Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 19.02.2023 asukohas Postitused

  1. Taaskord pean kostitama teid põhja piltidega. Ja täna on käed ikka täiesti makaronid. Nii "lihtne" töö, aga õhtuks on rammestus peal ja tunda, et midagi vist on tehtud. Jätkasin tegevusega, mis on ilmselt kõige ebameeldivam ehk siis põhja alt mastiksi maha kraapimine. Milline nauding! 😂 Juhi rattakoobas enne. Kraabitud koobas. Ja valmis. Teadsin, et seal on augukesi, mis ei peaks seal olema. Nüüd kui puhas, saab parema ülevaate. Eks keremees plaksutab käsi. Tema ju teenib sellega elatist. Mida hullem sveitsijuust, seda parema singikamaka saab keremees osta. Jõudsin ka tagumist porikoobast natukene puhastada. Enne: Ja pärast. Siit tuli ka üllatusena välja eelnevalt remonditud koht. Tuleb veel korra remontida. Mis s*tasti, see uuesti. Ja ma pean tänama endast targemaid, kes ütlesid, et tõmba ikkagi põhi paljaks. Päris palju on tulnud uusi üllatusi, mida läbi mastiksi polnud võimalik näha eg tuvastada. Üks nendest üllatustest. 🥲 Jälle üks üleliigne augukene. Jõudsin siis poole kardaanitunnelist ning kütusepaagi alusest ka ära puhastada. Viimasel ka kõige paksem kiht seda jama. Sedasi ta minust sinna maha jäi. Tasapisi hakkab looma ja vaatepilt juba meeldima. Tänaseks kõik. Homme jätkame.
  2. Tubli ettevõtmine! Eks see tehase mastiks hoiab ikka hästi enda all neid “üllatusi”. Mastiksi poole pealt julgen ise soovitada Teroson 9320, kasutan enda autol ka seda. Targemad rääkisid et üks ainukesi liime, mida julgevad kasutada ja jääb hea tekstuuriga. Ostsin endale selle jaoks ka püssi ja proovsin, väga hea toode. Loomulikult eeldab see ka korrektset aluspinna eeltööd🙂
  3. ahoi foorumlased, pole pikalt midagi antud teemasse lisanud. Sügisel sai nauditud autot kuni külmakraadideni ja siis läks kuiva kohta ära. Nüüd aga jõudis ta tagasi garaazi, kus algasid mul ettevalmistused kevadeks (see aasta võiks Oorele ka jõuda, mitte mõraga karterit kurva näoga päev enne vahtida ). Põhimõtteliselt tekib natukene teine kombo.. nagu @raitz330 mainis siis jõuaga ära harjunud ja jääb väheks. Sai ostetud 160kw turbo e60 pealt, paar uut andurit, uus cooler ja tehtud täiesti uus torustik sellele. Need olid kõigest suuremad tööd. Järjest peale korralikku pesu, sai hakatud ükshaaval detaile mootori küljest maha võtma, et need puhastada ja viisakam välimus anda. Samuti sai ümber tehtud kõik lõdvikud ja juhtmed kapoti all. Vana süsteem oli selline "viskame kähku mootori vahele ja lähme sõitma". Eks sai ka tookord armastust autosse pandud, kuid ei keskendunud pisidetailidele. Sai korda tehtud genekas ja turbo, eemaldatud pihustid ja klapikambrikaan, mootor sai peaaegu, et püstakuni puhtaks tõmmatud. Korrastasin juhtmeid, sätitasin seda coolerit sinna ette tükkaega ja üritasin seda "clean look"i rohkem esile tuua. Vahepeal vorpisin veel valmis lisakellade aluse: Veljed läksid ka värvimisse ja rantide poleerimisse, eks lisan pildi, kui need valmis saavad. Praeguse seisuga tuleb võtta alt kütusepaak ja tagasild ning lasta need see koos @grimes silladetailidega liivapritsi ja pulbervärvi viia.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.