituse kohta serti ei väljasta. Sai selgitatud, et sooviks on nende poolne akt (pidi olema meistri allkirjaga vms), et tegu on bmw poolt toodetud m20b20 mootoriga. Selle ma sealt ka sain, mis ARKi saadeti ning hiljem kutsuti numbritele järgi. Maksma läks vist töötunni hinna (umbes 50 kanti see vist oli), vastu anti siis paber ja pakuti kohvi.
IMO ümberehituse korrektsust ning turvalisust hindab siiski ARK (see peaks nende pädevus olema), sinu asi on tõestada, mis mootoriga tegu on.
Ühe ameeriklase mootorivahetusel nõuti doonori tehnilisepassi koopiat näiteks.