Hüppa postitusse

kasparius

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis kasparius postitas

  1. Kaks tutikat laagrit mida ei joudnudki oma autole kunagi installida. FAG 561948aez72 koodiga 2tk kokku 40 eur tel 5067508 Tallinn või post
  2. Auto müüsin Brisbane Ise Eestis Oli ikka üks kuramuse korraliku kerega 30.... Enne müüki kui tulin merepinnale autoga ja kiip oli teine, liikus juba palju-palju paremini. Peaaegu nagu 95kw Lihtsalt infoks, müügihind oli 2k AUD, ehk päris odav
  3. Eemal jah Eestist. AUS Pidi lihtne swap olema
  4. Käisin eile 4 ukselist facelifti vaatamas. Sama värvi mis mul. Mootor oli 3,8 V6. Kastiks automaat th 700 Kui gaasi puudutasin oli suss ringi. Asfalt oli märg. Käike vahetas jõnksuga ja kiirendus oli mõnus. 300NM väänet. Sisu oli veidi räämas. Tundus veidi projektikas. Kohe ei hakanud otsustama, sest tahtsin veel paar autot see päev üle vaadata. õhtul kui helistasin kutile, et ok võtan ära- oli auto müüdud. Nüüd on ainult üks asi mõttes. conversion! 2,0 tagasi istudes oli pehmelt öeldes s**t.
  5. Soojuse kohta: Armatuur on mõradega(siin ülipopp dashmat on peal), istmed on natuke räbalad, katus kaotab lakki. Ja kuna elan ca 900 meetri kõrgusel, siis ei käi nii edasi ka nagu vaja. Aga kui asfalt on niiske siis on käiguvalitsa asendis 1-2-3, mitte D Redline on 7000 praegu. Peale 6500 saabub kummaline, hüpnotiseeriv heli. Pole eriti näinud E30 ilma AC-ta.
  6. Radiaator hakkas vahepeal lekkima. tegemist plastikosaga. Igasugused "ime Epoxy-d" ei tööta. Uus radiaator järgmine nädal, mis teha. Jälle pildistasin, igav oli. Seebikarp on ikka üks halb asi...
  7. Palun hoia seda edasi sellisena väliselt ära tuuni!
  8. Ma ean ütlema, et kuradima sheff on siin Austraalias ringi sõita rulliga. Siin asulas pole mitte ühtegi teist sellist veel kohanud. Ca 10 000 elanikuga koht. Kõik tööandjad, töökaaslased on öelnud, et lahe masin. Paljud kohalikud on lambist tänaval tulnud ütlema, et Nice car! Isegi suurlinn Brisbanes on neid ca 5tk müügil. Auto on korralikult ennast üleval pidanud ja sõidurõõm on garanteeritud
  9. Kas härrad teavad milledel "stomp test" töötab ja millel ei. Proovisin täna. Minu autol ei funksi. Kas mul on üldse CE Light olemas? Võtsin isegi mootoril õhulugeja ära ja käivitasin. Mingit tulukest ei süttinud ja mootor töötas. Puterdas, aga töötas. Leidsin täna prao küünlajuhtmes. Olen lugenud, et praguline juhe ei tohiks impulssi üldse edasi anda, seega peaks olema tunda , et töötab viie pütiga. Nii see aga pole. Mootor käib ilusasti puhtalt. Peab ikka carb cleaneriga vist kogu selle sisselaske ümbruse üle käima ja injector cleanerit paaki panema. Vaatan, kas annab tulemust.
  10. Täna tegin Fan delete ära. Enam ees seda suurt ventikat pole ja peab nentima, et autol on nyyd mahe ridakuus hääl ja minek on veidi erksam. Mootor töötab väga ilusasti ühtlaselt, ainult ühe väikese tähelepaneku tegin: kui korraks tyhikäigul vajutada veidi gaasi, siis ei tule kohe mootor järgi vaid teeb suss ja siis pööre tõuseb... mida selle kohta arvata? Kütusekulu endiselt 10L sajale maanteel @90kmh Kiirendus sajani endiselt väga uimane. Üle 14 sek-i. Vaatasin Afm kaant on kunagi näpitud... Küünlad korras. Kuidas ise saaks juhtmete korrasolekus veenduda? Järgmise asjana katsetan fuel injector cleanerit...ja siis summuti kallale.
  11. otot, siis väidad et seda tyhikäigu kruvi pean keerama? Seda kui keerata peale, siis pöörded tõusevad. Mul ei ole tyhikäiguga mingeid probleeme...ja vägisi tõsta ka nagu ei taha. Mul saab seda radika poolelt keerata muide. RHD See kruvi asend on praegu täiesti maha keeratud, ehk kui kruvi keeran veel maha , pöörded ei lange.
  12. Tänud hiis ja einar! chipist räägin siis kui käes ja testitud. Aga Greger, sa vana kala, panen sulle siia pildi ja sa proovi uuesti seletada mis asja reguleerima peaks... Mis kus? Võta M20 pilt ette ja juhenda, mis selle reguleeritava asja lähedal on ja miks ma gaasitrossi pean pingutama? Tänan ette!
  13. Ventika eemaldan nädalavahetusel. See ongi see kohutav undamine mis häirib. Selle kohta foorumites juttu ka olnud, et vabastab väikese osa võimsusest. Uurin seda sisselaske regulltavat asjandust millele nime ei tea ja teen summuti ka veidi vabamaks kunagi ehk.. Tellin ära chipi, sest üks tegelane sai vaid chipi ja summuti modifitseerimisega autol kiirenduse alla 9 sek sajani automaatiga. M20B20. Siiani polnud mul NA mootori chippimisse usku, aga kui selle kuti videosid vaatasin, siis pani mõtlema...
  14. Üks pilt ka vahelduseks. Ei panen kohe mõned. Kere on autol ikka tõsiselt hea... http://imageshack.us...8/img3324o.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/818/img3278jp.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/585/img3327m.jpg/
  15. Võiksin postitada probleemida alla, aga äkki keegi tark loeb seda siin: Sõitsin kahe päevaga maha 1600km. Tujurikkuja oli kogu aeg silme ees ja tema eesmärk oli paigas. Tuju oli null, sest kui 2,0 mootor kulutab maanteeel stabiilselt 100ga( GPS järgi sõites) 11-12L sajale, ei saagi hea tuju olla. Reaalne kulu oligi 11 kogu tee peale. Milles võib asi olla? Rehvirõhud ja vabajooks korras. Mootoris vedelikud olemas. Jah vedelik temp korras. Proovisin ka erineva oktaanarvuga kütuseid. Marginaalne vahe, kui mitte öelda olematu. Kiirenedus pole ka see mis peaks. Alles viie tuhande juures on kuulda häält ja tõmmet,a ga ikka mitte see... Saan aru , et tegemist on 2,0 automaadiga, aga siiski. Mul on olnud sama kere peal pre face B20 manuaal ja see oli väga palju nobedam ja ökonoomsem. Ma sõitsin sellega linnas 10L sajale! Kusjuures linnas vaikselt sõites on kulu isegi nau raamatus 13 kanti, aga 90kmh raamatus on peaaegu 8L sajale. Sellise tulemi sain mäest alla ja 90 sõites. Stopperiga ja gps ga tuli kiirendus sajani 15 sek! Pole kaugeltki tehaseandmed. Rihm just vahetatud- eeldan,e tkui oleks hammas valesti peal oleks ka tühikäigul tunda... samas mootori hääle ja töö järgi on kõik korras, ainult joob palju Pikk lugu tuli, aga äkki kellelgi on aimu millest võiks alustada, sest kulu on ca 30% enam kui peaks. Ise kahtlustan umbes katalüsaatorit, kas võib tõepõhja olla?
  16. Tervitus rullirahvas! Täna juhtus minuga selline asi, et sain omanikuks. Nimelt siis oma elu neljas E30. Esimese ostsin täpselt 10a tagasi. Nüüd siis naasen juurte manu tagasi. Ostsin ta Austraalia dollarite eest, seega võite aimata mis poolel sõidan ja kus on rool. Varustust on nagu küll: * Tomat * A/C * 4x el aken * el luuk * roolivõim Muu nagu 2,0 E30-l ikka. Masin on väga korraliku veermikuga ja täiesti stokk, peale helisüsteemi. Isegi veljed on 14" valu. Uskumatult tihe võib üks korralik rull olla. Veel nii vana auto kohta. Salongis mitte ühtegi naginat... Auto jääb stokiks, seega ega pikka jorutamist arenduste teemal ei tule. Esipidurikettad vahetan ära, neil on vibra. Istmed on veidi räbaldunud. Läbisõit( peaks olema autentne) 330 000km Helisüsteem 6 kõlariga ja tööriistad taga pagassis komplektsed. Väga korralikud rehvid. Põrkerauas on mõra. Üks viga on mis häirib praegu. Sõites on kuulda undamist, mis ei ole tingitud diffrist, ega kardaanist, vaid on seoses mootoripööretega. Mis teem asellega olla võib? Või on see tõesti aut kasti eripära? Ei mäleta nagu et 325-l nii oli. Uimane on ta küll, selle vastu ei saa. Alles siis kui pööre üle 4000 läheb ,hakkab liigutama ja häält teeb ka vähe, kuigi kahe toruga summuti on. Aga 5000 juures on ilus sound, kui summuti volume muutub valjemaks kui see undamine. Gaasipedaal käib ka liiga raskelt ka kickdown töötab vaid päris "läbi põranda" vajutades. Peab regullima ja näppima neid veidi. Aga miks ta käigu nii vara vahetab, sellest ma aru ei saa. Isegi põhjagaasiga ei saa üle 5500rpm? Võibolla pean tellima ühe saksa onu käest kiibi, mis seda muudab....selle kohta on ülihäid kommentaare olnud. Niipalju siis stokiks jätmisest Ja viimaks siis rooste..... Sellel autol peaaegu polegi seda! Milline ilus põhi! Ütleme nii, et Eestis sellise hinnaga seda autot ei saaks ja olin natuke halb ostja ja tingisin ka kõvasti. Lähiajal paremaid pilte ka. http://imageshack.us/photo/my-images/84/dscn0642l.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/15/dscn06461.jpg/ Täna koju sõites oli selline nostalgia peal, et suunurgad olid ülespoole küll
  17. Netist lugedes selgub , et 320 ECE versioonil on ca 10NM vähem väänet kui tavalisel. Tegemist on 1989 aasta autoga. Kõigi eelduste kohalselt on tegemist ECE märgistuse taga katalüsaator mis natukene hinge koomale tõmbab. Kas tühipalja kati eemalduse/toru asendamisega saab need 10 peidusolevat Njuutonmeetrit lagedale( eeldades, et mootor on veel suutlik)? Või on aju ka teisiti sätitud? EDIT: Vahepeal niipalju targemaks saanud, et ECE ikkgai ilma katita versioon...väidetavalt kõrgema kompressiooniga...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.