Veidi aega möödas viimasest postitusest, teen väikese vahekokkuvõtte. 
	 
	Suve alguspooles sai sõidetud õlivann puruks, vanni vahetusel ilmnesid mõned probleemid. Nimelt õlijahutus düüsid 6est viis hulpisid kenasti õlivannis, samuti m54 tüüpviga, õlipumba mutter oli end lahti kerinud. Ehk siis pääsesin hullemast seekord. Mootor sai vahelt võetud ja teostatud tugev remont.  
	Vahetusse läksid: 
	Raamsaaled, kepsusaaled 
	Kolvid, m54 upgradetud mahle rõngad 
	Kõik tihendid,simmerid,keti tallad,pingutid 
	Vänvtõlli asendiandur 
	Mõlemad Boschi lambda andurid 
	Hüdrotõukurid 24tk 
	Veepump,termostaat,rihm 
	Vanos sai uued tihendid ja uue orginaal vooliku 
	M20 hooratas käis treiali juures ning sisse läks uus siduriketas, korv ja survelaager 
	Kaas käis Astromotos lihvimises ning survestamises 
	Sai ka installitud tummine terasest põhjakaitse. Kindlasti oli veel miskit aga hetkel ei meenu.  
	Tänusõnad lähevad sõpradele, kes aitasid mootorit komplekteerida ja lasid garaazi kasutada. Nüüdseks ca 2000km vuranud ja tuleb tõdeda, et e30 on päris kallis hobi.. 😀