Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 25.06.2023 asukohas Postitused

  1. 100 asja veel teha aga lootust on reedeks valmis saada ja 29 Haapsalus olla... Lappasin nina kokku ja sobitasin asju(ruleb veel ära võtta ja raam jääbgi eemaldatav) Oleks hädasti vaja pedaalide komplekti, unustasin selle auto asjad Norra🙈🙈🙈uuel nädalal peaks saama uue tugeva kardaani kätte mis tehtud ilma vahepukita
  2. Long time no see, Viimasest postitusest mõni aasta möödas ning auto ennast ilusasti ülal pidanud. Vahepeal on auto saanud uued käändmiku külge keevitatud MTS coilid, uued Japan racing veljed, mtech 2 rooli, evo repsi antitiiva, uue geneka, rv pumba, roolilatt taastatud, uued klapivahe seibid ja muud hoolt sinna juurde. Samuti sai talvel paigaldatud autole keraamika peale, et uus värv paremini säiliks. Jutu kõrvale mõni pilt ka. Kui keegi tunneb, et tal on õnnest just täpselt see auto puudu, siis võib teha omapoolse hinnapakkumise. Edasimüüjatele või kiirmüügi hinnaga ostjatele see sõiduk ei ole. Kel suurem huvi saab eraldi kontakti võtta ning lisainfot, pilte ja kõike muud mis pähe tuleb küsida.
  3. Eelnevalt oli hobiauto rollis E36 328iA M-Tech kupee, aga sai viitsimine manuaal kasti swapi osas otsa ning ei tahtnud ka täiskomplektsuses autot rikkuda. Hing ihaldas ikkagi manuaali järgi, kuidagi lõpuks jäi E30 sõelale. Antud auto ise aktiivselt müügis ei olnudki, leitud sai tänu Facebooki ostu postitusele ning all in all tundus selline nagu sooviks. Kupee, FL, manuaal, ilma katuseluugita. Lisade poolelt nii palju, et neid pole. Kohati ei igatse ka, seda mehaanilisem sõidukogemus. Kere on paar aastat tagasi värvitud. Argumentideks saigi keskmisest parem kere, hiljuti üle tehtud esimesed sportistmed, M-Tech 2 rool, Style 5 ja lisaks mõned lisad mis autoga kaasa anti. Muidugi sai kaasa ka tavapärase M40 tiksu. Esmakohtumine: 2 kuud seisis auto niisama, sai tegeletud probleemidega ja muudatustega, mis endale silmale sobivamad. Belgiast tulles oli autol peal LPG, Eestis eelnev omanik süsteemi eemaldas, aga siiani oli passis muudatus tegemata. Saue ARKis see korda aetud ning siis muudatusi sisse viima koos sügisel leitud sobiva numbriga vanemale 3sele. Algselt olid all 17x8 originaal BBS RC090 koos 195/45 rehvidega. Efektne välimus, kuid sõita oli üpris kohutav ja visuaalilt tahtsin kindlasti rohkem rehvi. Lisaks olid all 4x100 -> 5x120 adapteritega, mis polnud just eriti kvaliteetsed ning võimendas põhjust vahetamiseks. Uueks lahenduseks OZ MSW 15x7 ET12 veljed, peale 205/55 Federal rehvid. Kenad ümmargused rõngad, aga ajastutruu ja sõita ka hea. 6ne OBC ekraan sai vahetatud. Hunnikus juhtmeid ja järelturu signalisatsiooni plokke eemaldatud. Uus visco sidur, õlid-filtrid, roolilatti tolmukate, mõlemad temperatuuri andurid, sisselaske kollektori tihendid, õhulõdvik. Lisaks sai avastatud märg põrandamatt, mille käigus kontrollitud ootuspärane põhja seis. Kunagi lapitud, nüüdseks natuke rebasekarva läinud. Auke veel ei täheldanud, kuid lähitulevikus võiks tegeleda. Mingi aeg otsisin põhjust kõrgele tühikäigule, kuid lõpuks nagu ikka - kui pea ei jaga, siis jalad korrutavad. TPS pistiku võiks ka kinni panna ÜV'le läksin eeldusega, et CO näit vale või miskit muud häda. Kuid täiesti puhaste paberitega ja saab suve nautida. Olen varasemalt soovinud autot, millega rajal käia. Saabus võimalus, kasutasin ära. Ca 20 ringi Audrus selja taga, kuigi on aeglane ja rooliülekanne nagu bussil, siis lõbus oli ikka ning potensiaali jaguks E30 puhul pikalt, et rada hästi nautida. Üldpildis väga mõnus suvekruiser, praegu üritan võimalikult palju igapäeva autona kasutada ning aegamisi siit sealt enda maitse järgi muudatusi sisse viia. Ainus asi mis häirib, on see õudne rooliülekanne, roolivõimu puudumine muidugi võimendab linnas manööverdamisel. Küll jõuab tegeleda. Sisu pildi lisan lähiajal
  4. Update! Mõnda aega eelmisest postitusest mõõdas ja natukene nokitud. Esimesed plekid kapoti alla tegin lõpuks ise. Ei olnud midagi keerulist ja tulid täitsa nagu päris. Edasi tegin veel väiksemaid keevitusi ja puhastasin nurgatagused ilusti ära. Kui juba ilmad soojemad olid kutsusin pritsimehe kohale ja pritsiti auto klaaskuuliga põhja ja kapoti alt ära. Tulemusega jäin rahule ja murekohti juurde ei tekkinud. Autot tuldi pritsima hommikul ja lõunaks oli töö tehtud. Peale seda hakkas korralik kere puhastamine klaaskuulist ja pesu silikoonieemadi ja punase karukeelega, et viimnegi sodi ja rasv pooridest enne värvimist kätte saada. Auto kaetud ja võiski epokrundi valmis segada. Värviks kasutasin Novol Classic Car epokrunti. Peaks olema veidi kõvemate specidega kui standard epovärvid suvalisest värvipoest. Epoga värvisin 2x. Esimesel korral tegin värvi üpriski vedelaks, et ta jookses võimalikult palju kahe pleki vahele. Esimesel korral oli püss ja seadistus ka jube halb ja läks mõne sileda pinna kohal jooksma, kuid see selleks. Teise kihi jaoks matistasin krundi karukeelega ära ja kandsin teise paksu kihi peale. Tegin värvi veidi paksema, et peale kandes jääks see veidi tekstuursem. Teiseks korraks olin juba korralikuma krundipüstoli ka ostnud ja kompressori anomaalia lahendanud. Hetkel auto seisabki nii nagu viimasel pildil, olen ta veel korra ära matistanud ja saabki kereliimi peale kanda. Asjad tegelikult kõik olemas, kuid hetkel mitte ei kannata selliste ilmadega pikalt garaažis tööd teha ja teised projektid vajavad samuti tähelepanu😃 Foorumlastele soovin mõnusat suve ja nautige hobiksid nii palju kui võimalik🙂
  5. Täna sai natuke sisukam pesu ette võetud. Kuna isepesulas märkasin, et vesi ei liigu üheski suunas detailidelt maha oli vaja värvkattele suurem hooldus teostada. Töö järjekord: Pigi ja raua keemia, käsipesu, kuivatus, saviga, käsipesu ja wet coat (Gyeon). Ei imesta, et detailidel nullilähedane voolavus oli. Saviga tehes oli aru saada, et värvkate tugevalt abrasiivne. Lähemalt uurides palju kollakat materjali, millega tegu - ei tea. Kapott ja katus olid kõige hullemas seisus.Aga sai oluliselt paremaks ja wet coati järgselt lõpuks arvestatav kaitsekiht peal. Kunagi võiks rohkem vaeva näha ja ka poleerida, teatud sügavuses ikkagi swirl’e palju. Eelmine nädal sai OEM juppide tellimus ka tehtud, kui kohal ja küljes, räägin lähemalt. Lõpetuseks üks pildiseeria.
  6. Täna sai lubatud esimene lip külge. Nüüd on auto väljast ideaalne mu jaoks. Kui see kohale jõudis, siis unustasin pilte teha ja hakkasin kohe seda värvima. Lip ise tuli küll musta plastikuna, aga seal olid nagu plastiku vormist mingid laigud, kriimud jms. Karestasin selle veidi ära, lasin plastiku krundi peale ja siis satin black spreiga üle. Soov oli saada võimalikult sarnane esistange liistudele ja mu arust sai suht hea. Must oli algusest peale juba selge, sest küljekarbid ja tagastange alune osa ka must, siis oleks veider jäänud kui see esimene lip oleks kerevärvi. Loodetavasti kunagi jõuan kodu eest kaugemale ka pildistama ikka
  7. Vahepeal sai autot vähe korrastatud seest ja väljast. Salongi käisin kergelt tekstiilipesuri üle. Väga karmilt ei tahnud ligi minna, istmed siiski vaat et pea 40 aastat vanad. Aga läksid märgatavalt puhtamaks küll. Põhjamati pesuks ideaalis oleks pidanud istmed välja võtma, ei pääse ilusti ligi igale poole. Aga esialgu käib küll. Head sellist enne-pärast pilti ei ole, aga siis paar pärast pilti: Lisaks sai mootoriruumi ka veidi kasitud pealt poolt: Lõpetuseks väljast ka pilt:
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.