Kõik, mis face postitas
-
Full Dip tooted - Mahakooritav värv
Tere, Kes veel ei tea mis on dip värvid, siis siin on kiire tutvustav video: https://www.youtube.com/watch?v=3HQ2yxkg3Vk&feature=youtu.be Dipest on uus ettevõte, mis tegeleb Full Dip toodete maaletoomise ja edasimüügiga. Tooted valmistatud Hispaanias. Full Dip värvid on elastsed vedel vinüülvärvid ja need on vajadusel täielikult eemaldatavad - originaal pinda kahjustamatta. Kaitsevad originaal värvkatet kriimude, UV, kivitäkete ja vibratsiooni eest. Muuda oma sõiduk unikaalseks juba täna! Lihtne värvida, lihtne eemaldada. Avamise puhul soodushinnad! Varsti tulekul koduleht ja E- Pood. Vaadake järele http://dipest.ee Kontakt: E-mail: info@dipest.ee Tel. 5237908 Gristo
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
masina müüsin reedel lõuna ajal, seega nägid juba uut omanikku sellega sõitmas.
-
Flantside valmistamine ?
mul peaks olema pakkuda 2x 5mm ja 2x 20mm flantsid, jäid autost üle, kel huvi andku teada otsin need ülesse. -Müüdud!!
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Huvi tunti auto vastu ikka päris palju, ja just sealt soome poole pealt, ma küll ei tea mis see tax selle auto puhul on, ega somm ise ka ei teadnud, kuid talle väga meeldis, et dok-s lihtsalt 325i kirjas oli muidu oleks pidanud tunduvalt rohkem makse maksma. Uus omanik peaks soomes kuskil foorumis ka kasutaja olema seega loodaks varsti seda masinat kusagilt sealt portaalidest leida. Nettiautos oli kuulutus üleval 1 kuu ja paar päeva
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Auto müüdud, läks soomlasele ja peaks hakkama kuskil Helsinki ümbruses ringi rullima
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Täna käis masin teeninduses, vahetati välja kardaani vahe muhv, ning k. kasti hoovastiku tihend. Originaal Schnitzer aju töötab ka nüüdsest, lõpuks leidsin ühe inimese kes oli suuteline selle korda tegema. Ja see inimene on eluaeg siin samas Pärnus elanud, oleks varem võinud ju selle peale tulla ja aju tema kätte viia Hetke seisuga ainuke probleem on,et miks salongi ventikas enam ei tööta, sügisel töötas ja nüüd enam mitte, kaitse on terve ja mootorile otse vool peale viies-töötab. Kas kuskil mass halb?
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Paar kevadist klõpsu ...ja lõppu üks link http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1343358 Ilusat kevadet!
-
probleem käivitamisel M20
Viga leitud- süüteluku tagused klemmid ja nende ühendus(see kuhu süüte juhtmed kinni joodetud on. Tundub et see tuleb välja vahetada sealt, sest puhastamine tegi küll asja paremaks kuid nüüd osad el. seadmed ei tööta, masin läheb käima ja jääb ka käima.
-
probleem käivitamisel M20
Tere Masinal süüte sisse keeramisel armatuuris ükski tuli ei põle, kui starterit anda, läheb masin korraks käima ja sureb välja. Käivitamise hetkel tuled armatuuris põlevad. Mootor 2.5 126kw .Seisnud kogu talve, talvel korra on käivitatud ja siis sellist probleemi ei olnud. Mootor töötab täpselt nii kaua kui süütevõtit viimases asendis(starter) hoida.
-
2013 kalendri HÄÄLETUS+ Tellimine
tänud, sain ka kalendri kätte
-
2013 kalendri HÄÄLETUS+ Tellimine
tegin ka ülekande ära + saatmine Smart Post (Pärnu Keskus)
-
2013 kalendri HÄÄLETUS+ Tellimine
Soovin ka 1 kalendrit, teeks ülekande täna ära, aga Swedist - SEB pühade ajal ülekanded ei liigu, seega jõuab raha alles 27. vist sinna arvele.
-
2013 kalendri HÄÄLETUS+ Tellimine
pakun ka mõned pildid
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
juhtunud pole midagi, selline koguaeg olnud. reaalis nagu ei paistagi viltu, miskipärast pildil tuleb see välja
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Suvi 2012 praeguste ilmade puhul ideaalne sõiduvahend
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Masin sõidab jälle, hetkel peitus viga hoopis küünlajuhtmetes, ostisin uued küünlad ka peale ja eile sõitis jälle normaalselt.
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
lisajuhtmega küünlajuhet sel mootoril ei ole..juhtmestik on 126kw oma!
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
juhtmestik on 126kw oma, jutt käib ikka esimesest vända andurist mitte k.kasti omadest...sellel ees anduril pole mingit pistikut, Just panin ta korra käima, no väga halvasti käivitus jälle, lõpuks sain tööle, käis väga halvalt, summutist viskab sinist suitsu ja töötab nagu "sapakas", pöörded ikka üleval. jätkuks.. netist leidsin sellise info: TDC Sensor (behind fan) on M20 "That sensor is used by a technician to diagnose engine problems, says Haynes Publishing Group, it is not part of the ignition system" nii et esimese anduri jätaks välja,
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
olen kõik pistikud üle käinud, eest vända anduri vaatasin ka üle, midagi seal kummalist ei paista, lisaks see andur ei ole vahetatav, juhe läheb otse diagnostika pistikusse sisse.
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Kas keegi teab Pärnus mõnda E30 spetsaialisti, minu mõistus ei hakka enam peale,milles viga võib seisneda??
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Mul aga masinaga mingi müstika toimumas, sain mingi nädalake ilusti sõita, ja nüüd hakkas jälle sama jama pihta mis algul oli, kui mootori kokku sain. Mingi hetk hakkas sõites pöördeid viskama,sõitsin koju, hiljem ei läinud käima, tõmbas küünlad märjaks, siis pika käiamise peale läks korra väga halvasti käima ja suri välja. Vahetasin siis jagaja rootori päris uue vastu välja. Täna käivitasin, läks tööle, töötas väga ebaühtlaselt ja hakkas tühipöördeid koguma, jäi kuskil 2200 pelae neid hoidma, gaasi andes mootor nagu läheb ilusti pöördesse, kuid pöörded alla 2000 ei kuku. Mul mõistus otsas, ei tea kust pihta hakata...
-
BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam
tere minu mootoris on kasutatud 325i kolbe, keps on 130mm...vaata minu teema lõpus kuskil oli pilt ka mul kolvist. Ostsin vahepeal ühe 2,5 eta mootori,millelt kasutasin väntvõlli ja seal on veidi teistsugused kolvid(pikemad ning klapi pesad on väiksemad). Pildilt tundub nagu oleks sul "i"kolb. i kolbe on kasutanud ka 2,7 stroker mootorites paljud tuunimis firmad. siin üks huvitav artikkel, kus räägib ka 2,7 stroker mootorist: http://www.metricmec...ine-Booklet.pdf Miskipärast arvan et Schnitzer kasutaski "i" kolbi seal. www.bmwfans.info lehelt saad vaadata 325i ja eta mootori erinevusi. Kindluse mõttes võid ju UM-st VIN koodi järgi küsima minna, mis kolb seal täpsemalt on. Kui eta kolbe vaja siis need on mul olemas. Kas tundus nii "kohvi" olema et lahti kiskusid või juhtus midagi hullemat? Sain just endaoma kokku ja puhtalt alumise otsa remont läks mul ise tehes kuskil 250-300eur. Soovitaks sul ka siis juba nii kepsu, kui ka raamsaaled üle vaadata ja välja vahetada.
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
ei ole ainult sõidu ajal, kohapeal keerates ka väga kerge...voolikuid ei olnud ka nagu võimalik valesti ühendada,et asi selles oleks. Praegu pole mõtet silla stendi ka minna, midagi tuleb latiga ette võtta ennem
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
see on liiga kerge, masin ujub teepeal, sellepärast ka maanteele hetkel ei julge minna.
-
BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face
Masin sõidukorras jälle Täna tegin esimesed sõidud. Eile kui moto kokku sain sai ja käivitasin siis ei tahtnud hästi käia, viskas pöördeid ja suri välja ja enam käima ei läinud. Mõtlesin siis et kontrollin igaksjuhuks hammasrihma märgid üle kindluse mõttes,äkki on 1 hammas valesti.Kiskusin kõik radikad ja eest kaaned maha uuesti. Kõik oli aga õige..sattusin siis vaatama jagaja rootorit ja see tundus vigane(pragu sees ja otsa klemm liikus). Vahetasin selle välja, masin läks käima kuid ei ikka ei töötand korralikult..varsti aga tõmbas pöörded iseenesest normaalseks ja jäi ilusti käima. Ei tea kas kuskil oli mingi puru ees vms..iseenesest sai asi korda. Vahetusse läksid siis: väntvõll 1 keps raam ja-kepsusaaled kolvirõngad kõiksugu vajalikud tihendid mootori padjad roolilatt e36 oma Hetkel linnast välja ei julge sõita, roolilatt on väga imelik, liiga kergelt keerab, võin kohapeal väikese sõrmega rooli keerata. Õhk peaks juba välja tulnud olema latist kuid ikka nii kerge...on kellelgi sarnast kogemust?