Hüppa postitusse

SanderP

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis SanderP postitas

  1. Vahepeal palju muutunud pole, kui üks hommik otsustas Rull mitte käivituda. Bensiini lõhna polnud, kuna bensiinipump sai eelmine suvi vahetatud, siis otsutasin koheselt kontrollida vändaandurite takistused. Ühel oli, teisel mitte ehk viga teada. Seekord vähemalt vedas sellega, et kogu asi ei leinud aset Mustamäel kuskil kortermaja ees, vaid maakodus. Seekord oli kätte saamine oluliselt sõbralikum võrreldes eelmise korraga ning sai ise targem oldud. 😀 Külge läks siis: - Uus väntvõlliasendi andur (Bosch) Vahelduseks panin teised “prillid” ka külge, millel pole kulme.
  2. Tervitus foorumlased 😀 Pole väga pikalt siia midagi kirjutanud. Sisuliselt eelmine suvi sai sõidetud seni kuni septembris ülevaatus lõppes ning auto garaazi läks. Nüüdseks on auto garaazist välja aetud ning siit-sealt teda nokitseda saanud. Nimelt alustuseks sai alustatud summuti vahetusest, eelmine sügist sain hea hinnaga originaal summuti jooksu Bosali püttidega. Tellisin juurde uued nö leegitorud (''püksid'') ning uued kollektori tihendid, koonused, poldid ja mutrid. Hääl on oluliselt vaiksem nüüd, aga tagant tuleb nüüd natuke naljakas ''hernepüss'' välja (elame üle ). Lisaks vahetasin ära ka tagurpidikäigu tulede lüliti (nüüd põlevad ilusti), hammasrihma komplekti, jagaja, jagajakaane, mootorisse läks uus õli koos filtriga ning ülevaatuse jaoks tegin signaali juhtmestiku korda. Ostetud sai siis: - Uued ''püksid'' (Bosal) - Uus hammasrihma komplekt (INA) - Uus tagurpidikäigu lüliti (Colorstat) - Uus jagaja (Bremi) - Uus jagajakaas (Bremi) - Uus õli (Castrol) - Uus õlifilter (Hengst) - Uued kollektoritihendid (Walker) - Uued koonustihendid (Walker) Pilte ka: Jagaja oli aastast 1982 ning jagajakaas oli aastast 1983. Täna läbisin ülevaatuse ning võib öelda, et Oorel kohtume! 😉 Sander.
  3. https://soov-ee.postimees.ee/8395981-bmw-318-e30-1988a/details.html
  4. Oskate pakkuda umbes, millal türil?
  5. Jälgin teemat ning proovin Türilt sappa tulla.
  6. Pealepumba vahetust on asi paremaks läinud(enne oli tihedamini), aga vahepeal sureb täiesti lampi välja (siiani vaid linnavahel välja surnud, maanteel pole probleemi olnud). Huvitav on ka see, et kui välja hakkab surema, kui siduri alla vajutad jääb auto käima. Aga kui käiguga välja sureb, siis isegi käiguga ei lähe käima, pead starterit andma. Bensiinipumba vahetasin värskelt, kütusefiltri vahetasin ~aasta tagasi nagu aru olen saanud peaks releed üle vaatama ning mida veel tasuks vaadata?
  7. @extreme327 Tiivik iseenesest korralik ja terve igatepidi. Pole vahepeal kirjutanud, aga küljes siis uus veepump INA oma. Visko tiivik oli ühele lõdvikule lõike sisse söönud, sealt tuli ka see pritsimine. Eelmine nädalavahetus sain jälle teeääres olla, rihmaratas sõi lõdviku klambri läbi (loe: enda lollus ). Tegin kogu lõdviku majanduse ringi, panin pikema toru jupi vahele ning hetkel mänguruum suurem. Loodame, et enam kuskilt miski sisse ei söö. Vahepeal jõudsin otsusele, et bensiinipump streigib. Selline tunne nagu kaoks pumba rõhk ära vahepeal ja siis tuleb jälle tagasi. Täna vahetasin pumba ära ning sobis sinna ilusti Stelloxi pump (2. aastase garantiiga). Eks oma aja on rullika kõrvalt teine hobiauto ära võtnud, nimelt sai peale rullika sügisest garaazi minekut ostetud kõrvale noorem vend E36. Tänu heale hinnale ja seisukorrale, leidis ta oma koha teises garaazis. Tegu on tehase 318i'ga, manuaal ning 1998. aasta. Nüüdseks ilusti Eesti numbritega auto, talvel varusin ühed erilaiused (8'' ja 9'') ja erineva ET'ga 18'' Style 32'd, mis minu silmis sobivad sinna hästi, vedrustuse tegin coiloveride peale ja nipetnäpet veel nokkinud vahetanud. Pildid: Uus bensiinipump E36'st ka mõni pilt Sõbrad koos:
  8. Eile sain uue veepumba kätte ning vahetasin koos tihendiga ära, nii nagu peab. Uus küljes panin jahutusvedeliku sisse, õhutasin ja käis mul kohapeal. Sooja puhus ilusti ning kõik toimis. Mingi aja pärast mõtlesin, lähen teen tiiru ning pesen auto ära. Sendi pesulasse jõudes ning autost välja tulles jooksis nire põhja alt välja. Tegin kapoti lahti ning tundub, et uuel pumbal lõtk sees. Kohapeal käies pritsib pritsib jahutusvendikaga igalepoole jahutusvedelikku. Kõik lõdvikud asjad on ilusti kinni. Täna helistasin antud ettevõttesse kust veepumba tellisin ning homseks lubati uus ning antud läheb garantiisse. Uus veepump: Vana veepump: Sander.
  9. Polegi see aasta siia ühtegi sõna veel kirjutanud, aga minu rullikas on ka 14ndast aprillist garaazist väljas. Alustasime seda hooaega kellal 160491km, millele olen juba ~800km otsa sõitnud. Garaazist välja ajades selgus, et ei tööta el. aknad enam. Sai otsitud milles asi ning akende juhtmestik on ka kellegi poolt vahvalt tehtud, isoleeritud möllatud korralikult. Lõpuks selgus, et mõlemad mootorid olid kinni jäänud. Niisiis sai mõlemad lauale pulkadeks võetud ning puhastatud/määritud. Minu käes need aknad veel nii kiirelt liikunud igatahes pole. Vahepeal sai käigukang lühemaks lõigatud ning käigukangi nupp asendatud M-Tech koopiaga. Lisaks vahetasin ära visco koos tiivikuga, eelmisel aastal ummikutes hakkas temperatuuri kergitama (vana oli vurr). Nüüd sain lõpuks ta sooja ka puhuma, pesin salongiradiaatori veega läbi korduvalt ning panin salongiradiaatorisse minevad torud vastupidi ning voilaa, nüüd puhub sooja ikka väga hästi. Naine ei pea külmetama enam. Enne: Pärast: Siiani sõidud sujunud kenasti, aga eelmise nädalavahetusel otsustas siiski ta mind tee äärde jätta. Esialgu sai vaadatud igaksjuhuks pumba kaitse ja relee üle kärmelt ning kuna oli praktiliselt pime juba, vedasime nööriotsas koju ära. Kontrollisin kas üldse sädet on, säde oli olemas. Teiseks kontrollisin kas kütusepumbani üldse vool jõuab, vool jõudis. Sai selgeks, et arvatavasti kütusepump õhtal. Võtsime pumba välja, vaatasin juba uue hinda jne. Mõtlesime proovime otse aku pealt voolu peale lasta, pump toimis. Ladusin auto kokku siiani sõitnud, ei teagi täpselt milles asi oli. Pumbale minev pistik on ka selline nii ja naa, et kas võis lahti põruda vms. Täna avastasin töölt tulles, et loik auto all. Lähemalt vaadates selgus, et tegu jahutusvedelikuga. Katsusin jahutusventilaatorit ning veepumbal korralik lõtk sees. Tellisin uue ära ning peaks paari päeva pärast kohal olema. Veepumbaks valisin INA toodangu. Sander.
  10. Jäi Leedu portaalis silma selline isend huvitava MS Design Bodykitiga : https://en.autoplius.lt/ads/bmw-320-2-0-l-coupe-1990-petrol-6760109.html
  11. Hind lasti 999.- peale juba.
  12. Vahepeal kuulutus juba kadus, aga uuesti saadaval
  13. 08.10.17 - sai rullikas selleks aastaks garaazi pandud ja jääb uut hooaega ootama. Enne garaazi panekut tegin mõned pildid. Sander.
  14. Taas üks rullikas foorumis juures. Kui velgi peaks olema huvi müüa, võid mulle kirjutada! Edu tegemistel! 🙂
  15. 17:35 tuli Toivoku Järvevanal vastu e32ga, viskasin kärmelt käppa. 🙂
  16. Siis sai auto ära pestud ja piltide aeg. Hetkel mingi jama või no see algusest peale olnud, et ei puhu eriti sooja salongi, tuleb ainult leiget. Salongiradikasse minev toru on kuum, kas siis radikas umbes või mis? Oskab keegi midagi pakkuda? Tasuks läbi pesta? Tahhomeetri peaks ka tööle leiutama, nadi vaadata seisvat tahhomeetrit ja ''tujurikkujat''. Sander.
  17. Mis vahepeal, siis toimunud on. Vahetasin ära õhulõdviku, genekaharjad, kütusefiltri ja termostaadi. Termostaadi panin Wahleri toodangu (isa soovitusel ja kogemuste põhjal) ja 88 kraadise, peal oli 80 kraadine. Sidur tegi paar nädalat trikke, eelmine nädalavahetus vahetasin ära salongipoolse töösilindri. Sain siduri toimima uuesti, esmaspäeva hommikul hakkasin Paidest Tallinna sõitma, Kosel võtsin hoo maha tõmbasin 4'ndale käigule. Pedaal jäi uuesti maha, võttis lõpust. Jõudsin Tallinna, siis teisipäeval pidin kanali peale saama Suur-Sõjamäel. Sinnapoole sõites hakkas sidur uuesti korralikult lahutama ja pedaal tõusis üles. Nädalalõpus jõudsin uuesti maale, vahetasin käigukasti küljes oleva töösilindri ära (lekkis korralikult) nüüd toimib. Pole nii head sidurit olnudki. Õnneks mõlemad töösilindrid olid mul riiulist võtta. Reedel sain kasutajalt Jux1 kätte udutulede kahe nupuga lüliti ja eile panin ka udutuled ette, saab park+udu sõita. Ostetud sai: - Termostaat (Wahler) - Udutulede lüliti Pildid: Jätkub..
  18. Pole pikalt midagi kirjutan. Masin sõitnud esimesed 600km minu käes, siiani ilusti vastupidanud. Madaldus ja ringi põrkamine vajab natuke harjumist, kui istud E38 roolist rullika rooli. Aga vägev, mulle meeldib ning pilke saab üksjagu. Ülevaatus olemas 09.2018. Üks õhtu sõitsin autoga koju, polnud mingit probleemi ning järgmine õhtu pidin sõitma minema auto käima ei läinud. Esimese asjana kontrollisin sädet, see puudus. Teiseks kontrollisin releede töökorda ning kas süütepoolini vool jõuab. Releed (3tk) korjasin pealt maha, lasin otse aku pealt voolu peale, kõik ilusti plõksusid. Kontroll-lambiga vaadates, jõudis vool ilusti süütepoolini ka. Siis kontrollisin vändaasendi andurite takistusi, ühel näitas, teisel mitte. Saigi selgeks, milles viga. Vändaanduri kätte saamine oli ka põnev töö, eriti veel Mustamäel kuskil maja ees seda teha (vanamemmede ja vanapapide valvsate pilkuda all, parem kui ''Kirgede torm'' juba ). Peale anduri vahetus, läks auto kohe käima. Vahepeal sai, siis ostetud: - Uus õhulõdvik (Febi Bilstein) - Genekaharjad (Hitachi) - Väntvõlliasendi andur (Bosch) Sander.
  19. Korras, andur käes ning uus küljes. Keerasin pika isepurava kruvi sisse ning toksisin vaikselt välja.
  20. Tere, Oskab keegi juhendada kuidas ETA käigukasti küljes olevale vändaandurile läheneda, vana andur tuleb tükk haaval ära (algselt käis sees ringi, aga ära ei tulnud). Kas on mõistlik loota, et tuleb tükk haaval ära või mis? Või kannatab välja puurida? Närv must, terve õhtu jebinud ja kätte ei saa... Sander.
  21. SanderP lisas teema asukohas Varuosad
    Tervitus, Nimelt oleks soov osta üks korralik tagumine iste koos seljatoega (ideaalis koos peatugedega) ning üks tagumine iste riide doonoriks. Istme muster peab olema selline nagu pildil: Pildid laenatud Googlest! Pakkumised PS (võimalusel pildiga) või Tel. 55674338.
  22. Nonii laupäeval tegin kolmeks kuuks kindlustuse ning käisin ülevaatusel. Paraku ei läinud hästi, kõik silla osa, pidurid ning tuled jutud olid head, CO andis välja jne. Aga ainuke asi, mille taha hetkel asi jäi oli see, et lamda näitu ei saanud normi. Dokumentides kat kirjas ehk siis peaks ka lamda olema. Katti mul all pole, kollektorist taha jookseb lihtsalt 2 toru ning lõpus pütt. Ülevaatusel rullidele sõites jäi põranda ja stange vahele 1cm ning, kui ülevaataja soovis edasi silla kontrolli plaatidele sõita tekkis probleem, karter jäi kanalis oleva tõstuki taha kinni. Sõitsin siis tagurpidi välja ning ajasin teiseltpoolt maja sisse, et saaks sillad ära kontrollida (oli näha, et ülevaataja hakkab närvi minema ), aga saime hakkama. Hetkel otsin omale 3 juhtmega lamdat ja proovin selle peale panna ning lähen proovin siis uuesti, ehk on lootust. Aga sõita oli vägev!!
  23. @hondamtx Tänud! Imekombel need e36 laiendid sobivad selle replica M-Tech ringiga. Kui udukad ka ette saan, paraneb natuke välimus veel. @raitz330 Viska infot PS
  24. Nii vahepeal sai auto omale garaazist maale toodud,et mugavam toimetada oleks. Kõigepealt enne toomist sain lõpuks koonustfiltri ilusti peale, oma koha leidis ta juhipoolse tule taga. Nimelt 10 esimest kilomeetrit, mis sõita sain suutsin juba ''mahlad'' (jahutusvedeliku) välja saada. Jätsin masina kohe seisma ja lonkasin teeäärde, kapott püsti ning vaatas vastu lõdvik, mis oli otsast minema lennanud. Panin lõdviku uuesti tagasi, klambriga pingutasin ära, vaatasin ka teised üle ning valasin uuesti süsteemi täis ning sõitsin vaikselt maale ära. Nüüdseks auto igatepidi liiklemis valmis, kõik tuled-viled töötavad. Eile sai pandud uued käsipiduriklotsid (k.a vedrud ja reguleerimis kruvik vms.), uued käsipiduri trossid ja uus temperatuuri andur. Igale rattale 5mm flants ka vahele ning kulmud panin ette. Nagu kasutaja GTA mainis esimese käivituse peale, kindel et kõik 6 silindrit järgi on, siis tal oli õigus. Masin oli R5 kuni avastasin oma näpuka tõttu, et 6ndal pihustil polnud pistikut järgi, peale selle ühendamist hoopis teine teema, uups. Käib paremini, liigub vägevalt ning hääl Bemmilikum. Lisaks kirjutasin auto oma nimele ning järgmisel nädalavahetusel ülevaatusele. Ostetud sai: - Uued käsipiduri trossid (Triscan) - Uued käsipiduriklotsid (LPR) - Uued reguleerimiskruvikud (ATE) - Uus temperatuuri andur (Facet) Pilte ka:

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.