Hiljaaegu torkas silma kahtlane mügar lae kaltsu all, mis sõrmega mudides krõmps-krõmps tegi. Mõni aeg hiljem sai põhi õlitatud ja talvituma pandud. Egas midagi, kohe järgmine päev tuli tuju reaalsusele näkku vaadata.
Lae alla kiskumine oli natuke tülikam kui oma peas ette kujutasin. Kuna eesmärk oli lagi ühes tükis kätte saada, siis pidi esi-, taga- ja küljeklaasid välja lükkama, et ääri mitte ära retsida. Võrreldes värske E28 kogemusega käib klaasivärk rullikal ikka väga libedalt.
Nagu arvata võis - katus on täitsa katki. Juhipoolne osa ikka täitsa niiske. Esimesed nurgad mädad. Üks tagumine äravool ka hapuks läinud. Ehk saaks ainult välimise pleki vahetusega hakkama ning kustutaks luugi funktsiooni sootuks. Piilarite läbi saagimist ei eelistaks. Samas keevitamist kokku on veel nii palju, et kogu ürituse mõttekus võtab vahest kõhklema. Teisalt jällegi on juba nii mõndagi tehtud ka. Enne suve pole nagunii aega teha, näis mis aeg toob.