Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

perfectenemy

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    68
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

Postitused, mis perfectenemy postitas

  1. Näidikute hoidja käib tuhatoosi ja soojenduse nuppude vahele, materjal selline "pehme kumm" vms

    ei ole vaja kuidagi kinnitada, lükkad sisse ja ongi paigas.

    Erinevate juttude kohaselt Hartge või VDO toodang, kirju peal pole.

     

    Eest korralik, taga keegi natuke nuga näidanud millegipärast

    Kellad saab kaasa, kellad käivad sisse lükates.

     

    autogauge "smoke" kell on õlitemperatuuri oma.

     

    Keda huvitab, pakub hinna ka

    Asub Otepääl, nv ka Tartus

    Kontakti: kristo911@hotmail.com

     

    WP_20150925_003.jpg

    WP_20150925_004.jpg

  2. Lihtsalt huvipärast küsin, et miks sisselaske eemaldate?

     

    mul mahtus mootor koos getrag 240-ga kõigi sisselasete, väljalasete ja muu mudruga ülevalt sisse.

     

    Teisele kerele tõstes sai ära võetud ainult roolivõimu rihmaratas, siis läks veel ruumikamalt sisse...

  3. Maru mehed ikka küll, kui enam e30 pole, siis tehakse mingi äss särk B)

     

    Aga ma siiski võtaks ka ühe sinise ja ühe musta kui võib.

     

    Sel firmal oma metoodikat pole suuruse mõõtmiseks?

    Siin tuleks L ja XL vahel kaaluda

    Nende kodulehelt seda ei leia.

     

     

    Mõõtmistulemused ütlevad:

     

    Üks must Lsuurus

    Üks sinine L suurus

  4. eemaldad kraani, seejärel vett täis ja lõikad ta ketaslõikuriga omale meeldivaks :D

    kraan ei taha sealt muidugi vabatahtlikult maha tulla tavaliselt.

    mul aega oli, siis mul enne tuuldus ta mitu nädalat.

    gaas peaks tegelikult ruttu lahkuma sealt balloonist, kuid lõhna aine jääb sinna kuni esimese tuleni.

    liivaga täitmise mõttest ma aru ei saa.

  5. Kommenteerijad on küll enamus osas lambad :D

    Isegi lammaste lugemine ei aita enam.

    Krt, enamus öid aasta algusest lihtsalt ärkvel passinud.

    Tuleb V8-ga e30 ära vist proovida, kahtlustan, et surm on varsti uksetaga...

  6. Kuna siin liigub mitut sorti autotuunereid siis küsin ka siit-

    Tarvis 85 aasta zaz 968m-le

    rooliotsasi

    kojamehemootorit

    suunatule releed

    ühte esimest suunatuld

    pidurivedeliku paaki

    lõuna eestis või smartposti abiga.

    või lõuna eestis mõnd poodi kus neid müüakse või mõne inimese kontakti kes oma üleliigsest kolast tahan lahti saada.

    võib pakkuda ka tervet autot

    kontakt ps või 58015208

  7. Ma mingi hetk käisin tartus ark-i garaazis seda asja küsimas, anti üks ankeet, mingite auto andmete kohta ja pidin ise joonistama teisele paberile oma ettekujutuse kuidas see auto välja näeks ja mis lahendusi ma kasutaksin. Kodulehelt kästi veel mõne eksperdi number võtta ning temaga konsulteerida.

    pm tundus mulle tookord, et kui suudad ise piisavalt üksikasjalikult oma idee paberile panna, siis poleks erilist probleemi asjaga tekkinud.

    muidugi kui lähed arki ja ütled et sa nüüd tahad sellist asja teha aga ise ei tea kuidas, mida ja miks siis muidugi tahetakse sealt uksest välja kohe visata.

    Nüüdseks on see isu üle läinud antud hetkel, sest kohe peale mu käimist tekkis drifti seltskonda kastikas E30 :D

  8. kes tõsiselt tahab muudatudt sisse viia paberitesse, see suudab ka selle ära teha ma usun, mina selle järele vajadust pole tundnud ja pole ark-i läinud.

    kuid mingitesse seal tekkivatesse sügavatesse probleemidesse ma seal ei usu!

  9. mul kõikusid pöörded kui oli katki õhulõdviku ja tühikäigu mootori vaheline õhuvoolik.

    ja teinekord kõigutas ka kenasti pööret, kui ei saanudki aru mis viga oli.

    lõime diagnostika aparaadi külge, kustutas kõik vead ära ja pöörete kõikumine kadus, ning tagasi pole poole aastaga tulnud.

  10. 25328808.jpg

    http://www.auto24.ee/used/970157

    mootor suvel vahetatud, passis jätkuvalt kirjas 1,8 83 kw

    ark-s ei tohiks probleeme mootori vahetuse vormistamisega tulla kuna kasutatud jupid on pärit kõik bmw varuosa valikust mitte mossede ega eitea mille pealt.

    kui leiad ülevaataja kes ei pane tähele et r4 asemel r6 siis ei teki ka ülevaatusel probleeme, kuna autol passis kat-i pole märgitud co on alati korras :D

    lisasi väga pole, el peeglid, roolivõim(latt e36 oma), sportistmed, katuseluuk, esimesed udukad

    all korralikud valla rehvid valgetel plekkvelgedel hetkel, kui saame kokkuleppele siis saab kaasa ka pildil olevad valuveljed mi llel pole ühtegi kriimu ega täket.

    kere on üle keskmise, ühtegi läbivat auku pole, kuid näitab rooste algeid siit-sealt.

    ees ise tehtud hella blackid

    siit-sealt tahaks nokitsemist, nagu ikka vana auto puhul, kuid ise sõidan igapäevaselt ilma mingite muredeta.

    hinda 1400 või vahetust audi coupe quattro vastu...

    asun otepääl

  11. sisselaske kollektorit lõikuma hakata, mks sellinne porno vajalik on?

    kui kasutad e21 pidurivõimendit siis lihvid kergelt paari ribi ainult maha kollektori pealt ju...

    ja palju ruumi jäi sul radika ja veldilaatori vahele kui labad teisele poole tõstsid? ega vist mitte eriti ju

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus