Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

arxman

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    81
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    2

Postitused, mis arxman postitas

  1. Oma M20 mootori jaoks sai otsitud kasutatud kolbe ning 6 ühesuguse kolvi leidmiseks tuli neid suuremas koguses kokku osta, siis peale mootori müüki jäi mul neid veel alles

     

    Ei pärine BMW mootoritest ning ka mitte 6 silindrilisest, mis seletab 6 ühesuguse leidmise probleemi.

     

    Alles on mul 5 ühesugust (ma ei mäleta isegi, mis põhjusel :D)  ja 4 teistsugust
    Kõigil läbimõõt 86mm
    Sõrm 22, ehk sama BMW omaga

    "Deck height" ehk kolvi kõrgus sõrme tsentrist jäi mul mõõtmata, kuna polnud hetkel nihikut käepärast
    Vahe on neil keskmise rõnga asetuses, ehk kui esimene ja teine rõngas on kõrvuti pannes samal kõrgusel, siis keskmine rõngas pole vms.
     

    Seega, kes tahaks m20 puhul kasutada 6 tk, siis see päris ei klapiks

    Kes tahaks kasutada m40 puhul siis pakkuda 2 jooksu

     

    M20 puhul oleks 2,8L M52 väntvõlli ja sarnaste 86mm kolbide puhul saanud madala surveastmega 2.9L mootori

    Peale selle mootori müüki ka sai natuke aega see 2.9 L töödata :)

    Hind 75 EUR (4tk) jooks
    Kõik korraga ostes (4+5) hind 

    Kel huvi, siis 

    5288051
    Asuvad Tartu kandis

    arxman@hotmail.com 

    KOLVID.JPG

  2. Müüa paar vanakooli 3 punkti türvavöösid.
    Kunagi ajasin eelmise projekti tarbeks neid e-bayst taga, kuna oli vaja just näiteks kollaste kirjadega :) Käiku need aga kunagi ei läinudki ja on seega seisnud vist 6+ aastat.

    Ilmselt praeguse projekti tarbeks neid vaja ei lähe.

     

    Arvasin, et võib-olla seismisega käest ära läinud ja ei kõlba enam millekski, aga võta näpust.

    Tahavad ilmselt natuke puhastamist. 
    Kaasas paberid ja vist isegi mingi kleeps!!!

    Ma ise ei ole neid kunagi paigaldanud ja ei oska ka kommenteerida elektriosa, kas töötab ja kuidas.

     

    Igatahes, kellel huvi, siis võtke ühendust

     

    Hinnaks küsiks 90 EUR paar (kopikate eest müüma ei hakka, siis las seisavad edasi :))

    Ausuvad Tartu kandis
    arxman@hotmail.com /5288051/ u2u

    RIHMAD.JPG

  3. Nädalavahetusel oli aega oma kardaan üle mõõta korralikumalt

    Kogu pikkus flantsi tasapinnast, flantsi tasapinda, koos ja lahku - 1400--1440mm

     

    Tagaosa pikkus, tagumise risti tsentrist, kuni nuudi otsani -  770 (erinevatest keevituse jm sarnastest kohtadest mõõdetuna - 30+25+610+19+57+30 = 771)

     

    Esiosa pikkus, vahepuki juures oleva risti tsentrist, kuni käigukasti poolese flantsi tasapinnani - 570 (sarnaselt tagumisele poolele, tuleb mõõt 31+22+485+30 = 568)

     

    Antud kardaani tagumine osa on ok ja kui kardaan keskmisest nuudist välja tõmmata, siis saab selle ka peaaegu alla panna. Kui nuudist koos, siis ei ulata käigukasti poolse flantsini.  

     

    Esiosa võiks olla 600mm vms

     

    Lähen ise nüüd natuke aega Eestist ära, seega kes tahab kirjutada, siis varuge natuke kannatust, kui saan vastata.

     

    Argo

    kardaanipikkus01.jpg

    kardaanipikkus02.jpg

    kardaanipikkus03.jpg

    kardaanipikkus04.jpg

    kardaanipikkus06.JPG

    kardaanipikkus07.JPG

    kardaanipikkus08.JPG

    kardaanipikkus09.JPG

    kardaanipikkus10.JPG

  4. Otsin projekti jaoks pooltelgi ja kardaani.
    Mootor V8 ja selle otsas keevitatud sidurikojaga ??? käigukast.

    -Pooltelgi vaja siis mõlemat. Omal leidus üks terve, mis oli vist autoga kunagi kaasas ja see sobis pikkuselt ja ka difri külge. Kogu pikkus 570mm.
    Võiksid olla korralikud ja võimalikult jämedad.

    -Kardaan oli samuti varudes omal üks olemas, mida alla proovida. Pikkuselt klappis difrist kuni vahepukini nii nagu peab, aga vahepukist kuni kastini jääb ca 1cm puudu. Poldid ulatavad kasti küljes olevasse muhvi sisse ja saab alla panna.
    Ei oska hetkel öelda, kas on üldse mingi valmislahendus olemas või tuleb kardaan pikemaks teha või siis vahetükk kasti ja kardaani vahele.

    Kel infot või midagi pakkuda, siis
    arxman@hotmail.com

    5288051

    u2u
     

    kardaan1.JPG

    kardaan2.JPG

    pooltelg1.JPG

    pooltelg2.JPG

  5. Kuna katuseluugi auk omal kinni keevitatud, siis oleks vaja plekile sissepoole tugevdus plekki, mis siis seest klaasiliimiga pealmist plekki toetab.

    Selle plekiriba puhul pole vahet arvatavasti, kas sedaan või kupee, aga peab olema luugita.

     

    Võin kaaluda ka luugita katuse ostmist. Arvatavasti pole kah vahet, kas Pre või FL kere.

     

    arx

    Tartu kant

    5058865

    arxman@hotmail.com

    u2u

  6. Ma arvan, et peab 2 korda pealkirja lugema, et aru saada, mida vaja :)

     

    Vaja siis vasaku esimese õõtshoova kinnitust, kuhu siis õõtshoova tagumine puks sisse käib

    Võiks olla kuskil Tartus, et oleks lihtsam kätte saada.

     

    Vaja siis sellepärast, et omal olid erinevad ja just siis kitsamat, nagu lisatud pildil.

     

    5058865

    arxman@hotmail.com

    Facebook: Bad Bayer - BMW E30 Project

    post-2326-0-24961700-1418047664_thumb.jp

  7. Ei tea, kas kere osas kopeerid sina mind või mina sind või me mõlemad hoopis Viktor Mortensson'i :D
    l-m-r-drift-alliance-bmw-e30-2jz-part-1-

     

    Mul siiski tiivad natuke vist teisiti lahendatud, aga laias laastus "joon" sama. Päriselus pole näinud ja need pildid ei ole kah väga detailsed.

    M-Technic läheb kah veel külge?

     

    Ise mõtlen muidugi, et miks seda punast pilli sellise projekti aluseks ei võtnud? See must oli ju suht "sile", et jätta nii nagu oli.

     

    arx

  8. -M52B28 väntvõll - hetkel üks pakkumine Tallinnast, hetkel järgi minemise teema, aga võibolla ka kellegi Lõuna Eesti kandis.

    -M20 325 I sisselaske kollektor (no ei tohiks ju väga defitsiit olla, aga pole ühtki pakkumist)

    -M20 885 katkine plokikaas (vaja leiutamiseks, seega metalli hinnaga mõni mõradega) - pole ühtki pakkumist

    -Korralikud kolvid 84mm 6tk - pole kah veel midagi konkreetset.

     

    Kui kohapealt ei leia, siis tuleb vist ebay'd hakata kammima

     

    arx

  9. Jõudu

     

    Peab hakkama oma mootori tarbeks juppe kokku ostma.

    Otsin siis järgmist:

     

    Esialgu siis vaja

    -M52B28 väntvõll

    -M20 325 I sisselaske kollektor

    -M20 885 katkine plokikaas (vaja leiutamiseks, seega metalli hinnaga mõni mõradega)

    -Korralikud kolvid 84mm 6tk, aga mille kõrgus võiks jääda vahemikku 32mm. Seega m40, m43, m50 vanos, m54b30. Pigem võiks läheneda nii, et kui kellegil midagi sellist on müüa, siis saatke mootori mark ja saan ise veidi eeltööd teha, kas võiksid mulle sobida või mitte.

     

    arxman@hotmail.com

    5058865

     

    arx

  10. Pealkiri ütleb vist kõik. Võiks ikkagi olla komplektne.

     

    Võib olla ka koos mootoriga, aga sellisel juhul tahaks ikkagi sinna sisse näha.

     

    Asukohana võiks ideeliselt sobida ka Tallinn.

     

    Tartu

    5058865

    arxman@hotmail.com

     

    arx

  11. Tundub, et mu vana müügiteema läks kaduma (võibolla unustasin uuendada.)

     

    Kõik müügisolev kola (ka VW ja muu) siin: http://t-lab.planet.ee/partsforsale/index.html

     

    BMW osadega hetkel seis seline:

     

    1) Esimesed pidurikettad - 5 eur tk

    BMW-e30-esimesed-pidurikettad.jpg

     

    2) Esimesed pidurisuportid - 10 eur tk

    Pidurisuportid_BMW-esimesed.jpg

     

    3) Esimesed tiivad, üks B osa ja teine originaal - 15 EUR tk

    BMW-esitiivad.jpg

     

    4) B- Tiibade alumised otsad (ehk kõige mädanev osa, pilt hetkel puudub) - 5 EUR tk

     

    5) Valuvelje poldid, uued,  20tk - 10 eur komplekt

    rattapoldid.jpg

     

    6) BMW radiaator - 15 eur

    Radiaator_BMW.jpg

     

    7) Tagumised trumlitega õõtsad - 5 eur tk

    8) Bensiinipaak (kõrvalistuja pool all on mõlk) - 20 eur

    2014-03-11%2012.24.45.jpg

     

    2014-03-11%2012.24.22.jpg

     

     

    2014-03-11%2012.24.54.jpg

     

    9) Tagumised amordid (teine samasugune ja veel õõtsa küljes) - 5 eur tk

    2014-03-11%2012.25.05.jpg

     

    10) Tagumised vedrud, 15 eur paar

    2014-03-11%2012.25.14.jpg

     

    2013-06-29%2012.56.13.jpg

     

    Võib teha ka omapoolseid pakkumisi.

    Suurem osa asju Tartu kandis

    5058865

    arxman@hotmail.com

     

    arx

  12. Ma ei arva, et driftis pole juhitavust vaja, aga ringrajaga võrreldes on see ikkagi midagi muud.

     

    Küsimus ei olegi mingi klassi kohta vaid lihtsalt rajapäeva mõttes ringrajaga näiteks. Kas lihtsalt on võimalik hiljem kurve läbida sedasi, et iga gaasipedaali puudutuse järel tossupilv taga ei ole?

    Mul endal pole ühegi asjaga hetkel veel kogemust, ei tagaveoga, ei driftiga ja suurt ka ringrajaga, sellepärast lihtsalt üritangi aru saada. Samas on auto garaazis olemas ja kunagi tahab ta midagi sinna kapotialla saada.

     

    arx

     

  13. Omalt poolt selline küsimus, et kui peale ära saab, siis kuidas on juhitavusega?

    Kas see V8 ka ringrajale sobib? Või kõlbab ainult niisama kummi vilistamiseks või driftiks?

    Ise nagu oma loogika põhjal arvaks, et kaal paneb asja paika, aga samas pole ma ühegagi kunagi sõitnud ja ei tea.

     

    arx

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus