Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 13.03.2023 asukohas Postitused

  1. Äkk-idee saigi valmis. Enam-vähem. Esimene komistuskivi oli kässaritrossi kätte saamine. Rsk nii kinni roostetanud. Aga õnnestus isegi ühes tükis välja meelitada. Ootamatult ägedaks muutus ka silla kättesaamine kere küljest. Korra tekkis küll tunne, et läheks sõidaks selle vastu esimest ettejuhtuvat äärekivi pauguga lahti. Mutrite keeramisest ju üksi ei piisanud. Alumiinium ja teras ei ole hea kombo, paakuvad mõnusalt kinni. Aga peale selle suuremaid demontaanzi probleeme vist polnudki. Suht libe töö. Sild alt Puksi alumiinium südamik ja auto kere Lõpuks sain hea pilgu ka sillatala kinnitustele visata. Juba ammu teadsin, et sealt mastiksit koorub, aga pigistasin silma kinni. Ei tulnudki üllatuseks, et välimine plekk juba kenasti ära mädanenud. Ilmselgelt ise ma seda si**uma ei hakka ning pakun pigem mõnele pädevamale mehele sellega hooaja lõpus tööd. Prgu panin värvi peale ja kui seni on viimased paar aastat kannatanud, siis kannatab selle ühe hooaja veel. Sillatala kinnitused Sillatala mõrade loteriiga polnud ma ka kuigi võidukas. Diffri kinnituse osalt leidsin lausa 2 mõra ning kurat teab ehk jäi midagi märkamatagi. Lasin oma osalised teoreetilised kogemused käiku ning proovisin need ise ära likvideerida. Kauaks see hoidma jääb - ei tea. Eks siin võib suur osa olla ka omast lollusest kehvade puksidega kräunutamisest kui ka kunagisest keevisdiffrist. Sillatala mõrad Mõrad piiritletud Mõrad paigatud Värskendav värvike Ühe hurraaga vahetasin ka paagi välja. Hakkas ju vanake eelmine aasta taas lekkima. Jälle sai parasjagu joppida. Kuna vana paagi küljest on paakide-vahelist toru võimatu tervena kätte saada, siis tuleks see kuidagi uus meisterdada. Oma elu on täielikult ära elanud ka tanketoru ja paaki ühendav kummilõdvik. Vana paak tühjaks Lisatöö Suurem töö tehtud Mul on terve silla regulli komplekt ka olemas ning tahtsin seekord külge aretada, aga kuna keevitusmasin ei tundunud minu käpa all päris sõber, siis loobusin ja ei hakanud mätserdama. Aeg oli ka üsnagi piiritletud. Mõni aeg tagasi tehtud esimene pikem käivitustest oli ka suht masendav. Bemmile kohaselt hakkas jahutust ja õli juba eos välja lekkima. Jahutuse poolest on tegelt vist lugu pisut praagis jahutusradikas, mis juba uuest peast väljundavast tilkus. Eelmise mootoriga vist muu ei aidandki kui räigelt peale pingutada, siis vist tõmbas talutavaks selle lekke. Õlileke oli rohkem kasutaja saamatus. Mina karmi käega M20 klapika kaanelt plastikule üle tulles ei julgend üldse kõvasti seda pingutada. No ja nii hakkaski kkk tihendi vahelt õli välja voolama. Peale pingutamisega easy fix tegelikult, aga ega see õline tihend vist enam korralikult pidama ei jää. Noh ja autot välja lükates leidis summuti v-bandi tikk maast takistuse ja rebendes küljest. Kas ebaõnn või mingi muu häda, aga ei saa E39 pwm kliimaventi toimima. Esimese ostsin E39 diisli oma. Ventikas tegi aind mingi tonksu ja kõik. Okei, koodid bensuka omast erinevad. Äkki teised sagedused vms, ei tea. Ostsin siis E39 bensuka oma juurde. See teeb healjuhul paar tiiru siis kui ise heaks arvab ja ongi kõik. Kas mitte-toimiv asi mulle müüdud või viga ajus - ei tea. Juhtmestiku osa kõik ise veetud ning võiks nagu ok olla. Pole endal tehnikat ka, et pwm signaali kuidagi kontrollida. Praegu on tööd ikka mitmel rindel ning krt tunne, et ei saagi kunagi valmis. Hullud mehed meil siin, kes terve auto pilbasteks kisuvad.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.