Kõik, mis retspets postitas
-
M: E30 stroker, 1200€
Rahvaspordi reeglite järgi tehtud.Bilstein B6 amordid, LSD, 4,45 differ, Getrag 260kast, põhjakaitse metallist, 2,7 stroker moto. Plokikaanetihend vajab vahetust. Kere rebuild tehtud 2013 suvel. Kere on väga tugev, uued lansekad, karbid. Müügi põhjus- kolisin esiveo peale üle ning kahju on vaadata kuidas auto seisab. AsunTtartumaal, Pets 5222191 Pilte leiab siit https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.588634477922726&type=1 MÜÜDUD!
-
M: M20 Stroker mootor
Tere, Kuna peale viimast katset seisma jäädes lõi lõdviku puruks ja kaanetihend on läbi, ilmselt vajab ka plokikaas lihvimist, siis müün kogu mootori ära sest lähen uuema peale üle. Mootoris mingit kolinat ega sellist viga ei ole, kes soovib sisi mootor veel autol peal ja töötab ilusti, ainult mahlad on segamini. Ühesõnaga kes tahab juppe siis on saadaval, võin ka kogu komplektse mootori müüa kui huvi on. 2,7l väntvõll 2,5l kolvid, plokk 2,5l plokikaas 885 lõpuga 3,5l õhulugeja,pihustid, kõik generaatorid, starterid asjad ka olemas. Kel huvi kirjutab kirja petstammoja@gmail.com või helistab +3725222191 Pets
-
O: E30 suure korpusega lsd diffri
Pakkumised palun petstammoja@gmail.com või ps või 5222191. Asun Tartumaal aga tulen ise jupile järgi üle Eesti, Kiire!
-
O: E30 numbrituled, Esiklaas ja Tagumised turvavööd
Vaja siis sellised asju mis pealkirjas kirjas. Kel leidub esimesi lähitulesid siis oleksin ka nendest huvitatud. Sooviks kui oleks võimalik saata Tartusse aga kui ei saa siis võin ise järgi tulla. Pakkumised teha petstammoja@gmail.com Peeter Tammoja +372 5222191 Tartumaa
-
O: e30 bensiinipaagi
Tere. Mul paak olemas, paku hinda. Asub Tartumaal.
-
O: M20 käigukasti
See vist ei sobi M20le? Mul 1 M50 kast on, ei sobi
-
O: M20 käigukasti
Oleks vaja käigukasti mis sobiks M20B25 mootori otsa. Ideaalne oleks diisli kast aga võib ka pakkuda 2,5l kaste. Mida soodsam hind seda parem, mida tartule lähedamal seda parem. Peeter Tammoja 5222191, petstammoja@gmail.com või ps.
-
BMW 323i 1983 - retspets
Käisine eile rapla kardirajal nati autot tuulutamas ning tekkis probleem: roolivõim lakkas töötamast. Õli on paagis, rihm on peal aga rool on raske. Kellelgi juhtunud midagi sellist?
-
BMW 323i 1983 - retspets
Aga mul on 3,5 õhulugeja, kas see ei ana rohkem õhku peale?
-
BMW 323i 1983 - retspets
Mis pihusteid kasutate strokeritel? Hetkel mul küljes väidetavalt 3,5 pihustid kuid täna kui uue komplekti kokku sain tundub et 1 pihusti ei tööta. Kas on kellegil täna või homme( reedel) pakkuda 3,5l pihusteid või on teadmisi et võib ka 2,5l pihusteid kasutada? leidsin mingi koodi ka pihustilt 280150714.
-
BMW 323i 1983 - retspets
ei ole ta midagi. 170km/h on tippkiirus ja see ei ole midagi nii vähe.
-
BMW 323i 1983 - retspets
Kuskandis antc asud? Kuidas siis jõuvahekord 3,5 rullide ja type r- dega jäänud on? see differ jah ralli jaoks hea.
-
BMW 323i 1983 - retspets
No kui plokki hakata maha võtma siis on juba reguleeritav nukaratas kohustuslik. Panin sisse 2,5 kolvid, küll liigub mul 4,45 differ, ehk ei jää jalgu. Torukolle ja teine nukk on kahjuks keelatud rahvaspordis.
-
BMW 323i 1983 - retspets
Oskab keegi öelda millised kolvid on strokerile paremad? 2,7 kolvid on suhteliselt siledad pealt, 2,5 kolvidel aga nati kumerust ja enamjaolt nõgusad. Ma ise mõtlesin et 2,7 omadel surveaste ehk parem aga 2,5 sel tundub et gaasid liiguvad paremini välja. Kui oleks 4 klapise süsteemiga mootor siis ilmselt oleks 2,7 se omad paremad aga 2 klapise süsteemiga? On kellegil teadmisi, kokkupuuteid?
-
BMW 323i 1983 - retspets
Aga kuidas on lood 1,8 vs 2,5?
-
BMW 323i 1983 - retspets
selle auto plaan on jääda rahvarallisid/rahvasprinte sõitma niikaua kui võimalik. Ilmselt tuleb minna üle 2,5l motole seega jäävad 2,7 vänt ja kepsud üle kuna sain need kaasa mootoriga. Kas keegi teab kui suur kütusesurve peab olema 3,5l bmw pihustitel? Võtsin 1,8 moto küljest ja kruvisin külge, äkki on viga hoopis benasurves?
-
BMW 323i 1983 - retspets
Tere, Mõtlesin lõpuks siia ka teema tema enda autost et lugeda teiste soovitusi ja mõtteid. Kere oli ostuajal suht kehvas seisus seega kogu talv mööduski keretöid tehes (uued lansekad, karbid, igasugused tugevdused). Mootoriks on hetkel 2,7 plokk, vänt ja kepsud, 2,5 plokikaas, 3,5 pihustid,aju ning õhulugeja. Enne keretöid aga juhtus selline asi et mootorikäpad murdusid rallil ning mootor lõhkus radika, loomulikult sellepärast rallit pooleli ei jätnud ning kallasin aga katsete vahepeal vett peale. Tulemus on aga see et ilmselt on kolb või midagi seal ära põlenud sest mootor suitseb, madalalt plödiseb ja kõrgelt käib nagu 5 silindri pealt. Eile tõin täiskomplektse 2,5 moto plus 2,7 vänt ja kepsud. Nüüd mõtlengi kas panna 2,5 vahele või hakata jälle seda kombot ehitama. ( 2,5 oleks tunduvalt lihtsam) Tahtsingi küsida miks rahvas enamjaolt just strokerit ehitada tahab? mina ise mõtlen et kui panen torukollektorija teise juhtimise (aju+ korralikult seadistada). MIna ise arvan et tulemus on kas sama või isegi parem aga mida arvavad/teavad teised?
-
m20b25(2,7i) stroker
Kas 2,5 ja 2,7 kepsud on erinevad?
-
BMW 316i (M42B18) '89 - siimp
Väga vägev! Siim loodan sind siis selle masinaga ka meie radadel näha. Mina arvan et talveks ei ole seda 50% lsd tarvis kuna pidamist tavarehviga nii palju ei ole et see enda õigustaks- see lihtsalt minu arvamus. säästad head diffrit ja vähem tööd. Edu!
-
Millised küünlad Super ETA-le?
Ei näita samasid. See oli esimene asi mida ma vaatasin enne selle teema tegemst juba.
-
Millised küünlad Super ETA-le?
Tere, Ostsin sellise masina millel siis 2,7 plokk ja 2,5 plokikaan. Rahvas räägib et seda komplekti kutsutakse super ETA ks. Kuna küünlad on suht tuhmunud siis sooviks küünlaid vahetada. Küsimus on kas võtta küünlad 2,5 moto järgi või 2,7 järgi või hoopis midagi muud. Oskab keegi ehk midagi soovitada? Terv, Pets