Hüppa postitusse

Sideway

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis Sideway postitas

  1. Tere. Kas kast alles?
  2. Märkasin seda isegi, eelnevad aastad pole nii pimeda peale jäänud. Eks saab paigaldada päris tuled ka kui peaks vajadus tekkima, selle pärast nüüd sõitmata kindlasti ei jää😉
  3. Kuna on olnud tihe ja sündmuste rohke suvi, siis pole kahjuks väga aega olnud hobiga tegeleda. Niipalu olen teinud, et panin lõpuks nina kokku uuesti ja natukese kergemalt, tegin kapotile viisakama katte turbo kohale, paigaldasin kõik vajalikud tuled, ostsin innovade lambda, et segul oleks pilk peal ja seadistamisel vähem jändamist ja rohkem nagu ei meenugi. Muidugi olen ka suve jooksul mõned õhtud Pärnu äärelinna rahu rikkunud ja olen iga kord aina rohkem autoga rahul. 😊 Talveks natukene on nokitsemist, mõned puksid vaja vahetada unibalide vastu ja ikkagi seadesse korralikult ka vaja panna. Natukene on etanooli ka alles veel, võibolla peaks minema haapsalu ja seal selle ära lõpetama, eks näis. Kui nüüd midagi hirmsat ei juhtu siis tuleva hooajal tahaks lõpuks ikka mõne sõidu ka kaasa teha võistluste raames, kaua ma siin luban ja luban. 😁
  4. Sõidab!! Tegelikult juba paar nädalat tagasi, aga võtsin nüüd aega ja kirjutan kiire kokkuvõtte. Selliste autodega on ikka nii, et alati on aega puudu või raha vähe. Aga siiski sain etteseatud ajaks asja liikuma ja peaaegu seadistatud. Seadistamine seepärast poolik, kuna mõnipäev ennem seadistamis ütles üles pingi tarkvara ja ainuke info mis sain oli see, et rattad käivad ringi 😀. Kuna jõukõver puudus ja rullidepeal “istmikudyno” ka ei tööta siis ainukesed parameetrid oli segukell ja kõrva kuulmine. 😀 Lõpuks jätsime tagasihoidlikult 0,6 bari peale rõhu kuna ka segu suhtes olime vähe skeptilised, et kas kella näidatud info on ikka 100% tõene. Avakal sai siis täitsa esimesed meetrid sõita turbokana. Kogemus “huvitav”, nagu oleks esimest korda selle auto roolis. 😀 Vajas ikka vähe harjumist, et jõud ei tule kohe kui gaasi vajutad....aga kui tuleb siis ikka kiiresti ja palju. 🙂 Muresi ei esinenud eriti, kui ainult see, et enam ei saa jahutus ventikaid sees hoida, kuna siis jahutab liiga maha mootori. Õnneks sellele leiab lihtsalt rohtu ajuga juhtimisd näol. Nüüd veel tuled ja stanged laiaslaastus külge ja võiks minna võistlema. Kindel soov on minna Juulis lõunaeesti üritusele. Enne vaja muidugi mootor üle seadistada ja konkreetsed jõunubrid teada saada. Mõned pildid ka.. Jahutus- ja kütusesüsteem. Seadistuse ajal sai kiirelt käes olevate vahenditega manual boostcontroll paigaldatud 😁 Kellade pealt hoidsin raha kokku ja enamus info kuvatakse nüüd läbi tahvli. 🙂 Tânan tähelepanu eest!
  5. tegelikult ta nii, lapiti ei tule. Umbes 45kraadise nurga alla läheb. Siis ta ka seinadest juba päris kaugel. Ja õnneks filtriteed ei tule ka see aasta 😃
  6. No kui peaks selline kivi tõesti olema mis nii kõrgele jõuab, siis see radiaator kõige väiksem mure ilmselt. Õnneks drifti rajal neid väga ei ole ka 😃
  7. Kiire up jälle, kirjutada väga ei viitsi eks pildid kõnelevad enda eest. 🙂 Roolilatt kindlamalt kinni... Siduri komplekteerimine. Kaks suurt radiaatorit ei mahu kohe kuidagi koos ette. Lahenduseks sai mootori radikas taha ja cooler ette. Ninaraam pulkadeks ja uues asendis kokku. Hea diffri hoolet teha nüüd 😁 Enamvähem nii peaks jääma.
  8. Vahepeal mootor lõpuni kokku pandud. Alustasin siis kollektorite ja ülejäänud turboga seonduva torustiku tegemist. Ütleks nii, et “30” on ikka üks kuradima pisike auto 😀. Turbo asukoha leidmine oli ikka oodatust aeganõudvam kui arvasin, oma 20x sai seda mootorit peale ja maha solgutatud. Nüüd lõpuks on siis selle asjaga ühel pool. Väga super ilus välja ei näe küll aga pealmine on see, et ei leki ja on piisavalt tugev, et hoida seda turbo kolakat ja nagunii läheb kollektori teip peale ja saab ilus 😁
  9. Mootor hakkab vaikselt kuju võtma juba. Kuigi eks üllatusi ikka tuleb. Nimelt nüüd avastasin lisaks sellele, et õlipumba korpuse poldid pea kõik lahti, nüüd sain ka teada, et pumba võll oli ilmselt pragunenud, sest kui hakkasin hamakat külge kruvima pudenes to lihtsalt näppude vahel ära. 😬 Lisaks leidsin plokkist prao, mitte küll väga kriitilisest kohast aga siiski... Kuna endal alu keevitamis võimalust pole, siis see tehti koos termostaadi korpusega kohalikus metallifirmas. Meenutab mootorit juba 🙂
  10. Pole jälle pea 4 kuud midagi kirjutanud. Võtsin vahepeal rullikast puhkust. Nüüd jälle tegutsen vähe ja üht-teist tehtud ka juba. Võtsin siin mootori maha, et kerge hooldus teha aga läks vähe lappama. 😁 Alguses võtsin, puhtalt selle mõttega laiali kuna mõned säärekad lekkisid. Siis edasi tehes mõtlesin ,et paneks juba uued kaanetihendid metallist ja paksemad ( 2mm)... nii igaks juhuks. Kuna asi juba nii kaugel oli siis võtsin ka alumise otsa lahti ja selguski, et ega pikka pidu poleks olnud enam. Sai vähe maadelda ka selle kurikuulsa poldiga millega varem kunagi probleeme pole olnud. Tulemuseks oli siis katkine otsa flants. Ise olin ka loll, et kohe ei otsinud suurt löök keerajat vaid proovisin ikka oma vahenditega Hakkama saada. Õnneks neid tutvus ringis liigub ja ei ole suur kaotus. Kuna mul üks T45 kuullager replica turbo vedeles juba pool aastat siis, jõudsin järeldusele, et keeran kollektorid ka teistpidi ja panen turbo otsa😁 Nii saigi tellitud 1200cc e85 pihustid, 765 korv, keraamiline ketas ja veel igasugu nodi. Ketta ja korvi tahtsin ka igal juhul ära vahetada kuna M5 sidur on ilmselgelt, isegi vaakum v8 jaoks lahja. Üsna kenasti kuuma saanud teine. Järgmine nädal saan saaled ja tihendid, ning siis võib juba vaikselt kokku laduda.
  11. Lõpukal ka käidud. Tundub, et auto on järgmiseks aastaks võistlus valmis. Mõned asjad tahavad ainult täiustamist. 😀 Jahutus lahja Tagumine ots liiga kerge/esiots liiga raske. ülekanne vaja vähe aeglasem panna. Jõudu voiks ka rohkem olla. Aga muidu võib rahule jääda🙂 võtsin korra peenralt vähe lisa 😁
  12. Paar klõpsu vahelaksust ka. 🙂 Härra tehnilise komisjoni poolt kiikas ka auto üle ja kui mõned pisiasjad ära teha siis täitsa võistlus kõlbulik masin 🤗
  13. Väike video eelmisest nv,st Tehnika pidas ilusti kui vällja arvata tagumised kasutatud coilid, mis peale paari esimest ringi lõpetasid töötamise ja vähe künklikumas kohas ajas auto ikka kenasti põrkama 😀 Asemele tulevad e30 bc,d ehk need kestavad kauem. 🙂
  14. Värvisin ise.
  15. Tânud🙂 Eile panin nina ka kokku. Kõigeparem ei saanud ikka, aga lõpuks jõudsin järeldusele, et tegemist siiski raja masinaga ja las siis irvitab veits siit sealt 😁 Veel panin roolilati tolmukad paika, seoses selle tööga avastasin, et rooliotsad suht lõdvalt kinni 😳 panin igaksjuhuks keermeliimiga nüüd kinni kuigi olid kontreeruvate mutritega.
  16. Värv peal 🙂 Tuli siiski hellrot.
  17. Paar kuud vaikust jälle, ega pole eriti jõudnud tegutseda ka. Vahepeal kütusesüsteem ära lõpetatud, karterituulutus vällja viidud ja keretöödega alustasin ka. See nv proovin jõuda värvini 🙄 ah ja ninaraami tegin ka toekamaks, nüüd on radiaator ja karter ka vähe rohkem kaitstud. 🙂 ...ja hiin kässarisilinder kestis u 20 kurvi 😁 selle asendasin samuti OBP omaga.
  18. MS ja torukolle ainult jep. Täitsa tavalised nr. tegelikult M60 kohta. Parim sama setiga M60 on eestis tõmmanud 280 +- kw kui õigest mäletan.
  19. Nii, paar kuud jälle vaikus olnud. Vahepeal siis nii palju toimunud, et masin sõitma saadaud, seadistamas käidud ja esimesed paarid rehvegi tuulde lastud. 🙂 Piduri süsteemi tegin ka ümber ja panin korraliku väikese pea silindri mis mahub ilusti pedaali taha. Mõõt oli vist 0,75 . Arvasin, et jääb väikseks aga sai väga hea, ilma suurema vaevata saab ilusti kõik 4 ratast lohisema kui vaja. 🙂 Uue silindri asukoht sai siis selline. Diffri tugevdus sai ka tehtud, kuna see originaal kõrv ei pea ilmselt väga kaua. Dynos läks ka hästi. Midagi ära ei lagunenud, tempi hoidis ilusti 89c juures ja liiga vähe jõudu ka ei tulnud. Lõpp tulemuseks sai siis 220kw 412nm rattast. Mootorist siis umbes 254kw värskes õhus ja jaheda ilmaga ilmselt +10kw 😁 Proovi päev läks ka ladusalt, kui vällja arvata roolilatt mis lõpuks kinni jooksis kuna pump liiga võimas. Lootsin küll, et ehk ühe päeva elab ikka üle, kuna mõni mees on terve hooaja paugutanud karbi pumbaga aga ei läinud nii hästi. 😀 Parajad kartuli pildid on, aga ehk varsti saab videot ja korralikumad pildid ka. 😀
  20. Sideway vastas Margo teemale, kohas Tuuningurubriik
    Jomi puhul vajumist ennemgi näinud, ühe e36 näol, kui pärast esimest sõitu oli auto vildakil ja mõne päeva pärast vajus teine pool järgi. 😁 Üldiselt on kõikide odavaotsa coilide miinus see, et amordi pikkust ei saa reguleerida ja tänu sellele ei saa ka väga madalamaks lasta.
  21. Olen ka mõtelnud pedalboxi peale aga kui sai proovitud ühte siis ütleks ausalt, et minu jaoks oli ääretult ebamugavad pedaalid. Saab ka muidugi eraldi ainult piduri tellida ja siis see ümber teha veidi jalapärasemaks. 🙂 Kui oleks finants piiramatu siis muidugi võiks ju kohe korraliku Tiltoni vms. tootja asja otsta mis juba palju asjalikum kui need 300-500 hinnaklassi komplektid. Ei tasu üldiselt muretseda, pidur üks olulisemaid assju mis peab 100% kindel olema ja kindlasti tegelen veel asjaga. Reimanni soovitus ka hea. 👍
  22. Otsest põhjust pole, kui siis ainult see, et esiteks ei ole seal ees väga ruumi ja teiseks ei näe võimendi järgi väga vajadust. See hirmus asi mis seal meisterdasin on pigem kiire alternatiivi proov aga olen suhteliselt kindel, et nii ta ei jää kuna päris ebameeldiv seda täita ja jalgpidurile tahaks kahte eraldi silindrit.
  23. Üldiselt juba astutud korduvalt, ei tähendanud ühtegi probleemi. Muidugi sõiduga tuleb ka veel proovida, kui peaks mingi mure tekkima siis tuleb lihtsalt osta eraldi silinder mille saab vertikaalselt paigaldada 🙂. Juhtmetega ikka tegemist veel, nagu juuresolevalt pildilt võid näha, siis ühtegi näidikut jms. pole veel. Tundub üsna mõtetu kõik ilusti ära sättida kui pärast uuesti vaja laiali võtta. Katuseluugiga pole veel kindlat mõtet.
  24. Taaskord pikk nädalavahetus seljataga ja kõvasti ehitatud. Nüüd asi nii kaugel, et salong värvitud, mootori juhtmestik valmis ja piduri peasilinder omale koha leidnud salongis. 🙂 üsna rets näeb vällja aga kõigi eelduste kohaselt peaks toimima 😁 Salong ka juba täitsa auto moodi 🙂
  25. Vahepeal nokitsetud jälle vähe. Mootor peal, ning esimene käivitus ka tehtud. Tundub, et tänu pikale seismisele on klapisäärekad ära kivistunud, kuna viskas väikse õli vine. Eks näis mis saab, kui jahutus ja väljalase valmis ja saab korralikult soojaks lasta, et kas endiselt tossab või vahetab need ka kohe ära. Üldiselt käis ilusti ja ühtlaselt. Juhtmed ka praktiliselt valmis, nüüd jäänud ainult lisaseadmete voolude vedamine. mootor ka kindlalt omal koha, ning kohustuslik got-lock pilt ka ?

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.