Hüppa postitusse

lauri551

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  1. lauri551 vastas lauri551 teema asukohas Autod
    Müüdud
  2. lauri551 vastas lauri551 teema asukohas Autod
    Hind foorumlasele 750€.
  3. lauri551 vastas lauri551 teema asukohas Autod
    Korrigeerisin veidi hinda. On olemas ka vahetus võimalus. Eelistatud on Diisel sõidukid.
  4. lauri551 lisas teema asukohas Autod
    Müüa siis selline isend. Rohkem infot: http://auto.motors24...W-324-1988.aspx
  5. Mina maadlesin ka paar nädalat tagasi selle aku tule jamaga. Keerasin süüte välja aga aku tuli jäi põlema. Minul oli viga läbi põlenud genekas.
  6. Puksid on juba ära põletatud aga kuidas selle välimise võru kätte saab? Olen juba selle rauasaega mitmest kohast katki lõiganud jne. aga vana raip ikka ei taha tulla.
  7. Andke nüüd mehele head nõu ja tehke pilte kuidas saab sillatala puksid tala seest kätte?
  8. Uuendaks seda teemat ka natuke. Pärast mitmeid aastaid on see auto siiski veel elus ja sõidab ringi Võrumaal. Omanikuks olen siis sedapuhku mina. See siis mul esimene Bemm, esimene Traktor ja esimene turbo mootoriga isend. Toodud sai see saaremaalt. U. 2 kuud olen sellega sõitnud ja tuleb tunnistada, et auto on päris probleemne. Mõne nädala eest sai vahetatud plokikaane tihend. Kaan käis ka survestuses ja lihvimises. Õnneks kaanes vigasid ei täheldatud. Vajas ainult lihvimist kuna pidavat olema laineline. Pärast tihendi vahetust vaevab aga ikkagi seda elukat jahutussüsteemi mured. Nimelt kui autole natuke kõvemini vastu pead anda siis läheb jahutusvedelik ikkagi kuumaks. Termostaadi korrasolekust pole mul õrna aimugi aga see on plaanis lähipäevadel vahelt välja visata ja vaadata kuidas siis asi toimima hakkab. Selline sümptom veel, et kui mootor läheb kuumaks siis soojendusest hakkab tulema külma õhku. Mis värk sellega olla võib? Rahulikult kulgedes pole häda kedagi ja kannatab sõita järjest kasvõi sadu kilomeetreid. Ilus kapotialune millest võib leida pilte selle teema varasematest postitustest on asendatud pornoga. El. pump on vahetatud Meh. pumba vastu ja kogu mootori juhtmestik koosneb imepeenikestest juhtmetest ja hunnikust isoleerpaelast. Sillad on täitsa peetis. Esimesed rooliotsad on kohe, kohe laiali minemas. Tagumised rattad on lääpas. Üks rohkem kui teine. Ja esi ja tagarataste omavahelised kaugused on ka paigast ära. Üks ratas on u. 2cm tagapool kui teine. Siit siis küsimus, et mis asi seal tagasillas mida mõjutab? St. kuidas rattad sirgeks uuesti saada? Käiguvahetusel käib tagasillast läbi tugev mütsatus. See arvatavasti tähendab siis seda, et tagasilla suured puksid on omadega õhtal? Keegi auto eelmistest omanikest on selle asjandusega niimoodi üle äärekivi sõitnud, et kõik õlifiltri kopsik, õli jahutusradikas, karter jne. sõideti alt ära. Ja siis sõideti sellega objektilt minema ilma õlita. Seega jäi turbo ilma õlita ja tänu sellele on see samuti läbi. Lõtkud on nii ja naasugused. Pikilõtku õnneks küll suhteliselt vähe. Karter on ka ei tea mis auto oma sest koht kuhu õlivarras minema peaks täiesti puudub. Ühesõnaga õlivarrast mul pole. Seega ootan pakkumisi karterile. Võiks olla koos vardaga ja selle toruga kuhu varras sisse käib. Ja rõhutan: Mida odavam, seda parem. See paljude armastatud Mazda tiib on pagasniku luugilt minema visatud ja asendatud miski Lip-iga. Salong on samuti saanud uuenduskuuri. Hetkel siis sees samasugused istmed mille pildid võib leida samuti siit teemast. Ainus vahe siis selles, et kõik on korralik. Need nn. toonitud esituled tuleb visata eest nii kiiresti ja suure kaarega minema kui jaksan. Öösel lähituledega sõites on sama hea nagu oleks kott pähe tõmmatud. Ainus asi millega selle auto juures rahul olen on kere seisukord. See on veel päris kõva ja isegi põhi on täitsa enam vähem. Juhipoolne küljekarp on mäda aga see saab ka varsti uuenduskuuri. Katuseluugil on ka endiselt auk Ostes oli auto siis selline: Kahjuks nende ilusate velgede jaoks raha ei jätkunud. Hetkel siis olukord selline:

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.