Hüppa postitusse

arxman

Foorumlane
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. Oma M20 mootori jaoks sai otsitud kasutatud kolbe ning 6 ühesuguse kolvi leidmiseks tuli neid suuremas koguses kokku osta, siis peale mootori müüki jäi mul neid veel alles Ei pärine BMW mootoritest ning ka mitte 6 silindrilisest, mis seletab 6 ühesuguse leidmise probleemi. Alles on mul 5 ühesugust (ma ei mäleta isegi, mis põhjusel ) ja 4 teistsugust Kõigil läbimõõt 86mm Sõrm 22, ehk sama BMW omaga "Deck height" ehk kolvi kõrgus sõrme tsentrist jäi mul mõõtmata, kuna polnud hetkel nihikut käepärast Vahe on neil keskmise rõnga asetuses, ehk kui esimene ja teine rõngas on kõrvuti pannes samal kõrgusel, siis keskmine rõngas pole vms. Seega, kes tahaks m20 puhul kasutada 6 tk, siis see päris ei klapiks Kes tahaks kasutada m40 puhul siis pakkuda 2 jooksu M20 puhul oleks 2,8L M52 väntvõlli ja sarnaste 86mm kolbide puhul saanud madala surveastmega 2.9L mootori Peale selle mootori müüki ka sai natuke aega see 2.9 L töödata Hind 75 EUR (4tk) jooks Kõik korraga ostes (4+5) hind Kel huvi, siis 5288051 Asuvad Tartu kandis arxman@hotmail.com
  2. Müüa paar vanakooli 3 punkti türvavöösid. Kunagi ajasin eelmise projekti tarbeks neid e-bayst taga, kuna oli vaja just näiteks kollaste kirjadega Käiku need aga kunagi ei läinudki ja on seega seisnud vist 6+ aastat. Ilmselt praeguse projekti tarbeks neid vaja ei lähe. Arvasin, et võib-olla seismisega käest ära läinud ja ei kõlba enam millekski, aga võta näpust. Tahavad ilmselt natuke puhastamist. Kaasas paberid ja vist isegi mingi kleeps!!! Ma ise ei ole neid kunagi paigaldanud ja ei oska ka kommenteerida elektriosa, kas töötab ja kuidas. Igatahes, kellel huvi, siis võtke ühendust Hinnaks küsiks 90 EUR paar (kopikate eest müüma ei hakka, siis las seisavad edasi ) Ausuvad Tartu kandis arxman@hotmail.com /5288051/ u2u
  3. Nädalavahetusel oli aega oma kardaan üle mõõta korralikumalt Kogu pikkus flantsi tasapinnast, flantsi tasapinda, koos ja lahku - 1400--1440mm Tagaosa pikkus, tagumise risti tsentrist, kuni nuudi otsani - 770 (erinevatest keevituse jm sarnastest kohtadest mõõdetuna - 30+25+610+19+57+30 = 771) Esiosa pikkus, vahepuki juures oleva risti tsentrist, kuni käigukasti poolese flantsi tasapinnani - 570 (sarnaselt tagumisele poolele, tuleb mõõt 31+22+485+30 = 568) Antud kardaani tagumine osa on ok ja kui kardaan keskmisest nuudist välja tõmmata, siis saab selle ka peaaegu alla panna. Kui nuudist koos, siis ei ulata käigukasti poolse flantsini. Esiosa võiks olla 600mm vms Lähen ise nüüd natuke aega Eestist ära, seega kes tahab kirjutada, siis varuge natuke kannatust, kui saan vastata. Argo
  4. arxman muutis oma profiilipilti
  5. Otsin projekti jaoks pooltelgi ja kardaani. Mootor V8 ja selle otsas keevitatud sidurikojaga ??? käigukast. -Pooltelgi vaja siis mõlemat. Omal leidus üks terve, mis oli vist autoga kunagi kaasas ja see sobis pikkuselt ja ka difri külge. Kogu pikkus 570mm. Võiksid olla korralikud ja võimalikult jämedad. -Kardaan oli samuti varudes omal üks olemas, mida alla proovida. Pikkuselt klappis difrist kuni vahepukini nii nagu peab, aga vahepukist kuni kastini jääb ca 1cm puudu. Poldid ulatavad kasti küljes olevasse muhvi sisse ja saab alla panna. Ei oska hetkel öelda, kas on üldse mingi valmislahendus olemas või tuleb kardaan pikemaks teha või siis vahetükk kasti ja kardaani vahele. Kel infot või midagi pakkuda, siis arxman@hotmail.com 5288051 u2u
  6. Kuna katuseluugi auk omal kinni keevitatud, siis oleks vaja plekile sissepoole tugevdus plekki, mis siis seest klaasiliimiga pealmist plekki toetab. Selle plekiriba puhul pole vahet arvatavasti, kas sedaan või kupee, aga peab olema luugita. Võin kaaluda ka luugita katuse ostmist. Arvatavasti pole kah vahet, kas Pre või FL kere. arx Tartu kant 5058865 arxman@hotmail.com u2u
  7. Paar uuendust piltide näol ka siia teemasse, muidu jääb väga soiku. Hetkel rohkem aega kulunud ikkagi kere ehitusele, kaasa arvatud turvakaar jne. Mootori osas käib mõningate juppide otsimine ja ennem, kui neid leidnud pole, siis väga rääkida kah ei ole mõtet. Viimati jäi töö pooleli karpide disainimisega. Vahepeal vaatasin, et kui need tehtud saaks, siis võiks juba hakata kõik hea saama, aga teisest küljest tekib töö käigus koguaeg mõtteid juurde ja kohati tuleb juba eelnevalt välja juurutatud asi veel ümber teha. arx
  8. Kui keegi just nukaratast ei peks tahtma, siis mul oleks selle vastu huvi. Muuga pole väga midagi peale hakata arx
  9. Otsin vasakut ust. Enda oma on vähe pihta saanud. Eks saaks asja, aga lihtsalt pole mõtekas selle peale vast aega raisata. Kellel leidub midagi, siis anke teada arxman@hotmail.com u2u 5058865 Asun muidu Tartu kandis
  10. Selle difri kaane kohta on siin juttu olnud foorumis igast küljest, et kaante leidmisega probleem , et defitsiit ja katki ja hind kallis jne. Endal pole veel vaja olnud sellega tegeleda, aga puhtalt difrite pilte vaadates on juba tekkinud sarnase lahenduse mõte ja et milleks kõik see nutt ja hala. Alati saab ju sarnase lahenduse teha, nagu siinsel juhul tehtud. Jah, kui jutt käib 100% originaali lähedase auto ehitamisest, siis on see BIG NO NO, aga teistel ei tohiks see eriline mure olla. Difri kaante hind langes praegu 150 eurolt 15 peale arx
  11. Tuled ise tood mulle selle katsueosa ja tahad neid luugi tükke vastu? Vabsee äss diil. Mulle sobiks ja ilma naljata Iseenesest vaatasin, et mingi tüki leiaks ka oma Golfi kere küljest, aga kuna bemmil tagaosa põhimõtteliselt ilma vahetalata, siis see plekk igaljuhul parem. Kuju nüüd nii ei tea, aga pakun, et lihtsam teha sellest katuseplekits, kui sirgest tahvlist hakata voolima. arx
  12. Kõik luugii detailid nüüd eemaldatud (v.a kere külge tehase poolt jäädavamalt paigaldatud osa) Kes tahab, siis kõik üle. Raha ei taha, aga kui saaks kramm suurema mõõduga tüki katuseplekki, siis oleks lihtne vahetuse diil Vähe suurema luugi august, kuna pole veel päris ära otsustanud, mismoodi detailselt selle augu kinni panen ja millise ettevalmistuse see plekk saama ennem peab. Hetkel veel vaja see raamiosa kere küljest välja lõigata. arx
  13. No ei kiirusta selle ära andmisega veel, aga eks ta siis ikkagi üle jääb. Minema teda ei viska.. Aga läheb natuke aega, ennem kui saan sellega tegelema hakata. arx
  14. Nägin seda M3 projekti jah ja sealt see mõte mul tuli. Hetkel tundub, et likvideerin ta siiski ära. Jälle teen elu omal keerulisemaks ja projekti vähemalt kuu aega pikemaks, aga kuidagi tundub vale ta sinna alles jätta. Turvakaare saab hoopis kõrgemale panna, kui katuseluugi puhul. Muidugi ei hakka välja vahetama kogu katuseplekki. Kui teeksin mõnda "iluautot," siis oleks õigem kogu plekk vahetada. Hetkel pole veel täitsa plaani välja mõelnud, kuidas täpselt see töö teostada. Alles peaks kuidagi võibolla jätma selle katuseluugi allapoole pöörava pleki randi, et hiljem see koht liiga nõrk ei jääks. Võibolla tuleb jälle tinaga jootmine meelde tuletada jne. Pleki saab kõige lähemalt üldse võibolla oma seisma jäänud Golfi projekti küljest. Aga mõtleb veel... Hetkel ei tea, kuna sellega tegelema hakata saab. Siis jääb loomulikult ka see luugiplekk alles, mis tundub foorumis imekombel jälle mingi ihaldusobjekt olema arx
  15. Hetkel on mul üks suur küsimärk katuseluuk. Kui haruldane see luugita katus nendel keredel siis on? Heameelega likvideeriks ta ära, aga ei tea hetkel, kas võiks leiduda kellegil kuskil mõni luugita katuseplekk või tuleb see auk ise kinni keevitada. Või jätan ta hetkel nii nagu on, sest see augu täitmine on kah paras ajakulu... arx
  16. Kui aus olla, siis seal ei osanud väga midagi teha esialgu. Kohati ilma, et oleks kunagi autoga sõitnud, keeruline mõningaid asju paremaks teha Eks saab niikuinii ühteist ümber teha veel, aga arendustööks on vaja ikkagi ka sõita proovida ja testida. Esialgu plaan suuremas osas saada auto liikuma, ennem kui kere näiteks värvi läheb. arx

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.