Hüppa postitusse

rider03

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis rider03 postitas

  1. ei soovitaks üldse seda mootorile mille ajalugu ise ei tea nähtud küll kuidas noo mootorid otsa saavad, piisab vaid ühest kanali sulgemisest ja asi korras:)
  2. vaatasin netist, et sama sugused maksavad 419 euri tükk uutena ja need mis ma sain need näevad välja nagu uued ainult valge recaro kiri on natuke määrdunud ahsoo ja originaal siinide külge on räigelt keevitatud lada siinid sain need ühest põllurallikast mis läks vana metalli:D
  3. kiiduväärt Margo
  4. tahan neid panna rahvaralli e30nesse aga seal õeldud, et iste peab olema siis nimelt selline mida on tehas ka kasutanu:D nüüd jamps kui pean loobuma neist
  5. küsiks siis, kas selliseid istmed on bmw kunagi mingile isendile sisse pannud, kui jah siis millele ja mingit tõestavad lehte võiks ka jagada siis:) istmed ise siin http://www.vacmotorsports.com/catalog/bmw---e30-m3-sport-evo-red-color--seat-belts.htm
  6. 'siimp' kle kui viitsid siis vaata postkasti võiksid vastata kirjale:D:D
  7. jep kui kui selle blocki peale paned siis idee järgi peab ka auto dokid teiseks tegema . aga see selleks . kuigi minumeelest on rahvaralli natuke läinud mõttetuks eriti see täpsus sõit seepärast saaremaa on olnud üks normaalsemaid et seal reaalselt loevad ka oskused mida teed seal. aga nagu Teele käest just kuulsin siis jääbki ära see
  8. pean silmas siis 126 kw silindrite ümbermõõtu mis siis tehasest tulnud ilma puurimisetta ja vända kaelade mõõte :) ee oot aju peal siis peab kirjas olema mis motronic see on vms??
  9. okei. eile otsisin kah nukkasi aga pole leinud, et keegi kuskil müüks kangemaid nukkasi aa ajudele ja õhulugejale siis pistikud istuvad 1-1 le, et neid ei pea vahetama? ja äkki keegi teab kus leida tabel kus on kõik nii silindrite kui ka vända läbimõõdud ja ümbermõõdud, mõtlen siis just 126 kw konele
  10. noo ütleme nii et eks see ole sõitjas suuresti kinni, nüüd saaremaa rallil ei olnud Mättik oma M3 väga palju kiirem kui me oma Mossega mis ei ole küll kaugeltki stock aga siiski. teiseks on rahvarallis nii, et sul on 2,5 mootor ja teed sellest niiõelda strockeri ja tuled sellega poodjumile aasta lõpus ja mina näiteks jään oma originaalis 2.5 neljandaks.Siis pretensiooni esitades võetakse sult käest kõik medalid mis võitnud oled selle autoga... ja ma ei viitsi asja nii püssiks ka ajada sest tegelikult rallirajale on 2.5 natuke halvem kui nt 318is kuna 2,5 kipub nina libedal otse jooksma just kiired mahapõõrded ja sellised... kui saaremaale sõitma tuled siis isegi tuleks vaatama sinu massinat
  11. kuna auto läheb rahva ralliks ja kuna 126kw ei ole vaja katte ja muud säärast jama siis sai valikuks just see jep ise ka siis mõtlesin et kui panna Pihustid 214cc@3bar Top feed, BOSCH: 0 280 150 714, Originaalis: BMW M30 3,5 155kw.siis seegi juba peaks aitama kaasa vms?? aga kas siis pean ka vahetama aju ning õhulugeja.. ja kui palju oleks reaalselt kasu kangemast nukast ja kaane portimisest.. Tegelikult kõige hullem on see, et kunagi see mootor oli mingi street race projektikas olnud niiet mul pole õrna aimu ka mis seal kaanega vms võib tehtud olla ?? kuidas seda üldse kindlaks teha kas kaan on veel originaalis või on seal midagi puuritud jne kindlasti kõige parem viis on see kui tõstad teise kaane kõrvale aga mul pole teist kaant siis veel kus ma saaksin originaal silindrite läbimõõdud ja väna kaelade mõõdud ??
  12. nonii sorri kui see teema on kuskil siin olemas aga ma ei leidnud vastust oma küsimusel igastahes, alustan sellest et mingit turbopüssi mul kavas teha pole. auto on mõeldud ralli radadel, kuna bmw minu jaoks uus mootori ehituselt siis ma ei hakka parem ise mõtleme üle vaid küsin neilt kes teavad. huvitab mind see, et kuidas saada seda natuke järgi aidata, selge see, et kõik klapid ja kolvirõngad ja muu selline läheb uus. kuid kindlasti tasuks veel midagi teha, et küsimus olekski siis,et nimelt mida..?!?! mainin veel ära et kuna vaatasin remotmõõdus kolvide hindasid siis silindrite puurimine vist jääb ära kui kellegil just sobivad kolve pole pakkuda:P
  13. rider03 lisas teema asukohas Küsimused - Vastused
    terv selline küsimus siis, et mis jätaks auto sama kõrgeks või siis laseks alla sent kaks kuid mitte kõrgem. Aga oleks jäigem kui originaal vedru jutt käib siis kupeest r6. Aitähh
  14. nonii tänud kes abistasid, leitsin üles selle koodi ja mootoriks on ikkagi 126kw isend!
  15. nonii uurisn ja puurisin seda asja niipalju kui nägin ja järeldus siis selline, et õlivarras tuleb plokist rihmaratas näib olevat plekist ja mootori koodi ei leidnud ehk keegi saaks kostitada pildiga, et kus see on täpelt:
  16. eee eks ma homme siis kukun puhastama seda jama seal aga täna ei leidnud ma küll ploki pealt ühtegi märget et mis asi see on
  17. jep sorri Hiis aga mul arvuti ei labudeerinud välja seda jooksis kokku enne
  18. nonii www.nagi.ee/photos/mikk03/sets/
  19. nonii kirjutaks ka siis vahepeal veidi siia:). Nüüd siis kolme nädalaga on juhtunud niipalju, et kõik põhjas olevad augud on kinni saanud keevitatu ja mastiksiga üle tõmmatud veel oli 3 auku kunde pool taga koopas. Keevitatud sai taha ise strubar ja amordi kannusi vähe tugevdatud. Puru oli mädanenud ka tagumise põlle kunde nurk kus tuleb välja tõmbe aas, sinnagi sai ise väänatud uus plekk ja kinni keevitatud.Auto on saanud peale ka uue värvi milleks kasutasin nn veoauto värvi kuna autost tuleb niikuid nii ralli suunitlusega masin. kõik rooste ja korrosioon on eemaldatud ja külje karbid ja tagumised tiiva ääre enne värvimist kivikaitsmega üle lastud. Siis sai soetatud veel LSD küll väikse korpusega aga alguseks parem kui mitte midagi:) amordid vedrud on ka uued milleks kasutan fk madaldus 35/40 ja tk automotive jämedad sprint gaasikad. Nüüdseks on autol kõik puksid nii esi kui tagasillas vahetatud, ees kasutasin lemfi tooteid ja eksentrik õõtsapuks läks m3 oma, kuna tavalisega hakkab 15 tolline 65 kõrge kruusakas lihtsalt koopasse närima. Täna tõmbasin väljalaske kolde ka maha et needki tihendid vahetada. Salongis on muutusi niipalju et matid olen sisse saanud ja eile sain kellaploki ja lüliti ploki ka valmis, kellaplokki läheb siis voltmeeter õlisurve ja õlitemp veel lisaks läheb kaks õlituld et ei jääks märkamatta kui olukord on hull:D. lülitisse läheb siis lisatuled,süüde.start engin,abs ja massilüliti.. puudu veel siis autolt on korralik terve karteri kaan,istmed,summuti,ja väikse korpusega 3.91 või 4.10 ülekandega. Summ ja istmed on pm olemas head foorumikaaslaste käest aga karterit ja diffrit võib pakkuda.jaa pildid lisan ka lähema tunni jooksul:D
  20. kuidas teha vahet m20b25 mootoritel, et mis on 125kw ja 126kw vahe? välja arvata siis see et pole katti ega lamdat??Või kas üldse saab teha??
  21. krt uskumattu. aga värvisin just oma rulli sama värvi küll, jääb minu rull rahvaralli ja sport ralli legendi autoks aga ikkagi värv on kena:)
  22. oskab keegi midagi rääkida nende kohta??? kas tasub osta v mitte??
  23. okei siis lasen kellegil ära mõõta:) tänud
  24. krt, siis jama:S:S:S tahaks soomest ära osta aga ma unustasin vaadata et mis mul seal ees on .. kui seda väljast mõõta nihkaga siis ei saa teada kumb ta on??
  25. terv. oleks soov teada siis, et on vahet 2.0 ja 2.5 rulli amordi püsaku mõõtudel või on need mõlemad 51mm vms

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.