Kõik, mis riders postitas
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Tegemist on kumho ecsta, bmw cupi sõidetakse nendega, pidamine on väga hea. Tavaline tänava rehv.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
jäi ikka, mul ei olnud tol hetkel exentric puksi kah millega proovida. vähe nupputada siis saaks heaks kah nüüd on parem, ma panin ülemised kinnitused kah õiged
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
miskit uuemaid pilte, mootor lõplikult peal, kast, sidur, kardaan küljes. käiguhoovastikule vaja pronks pukse, summutile vaja 2x 3" pütti ja 90kraadi põlve. saab hakkata kütusesüsteemiga tegelema ning siis elektriga peale mida peaks käivitama. hetkel esisild org tugilaagritega ei saanud tööjuurest hetkel võtta õigeid asju!
-
Lobamokkade rubriik
mul sellne küsimus, et kust saaks hea hinnaga summuti pütte. Mul tarvis 3" toru külge, ei ole vaja läikivat ja erilise otsaga. painutatud toru oleks sammuti tarvis. Sellist tüüpi oleks hea
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Lõpuks ka vahel, täna lõpetasin mootori kinnituste tegemise ja viimistluse, homme saab kolledega tegeleda ja vaadata mis gardaani panna.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Ei saanud jätta tavaliseks, meil selline väikselt viisi tiimi värk käsil. Väikene update, liiga palju ei ole teinud. Kerega pole vahepeal midagi erilist toimunud aga mootor hakkab kokku saama vaikselt. Hetke sisuga on kaaned peal, nukad paigas ja mõned muud detailid ka küljes. Puudu veel mõned O rõngad, et saaks lõplikult kokku panna mootori. Kui mootor koos katsun kastiga ühelepoole saada. Mõni pilti
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
see mõte tuli siis kui ehitasin Rait Lemberi kastikat, nüüd me ühes garages ning ka ühes tiimis. Siis juba mõtlesin, et ilmselt esimene vasikas läheb aia taha aga väga hull ei tulnudgi vaadates kui vähe aega oli
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Ennem pühi sai jälle midagi korda saadetud kuniks juhtus väike õnnetus relakaga ning nüüd on sund puhkus fabritseerimisest Sain tehtud kaaned kätte, nüüd ajan kokku veel viimaseid puudu olevaid mootori tihendeid ja muud vidinad. Selle aasta numbri sees ilmselt mootorit kokku ei saa aga alustada saab ikka. Vahepeal sai autol katus maha lõigatud ning alustatud kasti sisu raamistiku ehitamisega. Mõned pildid hetkel seisust:
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
On aega päris palju mööda läinud ja progressi pole väga midagi olnud. Hetke seis selline, et puur on valmis ja tehnilise komisjoni poolt heaks kiidetud. Hakkasin tegema ettevalmistusi, et saaks kastikaks teha auto. Kuna keevitus gaas sai otsa siis tänane päev jäi poolikuks aga mõned pildid hetke seisust. Klapikambrikaaned said kah uhke värv katte, kergelt krimpsus nagu on tehtud type-r mootoritel Garage on mhetkel suht korralik läbu kah ning ainult autodega ei tegelegi, teine hobi on kalastus
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Mis vahepeal toimunud, Vahetasin garaazi, nüüd asun garages kus on tõstuk, suruõhk ja keevitus. Nii saab juba autot ehitada kah. Enda autost nii palju, et torupuur on praktiliselt sees, taga osas mõned kaikad puudu ja esimesed kannud on puuriga sidumatta. Ilmselgelt see aasta auto valmis ei saa Varsti ehk saab katuse maha lõigata ja hakkata kastikaks vorpima.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
nonii lõpuks on pill teises garages ja puuri tegemises sellel nädalal tegin ettevalmistus töid uksed eest, armatuur seest. Pakkude kohad haljaks. Hetkel on selline olukord, et peakaar on asukoha suhtes paigas, täna paneb ette tulevad torud paika ja teen pakkud ära ning vaatab edasi
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
taha tuleb peale nagunii keevitada tugevdus plaat ning kannude vahele toru sammuti tugevdus plaatidega. tagavedru reg. süsteem on selline e36 on sammuti taga coilid eraldi seisvana.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
kasutan e36 käändmikke ja ei ole üldse rullika õõtsa küljeski süsteem. Pidurisüsteem on e36 pealt pärit. Roolisüsteem tuleb sammuti e36 pealt.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Great success! Mul on nüüd coilid olemas, pealt puudu ainult tugilaagrid aga see väike mure.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Ennem jaani sai natuken autot tehtud kah. Esimese otsa pidurid sain kätte. Suppordi rem. komplektid, kettad, klotsid, klambrid. Paigaldasin auto külge ära kah kahjuks ei olenud fotokat kaasas. Nüüd olaks vaja roolilatti e36 oma. Äkki saab järgmise nädala lõpupoole auto puuri tegemisse.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
m60b40 valisin selle pärast, et see oli sõbral olemas juba ja väljalaske kanaid olid juba tehtud tema poolt. b44 ei taha selle pärast, et sellel on tehase immo, mis tähendab, et peab olema 4,4 mootorijuhtmestik koos süüte võtmega ja immo vastuvõttu junniga. Lisaks on 4,4 vändaandur hooratta pealt, mis tähendab, et sellele sobib ainult 4,4 hooratas. 4.0 on vändaandur rihmaratta pealt. Ainuke hea asi on väljalaske kolled mis on natukene teise ehitusega.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Nii, pole päris pikalt midagi kirjutanud aga siiski asjad on liikunud, mitte küll palju kuid siiski. Hetkel auto olukord on selline, et all on e46 esimesed õõtsad, e36 püstakutega. Auto on ratastel ja liikutatav. Roolilatti ei ole hetkel. Mootoriruum on värvitud, ning kindlasti on veel mõned asjad tehtud. Esipidurite detailid saan järgmine nädal kätte. Vahepeal ostsin turvapuuri kõik painutatud torud ning varsti äkki peaks saama auto puuri tegemisse ning seal siis ka mootor peale ja aratavasti teen kastikaks, ühe pilli juba olen teinud vähemalt tean kuidas enda auto puhul paremini teha. Mootor on siiani laiali. Ja lõpuks kui hästi läheb siis saan BC racing coiloverid kah alla! Seniks hetkel kõik, kui tuleb midagi väärt pildistamist siis kindlasti panen ülesse.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Kahjuks pole vahepeal midagi jõudnud teha, eile ja täna käisin garages ja avastasin väga ebameeldiva üllatuse. Upputab raisk. Eile ostsin mõned tihendid mootorile. Mai alguses tahaks kaaned lasta kokku panna ning mootorit paigaldama auto peale. Tihenditest on puudu veel suur karteri tihend ja üks jahutus süsteemi tihend. Kas kellegil on jäänud üle esimeste õõtsade pukse? Ma sain ühed vanad e46 õõtsad ja tahaks neid prooviks külge panna aga powerflexi ei tahaks sinna otsa toppida.
-
E30 pildid internetist.
16,5 cm ei ole enam kesksagedus kõlar ning peaks suutma mängida vähemalt 80Hz, kesksageduseks loetakse ikka seda kõlarit mis on cabrio uksel seal vähe kõrgemal ja suunatud. Ning kui norima veel hakkata siis seal kesksagedus kõlar ei asu kah kõige parema kohapeal, kahjuks rullika puhul pole seda kuhugi mujale panna väga. Fakt on see, et ukse sees mängib kõlar paremini kui seal all org. kohas. Seda ütlevad 5 aastat kogemust!
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Võtsin kätte ja tegin uuesti kaasi, täna sain ühe kaane suhteliselt valmis vaja veeld kanalida lihivda heaks. Homme tahaks teise kaane kah valmis saada. Saaks äkki siis kuulõpuks kaaned kaanemehele viia kes lihviks, lõikaks. mõned pildid, selle kaane puul rohkem ei freesi, seal vaja lihvida paremaks pind. Seina ääres katkine kaas kus tegin endale ühe kanali valmis ning selle järgi freesisin teised, sealt oli ka hea vaadata milline on originaal kanal. See siis too katkine kaas
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
võidusõidus on pinged suuremad igasugustele liikuvatele ja mitte liikuvatele detailidele, mistõttu on hea kui asi oleks kindel ja konkreetne, vibratsioon ja müra on teisejärguline võidusõidus. Nagu ammu juba mainitud siis auto tänaval liikuma ei hakka.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Vhapeal pole midagi suurt toimunud, käisin abiks drifti touringu ehitamisel ning enda pilli ehitsmiseks ei jäänudgi aega. Diffrikaane lasin ära teha, esimesed coilid on põhimõtteliselt valitud, olemas. Siduri komplektiga sai selgust, läheb m5 komplekt. Kaante tegemise (klapipesad, sääred, juhtpuksid, lihv jne.) hinna sain enam vähem teada. Paar pilti kah siis See küll drifti touringu alt aga mul on samasugune
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
kahjuks pol sellist võimalust, et saaks 2 autot korraga sisse võtta. Enda auto hetkel pukkide peal ja esisild laiali ja garaaz pole teab mis suur Võin soovitada kohta kus teha: Pesur motorsport, Tallinnas, Nõmme keskuse ligidal. Ise asi millal jutule saab, kuna racing hooaeg algamas ja garaaz on pille täis, küll bmw cup autod, drifti autod ja siis tava kliendid.
-
BMW 320i Convertible 2.5L - Margar
Põhimõtteliselt on võimalik teha ka auto küljest aga ei soovita. See hõlmab õõtsade lahti võtmist, sisemiste kinnitus punktide poldi aukude freesimist ning keevitamist, kuna seal ei ole väga palju ruumi tegutseda siis aja kokkuhoiu mõttes on mõtekam terve sild alt võtta. Ning sillatala asub liiga bensiinipaagi lähedal, et sinna keevitusega juurde ronida, tõenäoliselt vast midagi ei juhtu aga krt bensiini vigurite juures ei tahaks üldse keevitada. Sillatala juures siis tuleb sisemiste kinnitus poldi augud freesida ülesse poole ovaalseks ning hea oleks keevitada ka seibid ülemisse asendisse, siis kindel värk, et õõts ei vaju mingi valemiga alla tagasi ja lääpa. Töö ise tegelt lihtne ja kiire aga auto küljes on seda väga raske teostada.
-
BMW 318 (m60b40) '90 - Riders
Selge aitab sellest piduri toru teemast, kõik siin suured teoreetikud. Realne kogemus ütleb, et terve hooaeg on sedasi sõidetud ja ei ole midagi selle toruga juhtunud! Õõtsa tipust liigub heal juhul üle 5cm aga viimase toru kinnituse juurest ei liigu niigi palju, sealt järgmise toru kinnituseni on ligikaudu 40cm ning selle maapeale see toru ei väändu midagi!!